tu bouchnou saze,
i s nízkou spotřebou
vyjde to draze

Amen.vita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.
Dodam bohuzel.Sentik píše:Amen.vita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.
OK, pálíš gumy na čtyřicítce přes Vyškov.Stanley_vy píše:Já mám obe spojky naprosto v pořádku. Akorat na EB ted trochu palim gumy. Ale to jednou taky poznáš.
Co ty oktavky maji za motor, ze nenajedou ani 100k km?ballu píše:A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí
Tak spatnym servisem se da zmrvit kdecovita_k píše:Čím dál, tim víc si myslím, že je to pokaždé když failne motor, tak je to o stylu jízdy víc než o servisu.
Ráno borec říká v práci. Otec dává 6ku při šedesáti
Pak to někdo po něm koupí
Víš, já na rozdíl o tebe občas vytáhnu paty i za ceduli Vyškov(Brno).ballu píše:OK, pálíš gumy na čtyřicítce přes Vyškov.Stanley_vy píše:Já mám obe spojky naprosto v pořádku. Akorat na EB ted trochu palim gumy. Ale to jednou taky poznáš.
Máš ještě něco zábavného?
Bejvávalo (bohužel/naštěstí?)...Ma.rt píše:Neni lepsi palit gumy na osmnactce?![]()
No jasně. Ještě předevčírem jsem jezdil jen na kole.Ma.rt píše:Je videt, ze v necem lepsim jeste nesedel, 160k ani v nizsi stredni zadny zázraky nedela.
Máš nějaké zkušenosti? Nebo zase jedna paní povídala.ballu píše:A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí
https://www.auto.cz/olej-0w-20-po-27-70 ... lej-128417phofy píše:Co ty oktavky maji za motor, ze nenajedou ani 100k km?ballu píše:A opět potvrzuješ, že jsi mimo mísu. Vše má základní záruku, pak se připlácí za něco , co ví, že již z výroby má tendenci se posrat. Tak proč to vůbec kupujete.fofok píše:Na zeleným fóru je taky jeden troll,kterej má vždy ve všem pravdu.Ty už máš dvacet let po záruce,tak proč se o to zajímáš?
Nyní ještě že škodovky, oktávie I. řada bez problémů, II. již problémy, a III. ta má problém těch 100 tis. najet.
V bazaru ji koupíš v suprovém stavu s nájezdem 90 tisíc, do dvaceti tisíc jde motor do kytek, kupuješ nový za 120 tisíc , a prodáváš s tím, že jsi prodělal i gatě. Přímo od šéfa neautorizovanéhi servisu.
Dle i něho, jednou z příčin 0W20 olej. Tak si prodluž záruku, pak
se ti koupě vozů vyplatí
Od kdy se dava do skodovky 0w20?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti