

Meziměsto dáš v létě i za míň. Kolega má 2.0 a je schopný s tím jet na Slovensko za šest litrů. Za 8L jsem dali Makedonii po dálnici v pěti lidech a s rakví na střeše. V zimě na krátkých trasách se dá s těmi deviti počítat, ale jedna šestka taky o moc spořivější nebude. A hlavně, to svezení za to stojí.Honz8 píše:Tak kdybych jezdil na spotřebu meziměsto za těch 7 - 7,5 tak to by byla krása. Město jezdím uplně minimálně. A s lehkou nohou jsem zvyklej jezdit z Astry 1.6 55kw co mám ted, protože tam tomu šlapat nemá cenu tak se snažím jezdit aspon na spotřebu, když už to nejede![]()
Pro ty účely jak píšeš bych primárně pásl po tý 1.6 74kW. Je jich nejvíc, tj. i největší možnost výběru hezkýho kusu, atd.Honz8 píše:Tak nějak to s pořadím motorů cítím stejně tak jako píšeš ty. Z ohledem na to, že většinu času jsou krátké trasy do práce, dálnice vůbec. Rozum říká, vem spolehlivou, finančně méně náročnou 1.6 74kw, ale pokud narazím na pěknej 2.0 tak to bude hodně lákat.
Jen tak pro představu, s lehkou nohou se dá ta 6km cesta do práce s dvoulitrem zajet s jakou spotřebou? Abych se netloukl pak do hlavy, že většinu km najezdím se studeným motorem do práce a zpráce, kdy tomu stejně nemůžu dát kouř a jezdím to kdoví za kolik.
Já jsem taky z Prahy, ale asi z jiný, protože já mám krátký zimní trasy za 11lmikki píše:Mám 2,0 v kombi 6 let a v zimě krátký pojíždky po Praze za 9. Jinak léto do 8 město a mimo pod 7.Sice najedu ročně jen do 10 tis ale jinak s 2,0 je hezký svezení. Měl jsem před tím FF 1 s 1,8 a bylo to slabší ale zase bych řekl vyšší spotřeba proti 2,0.Před tím ještě Escort v 1,8 . a ten byl lepší jak v FF1 1,8 asi to bylo i váhou auta což escort byl lehčí.
Přesný důvody si už nepamatuju, ale v několika recenzích ojetin FF2 se o tom zmiňovali, že spíš ne když je možnost výběru.jarous350 píše:Speleo: Proč nebrat flexifuel?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti