Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 01.11.2019 21:27

Mne to prijde jasny. To, kteremu konci stk, namotalo 260tkm, da to pryc a bude jezdit v tom druhem. Nebo ne?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 02.11.2019 08:02

Mladší a servisované mám měsíc. Je ve velmi dobrém stavu, garážované. Staré dosloužilo, motoricky OK, ale podvozek to má z našich cest za sebou. Vůle a zarezlé excetry zadní nápravy sjíždí gumy do "A"
Všechno jednou končí, i životnost auta, parkovaného 19 let jen venku na parkovišti.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 02.11.2019 09:44

A co mas ted to mladsi? Jeste mk3?
Ja na mk3 nedam dopustit, vzpominam na nej rad. Ta obratnost uz u mk4 tolik neni, byt na mk4 jsem si taky hezky zvykl a jezdim v nem rad.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 02.11.2019 10:10

Mk3, ale již to není kombik.
Ještě musím upřesnit, že to novější již není psáno na mne, ale na syna. Tak já si ho jen půjčuji, moc autem nejezdím. Má v práci služebního EB nalítáno 60 tisíc a již měněn motor , objel služebně ČR a SK, neurčoval jsem mu, co za káru, ale šel znovu do 2.0L atmosféry. To asi o něčem svědčí.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 02.11.2019 10:49

Njn volba rozumu...
A to byl eb asi servisovanej v autorizaku a vylety po cr a sr neni nevhodný z hlediska lspi. Karbonuje to proste moc.
Co to je za rocnik ta 2.0?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 02.11.2019 11:43

Myslím, že 2006 , 170 tisíc a v základu. Tak co se dalo, přehazoval ze starého. To on si ho bude šlechtit, Já jsem nějak moc tomu nedal , jen motoru jsem věnoval pozornost.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 02.11.2019 12:11

Pri spravnem servisu to vydrzi jeste dlouho. Tyhle poFL rocniky uz nehnijou. Mame v rodine jeste 2005 1.8 92kW a to je jak novy. Svezeni s tim je paradni, vypadá vevnitr hezky, je to tiche a komfortni. Akorat tomu chybi tempomat, na ktery ja uz jsem si zvykl, ale ono to po dalnicich stejne moc nejezdi
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 02.11.2019 13:01

ballu píše:Mk3, ale již to není kombik.
Ještě musím upřesnit, že to novější již není psáno na mne, ale na syna. Tak já si ho jen půjčuji, moc autem nejezdím. Má v práci služebního EB nalítáno 60 tisíc a již měněn motor , objel služebně ČR a SK, neurčoval jsem mu, co za káru, ale šel znovu do 2.0L atmosféry. To asi o něčem svědčí.
Hele a nemá už třetí motor,dva je na ten nájezd málo.A v práci jezdí čím,že si domů si koupí vrak.Něco mi tu smrdí,ale zase se tu člověk pobaví lepší než večerníček.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 02.11.2019 13:39

Ty "hele" čížku, smrdíš tu akorát ty. Tak se odvětrej.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 02.11.2019 13:45

:totlsmile:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 02.11.2019 13:50

Spíš bych je s tím psaním o vracích poslal jinam. Jeden vidí turbo v práci na parkovišti a druhý se v tom neumí ani rozjet, takové zkušenosti nikomu nepomohou.
Já pořád říkám, dej na chvíli své auto nezávislé osobě a ta ti hned řekne, jak je na tom obyčejná stará atmosféra v běžném provozu. Ve zkratce: je to líný a žere to. Kdejaká náročnější ženská by vás s těma kecama o podřazování poslala někam. Vždyť ani ten dvoulitr nemá 200 Nm. I tříválec 1.0EB má reálně 200 Nm+.
Ford Focus ST 2014

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 02.11.2019 13:55

No je jasný že kecá a léčí si tady nějakej mindráček.No alespoň se zasmějeme.Nejdřív jsem nechtěl vůbec reagovat,ale tenhle blud už přelezl pomyslnou hranici normální diskuse.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 02.11.2019 14:02

60 000 a druhý motor? Tak ono záleží jak s tím kdo lítal. Pokud je to služební auto a ideálně pool car, na kterém se vystřídá třeba i 5 řidičů na týden, každý s jiným stylem jízdy a neřeší zahřívání a dochlazování, tak bych tomu i věřil, možná. Ale nevěřím tomu, pokud to dostane někdo kdo zná základy jízdy s turbem aby mu během 60 000 dávali druhý motor. Tady nás někdo zřejmě tahá za fuseklu :-)))

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od enjoy » 02.11.2019 17:57

Kdejaká náročnější ženská...". Myslíš teda paní pí.. ?
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 02.11.2019 21:06

Tady nekdo zase machruje s Nm a vi kulovy o fyzice.
Ja se umim rozjet s eb (patrně jsi mel na mysli me), ale ta velka atmosfera aspon tahne od volnobehu a nehuntuje spojku.
A kdyz uz se nejaky debilek tlemi nekomu, ze si kupuje vrak z 2006, tak vez, ze nakup toho vraku je ekologictejsi nez novy tb.a dost mozna i ekonomictejsi, pricemz ze by jizdni projev byl nejak na hony vzdalen novemu autu z nižší střední, to bych fakt netvrdil.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti