Stránka 80 z 191

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 25.04.2011 20:39
od pavel28
martasak píše:
C-Maxis píše:Skoro bych rekl, ze to "origo" baleni je zbytecne velike a mohlo by se vyplatit se s nekym rozdelit.
Proto jsem to sem dal.
C-Maxis píše: Da se nejak "s jistotou" rict, v kolika km je vhodne/nutne doliti? Je mi jasne, ze kdo jezdi delsi trasy, bude asi ve vyhode, protoze regenerace probiha tak casto, jak ma. Pokud jsou trasy kratke, tak se ani nemusi dosahnout potrebna teplota a ve finale to muze znamenat daleko vetsi spotrebu eolysu.
Pozor - "spotřeba" EOLYSu je +- konstantní bez ohledu na režim, ve kterém jezdíš. Když dotankuješ, tak se ti do nádrže stříkne množství EOLYSu, které je úměrné množstí paliva co jsi dotankoval.
Jinak ve FORDu to mají jako servisní úkon po 60.000, ale také to vnucují na 3.-leté prohlídce, co nastane dřív, to jsem odmítl, protože jsem neměl najeto dost, 3-letou jsem dělal o něco dříve, než ve 3 letech (2.majitel) a měl jsem jen cca 52t, tak jsem to odmítl. Řekli mi, že tam mám cca 1/3 nádržky. Ale teď už by to chtělo.
Ale zatím mi není jasné, jaká je kapacita té nádržky.
Tušim že 1,8l. pro motor 1.6 80Kw.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 07:20
od BobTDCi
Tiež si pamätám údaj 1,8litra /a ak sa mýlim tak 2.8L/ - ale to už by som odhadol pri pohľade na nádržku - no fofa už nemám.
Aj preto je to balenie z http://www.lascora.sk veľmi praktické objemom 1L a ak sa nemýlim sú tam aj hadičky na plnenie. :roll:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 09:10
od Radegast
Je to opravdu 1,8 l. A dolij si to raději dříve než při doporučovém intervalu.
Já jsem se blížil 120 000 km tak jsem si sehnal EOLYS že si ho doliju sám. Teď už si to přesně nepamatuji, ale nějak v úterý při 119 500 mi přišel EOLYS. Tak jsem říkal že si ho o víkendu doliju, no a v pátek při 119 900 mi to spadlo do nouzáku. A to si už pak sám nedoliješ a musíš s tím do servisu aby ti to vynulovali přes diagnostiku. Naštěstí mi po domluvě v servisu dolili ten můj EOLYS co jsem měl za dobrou cenu ( a nevnucovali mi ten jejich drahý) a tak jsem zaplatil jen tu diagnostiku a práci. ( ALe i tak mě to nasralo, protože jsem si to koupil proto, abych si to dolil sám a neplatil zbytečně za něco co si můžeš udělat sám)
A nevím to jistě, ale u toho jednolitrového balení ty hadičky pro napouštění nebyly, když jsem tehdy ten EOLYS sháněl, byly právě jen u toho 3 L balení, které jsem měl koupené. A pokud si to budeš dělat sám, tak se to bez těch origo hadiček na dolití bude dost blbě nalívat. Ale možná se už teď prodává s těma hadičkama i to 1 l balení, ale je lepší si to dopředu zjistit. :nnou:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 11:15
od BobTDCi
Veď vravím - nie som si istý. Ale hadičiek všetkých možných rozmerov i hrúbok je v ponuke dosť.
Nemal by byť problém nájsť vhodný rozmer a kúpiť si požadovanú dĺžku...a doplniť EOLYS.
:roll:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 12:06
od C-Maxis
Takze pokud mam ted rekneme 90tkm, tak se eolysem zabyvat nemusim? Auto jsem koupil nekdy v 70tkm. Pokud by to predchozi majitel nedolil, tak by motor byl v nouzaku... neni to jako olej, ze to tam muze byt o kus dele...

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 12:55
od Radegast
No pokud víš na tuty, že to auto má ty kilometry které ti tam svítí a víš na 100%, že ti tam při těch 60 000 km ten Eolys dolili, tak máš do těch 120000 km klid. Mají tu nádržku spočítanou na těch 60 000 km po kterých by se to mělo znova naplnit a určitě na to o moc víc nenajedeš. Takže radši o pár km dřív než později. (Ledaže bys měl průměr někde u 4 l a tím pádem bys měl daleko míň tankování než u průměru 6 l co s tím jezdím já, tak pak by to o nějaký ten tisíc km vydrželo více).
On se ten filtr má při 120000 km měnit celý, ale já jsem ho tam nechal a budu čekat až definitivně odejde anebo mi začne dělat nějaké problémy. Věřím, že vydrží při pravidelném vypalování o hodně více ( Na Německých forech jsou lidi co psali, že s tím najelí přes 200 000 km a pořád jim to vpohodě slouží). :huraa:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 13:40
od Croog
Je to spekulace, ale můj vůz má pravděpodobně najeto reálných cca 180t kilometrů a jezdí stále s původním DPF, který je dle servisu celkem ok. :o

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 14:26
od klobi2664
já mám najeto přes 140t. a taky zatím v poho

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 14:57
od C-Maxis
ona asi jedina jistota bude pruzkum nadrzky na eolys, kolik toho je

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 15:01
od Raada
Me foki pri 58tis. km dolejval 0,7litru Eolysu, takze ja bych s puvodni naplni najel mozna 80-90tis. km.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 15:31
od Radegast
C-Maxis píše:ona asi jedina jistota bude pruzkum nadrzky na eolys, kolik toho je
No průzkumem toho moc nezjistíš, protože nádržka je z černého neprůhledného plastu a na diagnostice co jsem se o to zajímal, tak u tohoto typu jim to nenapíše kolik toho ještě v nádržce zbývá, protože tam není žáden měřák a ani softvérově to prý není ošertřené. Takže zbývá jedině to koupit a čekat kolik ti tam toho vleze. :wallbash:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 17:23
od Komi
Ja som vlani po dovolenke dolial 1 liter a akurat zacala nadrzka pretekat takze predpokladam ze uz bola plna. Bolo to pri 125000km. Este pred dovolenkou-pri 122000 som vynuloval pocitadlo aby ma nahodou na pomerne dlhej (3000km) ceste nehodilo blbe pocitadlo do nudzaku. Ono nacitava vstreknute mnozstvo aditiva do palivovej nadrze pri kazdom tankovani a ked minie 1,5 z 1,8 litra tak by mal signalizovat prazdnu nadrzku aby pripadnym nedostatkom aditiva zbytocne nezlikvidoval DPF filter. Suprava tak ako sme tu pisali uz vlani je komplet aj tato 1 litrova - tj aj s flaskou na zachytenie prepadu pri naplneni nadrzky , samozrejme obsahuje hadicky aj vesiaky na zavesenie flasticiek - vsetko co treba tak ako to tu uz niekto dobry uverejnil...(ja som dal 50€ v lascora.sk) a nebolo treba ani montaznu jamu, stacilo lahnut pod auto ale je dobre to robit v dvoch ludoch - jeden dole druhy hore pri flaske s aditivom

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 26.04.2011 18:55
od C-Maxis
A neda se ta nadrzka nejak primerene jednoduse "vypustit", premerit, vratit a pripadne dolit? I kdyz rovnou dolit neni tak slozite, ale zase to nechci kupovat jen abych to mel...
Jaka je viskozita toho eolisu? Motorovy olej, VIF...?

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 27.04.2011 16:23
od martasak
Teď je otázka, kolik toho aditiva budu potřeboval, co když 1 l nebude stačit na úplné doplnění nádržky ?
pak už by se ta dodávka z lascora.sk nemusela být ta nejlepší. Ale zaráží mě, že mi v servisu řekli, že tam je ještě třetina aditiva a přitom to není vidět... asi nějaký odhad.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.05.2011 16:58
od janohe
zdravim,
tak, auto mam po aktivnej regeneracii po dvoch dnoch opat v nudzaku, poradte co teraz? Asi by som radsej DPF dal von, no neviem, kto na vychode SK by mi to spravil... Fapoff v CZ je predsa len pridaleko... Alebo ina rada?