
Atmosféra vs. downsizing motory
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak to už má motor skoro půlku za sebou 

Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Diesel. Benzín má 0W-20phofy píše:Nevim, me do skodovky davaji porad 0w-30 a dneska mi skocilo na tachometru 49k km
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když vím, že tam lijou od roku 2016 olej 0W20, tak asi asi něco vím o poruchovosti. Psal jsem to již dříve, že chlapík málem výletěl z konstrukce škodovky, pro názor, že s tímto olejem bude 100 tis kritických. A již přichází zpětná vazba ze servisů, že je to tak.
A Vaculík, předvedl se na dřívější rozborce , co jsem spočítal, že je podvod. A pokračuje dál, za tučný honorář od Škody.
Tak chlapci, kdo mění ve 30 tisících tu zázračnou mastnou vodu.
Na jednu stranu tu píšete, že máte prodlouženou záruku, která platí jen v předpokladu pravidelného servisování. To znamená, se zápisem stavu km.
Pak tu napíšete pičovinu o stáčených tachometrech.
Hezky si serete do huby.
A Vaculík, předvedl se na dřívější rozborce , co jsem spočítal, že je podvod. A pokračuje dál, za tučný honorář od Škody.
Tak chlapci, kdo mění ve 30 tisících tu zázračnou mastnou vodu.
Na jednu stranu tu píšete, že máte prodlouženou záruku, která platí jen v předpokladu pravidelného servisování. To znamená, se zápisem stavu km.
Pak tu napíšete pičovinu o stáčených tachometrech.
Hezky si serete do huby.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vypadá to tak. Protoze oproti autum, kde se pali gumy, je i to Tve neco jako slapaci auticko.Stanley_vy píše:No jasně. Ještě předevčírem jsem jezdil jen na kole.Ma.rt píše:Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Hele, jediný kdo si tu kálí do huby jsi ty. Člověk ti napíše argumenty, zkušenosti, které má s auty s danými motory a určitým nájezdem, a ty to přejdeš a jedeš si jen tu svou a nic jiného tě nezajímá!!!! Furt jen, nedožije se asi 100tis km a pod!!!!!!!!!
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5813
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Vidíš. A někteří tu vydrží i s odrážedlem.Ma.rt píše:Vypadá to tak. Protoze oproti autum, kde se pali gumy, je i to Tve neco jako slapaci auticko.Stanley_vy píše:No jasně. Ještě předevčírem jsem jezdil jen na kole.Ma.rt píše:Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.

-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak proc ne. Taky tu nekteri chodi treba pesky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9507
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Když jsem měl 1.2 tsi tak se do něj lilo 5w30 cca do 120k km, pak přišla nová norma a začali dávat 0w30, auto mělo interval výměny 30k km a najelo semnou 260k km s původním motorem, turbem atd...
Teď mám 1.0 tsi a dává se zase do něj 0w30, teď mám najeto 49k km.
Teď mám 1.0 tsi a dává se zase do něj 0w30, teď mám najeto 49k km.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5813
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Phofy, lzes!!! Měl jsi tři motory. Tri!!!
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9507
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nelzu, me by spis zajimalo kdo z nas tady ma najeto nejvic s downsizing motoroma
Pral bych vam videt jak 1.2 tsi fabie dostavala
je to az neskutecny co to vydrzelo 



- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9507
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jinak pro predstavu, od roku 2010/11 mame ve firme jenom tyhle maly turbo motory, vsechny maji interval 30k km a asi na 2 autech z 8 se menilo turbo, jinak motory maji stale puvodni 

- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5813
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Platí Tě podvodník Vaculík!
-
- Test driver
- Příspěvky: 4977
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Já mám s TSI taky pozitivní zkušenosti.U prvních se měnily řetězy a jezdí doteď.Mají už i ke dvoum stům a to jsou některý desetiletý.
Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Atmosféra vs. downsizing motory
Myslíte, že v kolonach TB trpí víc než atm?
Mne připadá, že jedou v atm režimu.
Mne připadá, že jedou v atm režimu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6884
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tam jde spis o kroutak a i tu probirane problemy se svolavackou na spojku. Nevim jak "malej" ecoburt, ale ty vetsi by to male popojizdeni mely zvladnout i bez plynu. Kour ale dostavaji vsechny spojky.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti