Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.11.2019 08:11

Tu klouže spojka,
tu bouchnou saze,
i s nízkou spotřebou
vyjde to draze
:-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5813
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 18.11.2019 08:26

Díky za kulturní vložku a teď zase zpátky k zaručeným informacím ze smetáku. :lol:

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od vita_k » 18.11.2019 08:40

Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.

Ráno borec říká v práci. Otec dává 6ku při šedesáti :)

Pak to někdo po něm koupí
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4064
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 18.11.2019 08:42

vita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.
Amen.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6884
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Karel2 » 18.11.2019 09:21

Sentik píše:
vita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.
Amen.
Dodam bohuzel.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 18.11.2019 09:27

Stanley_vy píše:Já mám obe spojky naprosto v pořádku. Akorat na EB ted trochu palim gumy. Ale to jednou taky poznáš. :perfect:
OK, pálíš gumy na čtyřicítce přes Vyškov.
Máš ještě něco zábavného?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.11.2019 09:42

Neni lepsi palit gumy na osmnactce? :-)
Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9507
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 18.11.2019 09:58

ballu píše:
fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí :lol:
Co ty oktavky maji za motor, ze nenajedou ani 100k km?

Od kdy se dava do skodovky 0w20?

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.11.2019 11:01

vita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.

Ráno borec říká v práci. Otec dává 6ku při šedesáti :)

Pak to někdo po něm koupí
Tak spatnym servisem se da zmrvit kdeco :) blby je ten styl jizdy. Tim spis, pokud vyrobce tam vrazi radce razeni, kterej tu sestku pri 60 poradi a lidi se tim ridi. Ani pro atmosku nejsou dobre nizke otacky, ale s trochou plynu lehtat trojku pri 30 km/h nekde v silnym provozu je v pohode a pro ten tb je to presne pruserovej rezim.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5813
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 18.11.2019 11:11

ballu píše:
Stanley_vy píše:Já mám obe spojky naprosto v pořádku. Akorat na EB ted trochu palim gumy. Ale to jednou taky poznáš. :perfect:
OK, pálíš gumy na čtyřicítce přes Vyškov.
Máš ještě něco zábavného?
Víš, já na rozdíl o tebe občas vytáhnu paty i za ceduli Vyškov(Brno).

Třeba ti můžu ukázat, jak se řadí pětka. ;) To by Tě mohlo pobavit a ještě si rozšíříš obzory...

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5813
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 18.11.2019 11:14

Ma.rt píše:Neni lepsi palit gumy na osmnactce? :-)
Bejvávalo (bohužel/naštěstí?)... :lol:
Ma.rt píše:Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.
No jasně. Ještě předevčírem jsem jezdil jen na kole. :gott:

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 18.11.2019 11:16

ballu píše:
fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí :lol:
Máš nějaké zkušenosti? Nebo zase jedna paní povídala. :palec_dolu: Vím o spoustě O3, které mají najeto přes 100tis, spíš k 200tis a motor šlape bez problémů. Stejně jako jsem ti povídal, že vím o Renaltu, který má s turbomotorem najeto přes 100tis anebyl tam jediný problém, a na to nereaguješ, protože se ti to nehodí do tvého "světa" a iluze ve které žiješ, kdy zde házíš šéfik mi u piva řekla toto, přímo od známého z autorizáku a pod :irre: :D :D

Uživatelský avatar
finsa
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 659
Registrován: 22.01.2013 13:58
Bydliště: KönigGratz

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od finsa » 18.11.2019 11:23

Jestli v bazaru koupíš OIII s 90 na tachometru tak je slušná šance že má spíš 190tis :-D u nás v práci jich jezdí kupa, spousta z nich má přes 100 tis, řidiči se na nich střídají jako na běžícím pásu a krom zvýšené spotřeby oleje (což mají téměř od nového auta - ale prý stále v normě) jsou bez problémů :nixw:
FF II FL 1.6 16V kombi Panther Black
Fiesta MK5 1.4 16V Ghia nebo také nákupní taška na kolečkách.

Obrázek

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 18.11.2019 11:23

phofy píše:
ballu píše:
fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí :lol:
Co ty oktavky maji za motor, ze nenajedou ani 100k km?

Od kdy se dava do skodovky 0w20?
https://www.auto.cz/olej-0w-20-po-27-70 ... lej-128417

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9507
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 18.11.2019 11:37

Nevim, me do skodovky davaji porad 0w-30 a dneska mi skocilo na tachometru 49k km :mrgreen:

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti