Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Konik » 18.11.2019 12:07

Tak to už má motor skoro půlku za sebou :(
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 18.11.2019 12:11

phofy píše:Nevim, me do skodovky davaji porad 0w-30 a dneska mi skocilo na tachometru 49k km :mrgreen:
Diesel. Benzín má 0W-20

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 18.11.2019 12:42

Když vím, že tam lijou od roku 2016 olej 0W20, tak asi asi něco vím o poruchovosti. Psal jsem to již dříve, že chlapík málem výletěl z konstrukce škodovky, pro názor, že s tímto olejem bude 100 tis kritických. A již přichází zpětná vazba ze servisů, že je to tak.
A Vaculík, předvedl se na dřívější rozborce , co jsem spočítal, že je podvod. A pokračuje dál, za tučný honorář od Škody.
Tak chlapci, kdo mění ve 30 tisících tu zázračnou mastnou vodu.
Na jednu stranu tu píšete, že máte prodlouženou záruku, která platí jen v předpokladu pravidelného servisování. To znamená, se zápisem stavu km.
Pak tu napíšete pičovinu o stáčených tachometrech.
Hezky si serete do huby.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.11.2019 12:44

Stanley_vy píše:
Ma.rt píše:Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.
No jasně. Ještě předevčírem jsem jezdil jen na kole. :gott:
Vypadá to tak. Protoze oproti autum, kde se pali gumy, je i to Tve neco jako slapaci auticko.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 18.11.2019 12:58

Hele, jediný kdo si tu kálí do huby jsi ty. Člověk ti napíše argumenty, zkušenosti, které má s auty s danými motory a určitým nájezdem, a ty to přejdeš a jedeš si jen tu svou a nic jiného tě nezajímá!!!! Furt jen, nedožije se asi 100tis km a pod!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5813
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 18.11.2019 15:22

Ma.rt píše:
Stanley_vy píše:
Ma.rt píše:Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.
No jasně. Ještě předevčírem jsem jezdil jen na kole. :gott:
Vypadá to tak. Protoze oproti autum, kde se pali gumy, je i to Tve neco jako slapaci auticko.
Vidíš. A někteří tu vydrží i s odrážedlem. :hhura:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.11.2019 15:57

Tak proc ne. Taky tu nekteri chodi treba pesky.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9507
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 18.11.2019 19:05

Když jsem měl 1.2 tsi tak se do něj lilo 5w30 cca do 120k km, pak přišla nová norma a začali dávat 0w30, auto mělo interval výměny 30k km a najelo semnou 260k km s původním motorem, turbem atd...

Teď mám 1.0 tsi a dává se zase do něj 0w30, teď mám najeto 49k km.


Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9507
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 18.11.2019 20:52

Nelzu, me by spis zajimalo kdo z nas tady ma najeto nejvic s downsizing motoroma :?: Pral bych vam videt jak 1.2 tsi fabie dostavala :totlsmile: je to az neskutecny co to vydrzelo :mrgreen:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9507
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 18.11.2019 20:56

Jinak pro predstavu, od roku 2010/11 mame ve firme jenom tyhle maly turbo motory, vsechny maji interval 30k km a asi na 2 autech z 8 se menilo turbo, jinak motory maji stale puvodni 8)


fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4977
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 18.11.2019 22:34

Já mám s TSI taky pozitivní zkušenosti.U prvních se měnily řetězy a jezdí doteď.Mají už i ke dvoum stům a to jsou některý desetiletý.

Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od vita_k » 19.11.2019 07:21

Myslíte, že v kolonach TB trpí víc než atm?
Mne připadá, že jedou v atm režimu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6884
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 19.11.2019 07:49

Tam jde spis o kroutak a i tu probirane problemy se svolavackou na spojku. Nevim jak "malej" ecoburt, ale ty vetsi by to male popojizdeni mely zvladnout i bez plynu. Kour ale dostavaji vsechny spojky.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti