Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 04.11.2019 11:41

Stačí se podívat do reakcí v těch odkazovaných videích :mrgreen:
On IvanST vždycky reaguje relativně logicky. Ale bohužel vždycky hodně tendenčně.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 04.11.2019 13:44

Mě to spíše připadá, že debata jde směrem, kdo má na koupi EB a koupí ho, je IN, ten kdo koupí jetou atmosféru, je zde za pleps.
To, že si koupí spolehlivé jeté může být více důvodů. Ale někdo sem chodí místo večerníčku.
Přesně to vystihl v posledním příspěvku Karel2.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 04.11.2019 14:59

Ja kdyz kupoval 2.0, tak 1.6eb byl za cca stejny penize. Takže u me rozhodnuti nebylo ovlivneno kupni cenou, jako spis možným rozptylem v provoznich nakladech, kdyz mi statistika nepujde na ruku :)
Jinak nejakou silnou korelaci mezi hodnotou auta a bonitou vlastnika bych nevidel.
Kdyby nebyly atmosky na ustupu, klidne bych ve stare mk3 zustal, ale kdyz uz zde foki tak pekny auto mel na prodej, zamerne jsem prodlouzil svuj motoristicky zivot s atmosferou, ktera nejspis uz priste nebude. A vubec toho nelituji. Naopak.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 13.11.2019 07:50

Poslední informace ze salonu Renault v Brně. Všechny prodané oturbované babety, z této prodejny, skončily s vážnou poruchou motoru do 100 tisíc km. Ani jedna tuto hranici nepřelezla.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 13.11.2019 08:21

Určitě :-) Dobrej pohádkář :-D


ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 13.11.2019 13:31

To víte , pohádka od technika, přímo tam pracujícího. A o Červené karkulce, to bude příště. :lol:
A na to léčení má jít jako ten technik, co mě tu pohádku vyprávěl?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 13.11.2019 13:42

Třeba ten technik z Vás má srandu, tak proto Vám povídá blbosti :D

Ale pochybuju,že pokud prodali třeba 100 aut, tak žádné z nich se nedožilo 100tis km :wink: :D

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 13.11.2019 13:54

Ballu zase kecáš.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 13.11.2019 14:07

Nemám důvod kecat. Takové informace se nedávají na potkání. Jelikož takové informace nemáte a posmíváte se, to je známka toho , že takové známé, opravdu známé
nemáte, kteří by tuto informaci mohli ván říci. Jde o velké love a přeci i ta poslední uklizečka vás nebude upozorňovat, že konkrétně tamto auto je tam potřetí během dvou měsíců.
To ode mne vše guglisti.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 13.11.2019 14:14

Buď si to přikrášlujete nebo si z Vás technik dělá dobrý den :-))

Vím o jednom Renaultu a ten má najeto s turbo benzínem již 120tis km :-)

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5813
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 13.11.2019 14:15

ballu píše:To víte , pohádka od technika, přímo tam pracujícího. A o Červené karkulce, to bude příště. :lol:
A na to léčení má jít jako ten technik, co mě tu pohádku vyprávěl?
Na léčení toho, kdo takové <|>vině věří...

Který brněnský prodejce to byl? Rád bych se tam přeptal...

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 13.11.2019 14:37

Ballu ty tvoje známý uklízečky se skrytou kamerou ve smetáku opravdu nemáme.Ty bez rypákování tady nevydržíš dýl jak tejden.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 14.11.2019 20:22

Tak jsem dneska pichnul a musel do servisu. Nastesti to neuchazelo moc rychle, tak jsem stihnul zatelefonovat, jestli me vezmou, nafoukat a honem do servisu. Najedte na hever. Vylezu ven..To mate ecoboost, zejo? Ne starej dvoulitr. To se davalo i do tehlech novejch? (Mam po FL). Tak jsme pokecali a nakonec mi rika mechanik Ne abyste to prodaval! Pak z nej vypadlo, ze jim v rodine taky kiksnul 1.6 v mondeu. ale byl pry asi o 150tkm stocenej, takze mel pres 250tkm urcite. Dokud jezdil, byli pry nadseny, i kdyz pry pod 8 to slo malokdy, ale jelo to. Jeste rikal menit olej max.do 15 tisic km, jinak se to zakarbonuje taky :-)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 17.11.2019 10:04

Stanley_vy píše:
ballu píše:To víte , pohádka od technika, přímo tam pracujícího. A o Červené karkulce, to bude příště. :lol:
A na to léčení má jít jako ten technik, co mě tu pohádku vyprávěl?
Na léčení toho, kdo takové <|>vině věří...

Který brněnský prodejce to byl? Rád bych se tam přeptal...
Přečti si zdejší vlákno " prodloužená záruka z 5 na 7let. :lol: . To se ti třeba v hlavě rozsvítí, jak se lákají zákaznříci u Fordu, a pak dojde k rozčarování.
Druhou stránkou věci , to tak novým autám Ford věříte . Vychvalujete je do nebes , a za rohem běžíte honem sjednat připojištění k záruce. Až přijde na lámání chleba, opravu dle obsáhlého seznamu, na co se nevztahuje, stejně zaplatíte ze svého.
To je jak z informacema z toho Renaultu, mazání medu kolem huby, když se prodává ( přeci za to mám výplatu), a pak jak i u Fordu.
A jelikož nemáš problém někoho posílat na léčení, začni u sebe a zajdi k brněnskému prodejci Ford se zeptat, kolik reklamací mají. Odpověď bude stejná jak u Renaultu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 4 hosti