
Řešení dopravní situace ?
- Charon
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Re: Řešení dopravní situace ?
Hmm tak nevím, z těch fotek nahoře je patrný rozdíl ve značení (přerušovaná čára). Není čirou náhodou rozdíl mezi dlouhou přerušovanou a krátkou?


https://www.kpvt.cz
FoFoII - Brumla. Nějaký benzínový motor (asi čtyřválec - alespoň myslím), Ten delší typ.
Divná barva (ani modrá - ani stříbrná) - Tonic bez Fernetu
(II/1.6/74/6.9-9.5/C)

FoFoII - Brumla. Nějaký benzínový motor (asi čtyřválec - alespoň myslím), Ten delší typ.
Divná barva (ani modrá - ani stříbrná) - Tonic bez Fernetu
(II/1.6/74/6.9-9.5/C)

- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Řešení dopravní situace ?
Abych Ti řekl pravdu, ani nevím, že máme dlouhouCharon píše:...........Není čirou náhodou rozdíl mezi dlouhou přerušovanou a krátkou?


-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Re: Řešení dopravní situace ?
Liší se rozměry (délka, šířka, rozteč) v závislosti na umístění, ale jejich význam je stejný.


- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řešení dopravní situace ?
jj jsou trochu rozdílné, ale význam mají stejný - mohou se přejíždět ( samozřejmě za určitých okolností)
Edit: tak jsem byl teď až druhej
Edit: tak jsem byl teď až druhej

Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- panther7
- Test driver
- Příspěvky: 2265
- Registrován: 15.04.2008 20:50
- Bydliště: PRAHA
Re: Řešení dopravní situace ?
Šmarja co všechno se nevymyslí, ale díky - zase sem chytřejší, ale nevím jak dlouho to udržímRadek 1.8 16V píše:Liší se rozměry (délka, šířka, rozteč) v závislosti na umístění, ale jejich význam je stejný.





- silverwolf
- Test driver
- Příspěvky: 5701
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řešení dopravní situace ?
Panther7: stačí když si budeš pamatovat, že přerušovaná se může přejíždět a plná není betonová zeď 

Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník

- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řešení dopravní situace ?
Radek 1.8 16V:
tak opravdu už naposled.
k Stehňákovu odkazu - kruháč v ČB u Globusu. jestli tam stál už vloni v době Křivky, tak jsem přes něj určitě jel několikrát, ale nějak si to nevybavuji, jestli jsem tam měl nějaké problémy při řazení nebo ne a značky na obrázku nevidím
tady to monstrum ve Svinově je z mého hlediska potřeba brát vcelku jako kruháč, kde jednotlivé vjezdy a výjezdy jsou z hlediska plynulosti a bezpečnosti???? provedeny tak jak jsou a značky hovoří jasně, aby nedocházelo k obdobné situaci jako v ČB až jednou zhoustne provoz ( jen tak to tam asi nepostavili ).
Charon:přerušovaná čára - značka V2a s mezerami dvojnásobné až čtyřnásobné délky než délka úseček vyznačuje zejména jízdní pruhy.
přerušovaná čára - značka V2b s úsečkami stejné až čtyřnásobné délky než délka mezer vyznačuje jízdní pruhy, předcházející značce V1a( podélná čára souvislá) nebo upozorňuje na nebezpečná místa ( zatáčku, křižovatku, apod.)
kruhový objezd je zvláštní druh křižovatky
koukám, že než to tady na tom mém rychlém připojení napíši, tak už to máte
tak opravdu už naposled.
k Stehňákovu odkazu - kruháč v ČB u Globusu. jestli tam stál už vloni v době Křivky, tak jsem přes něj určitě jel několikrát, ale nějak si to nevybavuji, jestli jsem tam měl nějaké problémy při řazení nebo ne a značky na obrázku nevidím

tady to monstrum ve Svinově je z mého hlediska potřeba brát vcelku jako kruháč, kde jednotlivé vjezdy a výjezdy jsou z hlediska plynulosti a bezpečnosti???? provedeny tak jak jsou a značky hovoří jasně, aby nedocházelo k obdobné situaci jako v ČB až jednou zhoustne provoz ( jen tak to tam asi nepostavili ).
Charon:přerušovaná čára - značka V2a s mezerami dvojnásobné až čtyřnásobné délky než délka úseček vyznačuje zejména jízdní pruhy.
přerušovaná čára - značka V2b s úsečkami stejné až čtyřnásobné délky než délka mezer vyznačuje jízdní pruhy, předcházející značce V1a( podélná čára souvislá) nebo upozorňuje na nebezpečná místa ( zatáčku, křižovatku, apod.)
kruhový objezd je zvláštní druh křižovatky
koukám, že než to tady na tom mém rychlém připojení napíši, tak už to máte

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- jarysek
- Junior
- Příspěvky: 402
- Registrován: 24.05.2008 10:45
- Bydliště: Přelouč
Re: Řešení dopravní situace ?
Tož SKUBI,ctím tě jako test drivera i jako šéfa naší gruppy modrásků,ale musím dát za pravdu Radkovi.Vím,že by to bylo super,kdyby měly modráskové všude přednost,ale v tomto případě opravdu pojede nejdřív rudoch
A nečíl se kvůli tomu,ještě bys nám zrudnul
a musel bys přesedlat do červené gruppy








- Ada
- Test driver
- Příspěvky: 2295
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přibram okres Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řešení dopravní situace ?
Co se tu řeší
Někteří učitelé autoškol by měli vrátit licenci.




Někteří učitelé autoškol by měli vrátit licenci.



Focus ll,3 Dv.HB,Zetec 1.6,BlueJeans color 04.2006
"Když nejde o život,tak jde o hovno"
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: Řešení dopravní situace ?
Myslim, ze nekteri by si meli uvedomit ze znacka kruhace neni dodatkova tabulka, ale znacka prikazova, takze nemuze upravovat vyznam znacky dej prednost v jizde a urcite ne zpusobem dej prednost, pokud jedes na kruhac 
Ten kruhac v ČB je podle mne uplne jasny, protoze tam je najeti umozneno diky plne care a kruhac se da objet pouze jednim pruhem, takze se pri vyjezdu vzdycky musi dat prednost...

Ten kruhac v ČB je podle mne uplne jasny, protoze tam je najeti umozneno diky plne care a kruhac se da objet pouze jednim pruhem, takze se pri vyjezdu vzdycky musi dat prednost...
-
- Junior
- Příspěvky: 211
- Registrován: 05.07.2008 21:33
Re: Řešení dopravní situace ?
Mne skoro připadá, že schematický nákres z prvního příspěvku je jiná situace, než fotky na straně 7. Zásadní pro přednost asi je, v kterém momentě je považováno, že auto již na kruhový objezd vjelo - je to kousek za cedulí, když už se auto pohybuje po obvodu (a tedy se přednost řídí pravidly o přejíždění z pruhu) ... anebo až když přejede do toho vnitřního pruhu, který vede bez přerušení kolem dokola (a tedy přednost má vždy ten, kdo jede v tom vnitřním pruhu)?
V případě schematického nákresu z prvního příspěvku mám spíše pocit, že červené auto již na kruhový objezd najelo (zde se ovšem mohu mýlit) ... v případě Compressorových fotek ze strany 7, kde se jízdní kruh ke kruháči plynule připojí a následně zase odpojí, začínám mít pocit spíše opačný (Berlingo na kruháč teprve najíždí).
Otázka tedy podle mne zní, v který moment přesně na kruhový objezd najíždím - v momentě, kdy už jedu po obvodu kruhového objezdu, anebo až když jedu v pruhu, který vede kolem dokola? Podotázka, co když nevede úplně kolem dokola, ale třeba jen ob jeden sjezd? Další podotázka - co když ještě nevím/nevidím, jestli mne daný pruh proveze dokola, anebo se za chvíli začne odpojovat?
V případě schematického nákresu z prvního příspěvku mám spíše pocit, že červené auto již na kruhový objezd najelo (zde se ovšem mohu mýlit) ... v případě Compressorových fotek ze strany 7, kde se jízdní kruh ke kruháči plynule připojí a následně zase odpojí, začínám mít pocit spíše opačný (Berlingo na kruháč teprve najíždí).
Otázka tedy podle mne zní, v který moment přesně na kruhový objezd najíždím - v momentě, kdy už jedu po obvodu kruhového objezdu, anebo až když jedu v pruhu, který vede kolem dokola? Podotázka, co když nevede úplně kolem dokola, ale třeba jen ob jeden sjezd? Další podotázka - co když ještě nevím/nevidím, jestli mne daný pruh proveze dokola, anebo se za chvíli začne odpojovat?
-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Re: Řešení dopravní situace ?
Tak a jsem tu zase. Poprosil jsem kámoše, který právě dělá autoškolu, aby se na tenhle kruháč zeptal svýho instruktora (autoškolu dělá v Brně a instruktor údajně tenhle kruháč moc dobře zná). Podle něj (instruktora) má přednost "SAMOZŘEJMĚ" červené auto!
JENOMŽE…teď jsem zase trochu brouzdal po netu, abych našel důkaz (protože styl "někdo povídal" za důkaz nepovažuju) a našel jsem toto: http://www.dalnice.com/fotogal/r35/nere ... n_kriz.htm
12., 13. a 14. fotka shora s tímto popisem:
Připojovací pruh do kruhového objezdu je zároveň odbočovacím pruhem pro výjezd k nákupní zóně. To může řidiče mást a mohou si myslet, že pokud nepřejedou do levých pruhů kruhového objezdu, mají přednost. Ve skutečnosti mají přednost vozidla, která pojedou po okruhu a chtějí odbočit k nákupní zóně. Řidiči přijíždějící po neředínském přivaděči musí dát vždy přednost. To platí podobně i u ostatních výjezdů. Pohled z neředínského přivaděče. (Foto: ing. Petr Synek, 31.10.2007)



Předpokládám, že s webem dalnice.com spolupracují odborníci a co si budeme povídat, spíš věřím na čem se shodne tým odborníků než co prohlásí učitel autoškoly (je to jenom člověk a mýlit se může).
Tímto tedy veřejně prohlašuji, že jsem trotl a měl bych vrátit řidičák (což neudělám
), abych svou jízdou neohrožoval sebe a hlavně Vás ostatní a upřímně se omlouvám Skubimu, Ahmedovi i otatním šesti, kteří hlasovali pro variantu č.1.
A jak říká Skubi – HOWGH

JENOMŽE…teď jsem zase trochu brouzdal po netu, abych našel důkaz (protože styl "někdo povídal" za důkaz nepovažuju) a našel jsem toto: http://www.dalnice.com/fotogal/r35/nere ... n_kriz.htm
12., 13. a 14. fotka shora s tímto popisem:
Připojovací pruh do kruhového objezdu je zároveň odbočovacím pruhem pro výjezd k nákupní zóně. To může řidiče mást a mohou si myslet, že pokud nepřejedou do levých pruhů kruhového objezdu, mají přednost. Ve skutečnosti mají přednost vozidla, která pojedou po okruhu a chtějí odbočit k nákupní zóně. Řidiči přijíždějící po neředínském přivaděči musí dát vždy přednost. To platí podobně i u ostatních výjezdů. Pohled z neředínského přivaděče. (Foto: ing. Petr Synek, 31.10.2007)



Předpokládám, že s webem dalnice.com spolupracují odborníci a co si budeme povídat, spíš věřím na čem se shodne tým odborníků než co prohlásí učitel autoškoly (je to jenom člověk a mýlit se může).
Tímto tedy veřejně prohlašuji, že jsem trotl a měl bych vrátit řidičák (což neudělám

A jak říká Skubi – HOWGH


- gordon7
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 18.04.2008 13:24
Re: Řešení dopravní situace ?
mne sa situacia zda jasna, cerveny Focus pri vstupe do kruhaca musi dat prednost modremu Focusu, je tam jednoznacne dana znacka ...... ten sivy Focus si kruhac obide este raz, lebo sa zle zaradil 

Grand C max 92 kw 2015
- miro
- Junior
- Příspěvky: 454
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řešení dopravní situace ?
ja som vam to hovorilmiro píše:cervene auto by tam nemalo ani byt lebo ma znacku daj prednost !
ak uz je tam ako je na obrazku tak uz musi odist to je samozrejme inak by sa zrazili

Ford FOCUS II 1.6 16v Duratec Ti - VCT ghia (115 k) 2006 K&N Air Filter




- deekay
- Junior
- Příspěvky: 319
- Registrován: 21.04.2008 22:06
Re: Řešení dopravní situace ?
Ja si myslim to co radek... u pripojovacich pruhu je taky dycky u najezdu znacka dej prednost v jizde. Takze tady ta znacka je aby upozornila ridice ze pred prejetim prerusovane cary, maji dat prednost autum za ni (na kruhaci). To by pak jinak byly pripojovaci pruhy docela k nicemu... vemte si ze byste museli stat a cumet na zacatku pruhu u znacky dej prednost v jizde a bejt otocenej dozadu zda tam nejede auto co blika - kravina. To bych musel mit WRC abych se pak rychle rozjel. Normalne najedete do pruhu srovnate kouknete do zrcatka co jede, srovnate rychlost,zaradite se. Tady je to dle me proste jen pripojovaci pruh ktery navazuje do pruhu sjizdeciho. Vim ted (snad maji na dalnice.cz pravdu) ze prednost ma teda asi auto co prejizdi prerusovanou caru z kruhace, ale prijde mi to naprosto stupidni reseni a toho co to navrhl bych pekne vypraskal. Dle me je pak naprosto zbytecne tam mit pruchozi ten vnejsi pruh a mohli tam rovnou uprostred kde se jakoby deli pripojovaci a sjezdovy udelat trojuhelnik ze zebry...Jako je to u pripojovaciho/sjezdoveho pruhu u Krcske nemocnice v Praze smer Kacerov.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů