
Budoucí vývoj automobilismu
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Za pár let na to bude nějaký konverzní kit na hybrid, tzn. malá baterie, generátor a benzínová nádrž. 

Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24601
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
naftova nadrz 

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4964
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nissan baterie i pronajímá a většina to tak řeší,nese si za ně odpovědnost a máš furt kvalitní.V Kanadě to v tý době zřejmě ještě nebylo nebo to vůbec nejde.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Za mně elektroauto snad jen na operák
Jezdit pár let a pryč s tim ...
Ale tam to bude taková raketa, že nějak ztratí smysl i to levnější ježdění na elektriku. No jsem zvědav s přibejvajícím věkem, jak se zkrátí dojezd elektroaut. Baterky a jejich výjoj jde dopředu neuvěřitelně, ale za ty prachy bych to nechtěl ani boha.

Ale tam to bude taková raketa, že nějak ztratí smysl i to levnější ježdění na elektriku. No jsem zvědav s přibejvajícím věkem, jak se zkrátí dojezd elektroaut. Baterky a jejich výjoj jde dopředu neuvěřitelně, ale za ty prachy bych to nechtěl ani boha.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24601
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
cena pronajmu je spocitana tak, abys v prumeru zaplatil porizeni nove, pritom dostanes "jen" repasovanou ... puvodni musis odevzdat, projde repasem a dostane ji dalsi pronajimatel ... dobry obchod pro automobilku, ktera si tak zajistuje prijem i po prodani vozufofok píše: 02.11.2020 09:16 Nissan baterie i pronajímá a většina to tak řeší,nese si za ně odpovědnost a máš furt kvalitní.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13497
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zovotnost baterie elektromobilu zavisi, tak ako aj u ostatnych baterii, ako sa skladovali a ako sa vybijali/nabijali.
Mame firemny elektromobil, ktory samozrejme vsetci skusaju slapat na podlahu, ale auto stoji v teplej garazi, kde sa aj nabija, a po skoro 10 rokoch bateria slusne drzi.
Viem si predstavit, ze ak by parkovalo vonku v mraze a horucavach, baterka by to mala uz za sebou.
Mame firemny elektromobil, ktory samozrejme vsetci skusaju slapat na podlahu, ale auto stoji v teplej garazi, kde sa aj nabija, a po skoro 10 rokoch bateria slusne drzi.
Viem si predstavit, ze ak by parkovalo vonku v mraze a horucavach, baterka by to mala uz za sebou.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nehrotil bych to. Jak se v tom začnou točit peníze tak vzniknou firmy co budou repasovat baterie a opravovat elektromotory. Ono pak vyměnit baterii třeba za 100k nebude zas taková bolest, když to s případnou aktualizací softwaru a výměnou dílů na podvozku bude fungovat jak nové auto.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kolik má naježděno km? A co je to za auto, jestli to neni tajný?stano. píše: 02.11.2020 10:38 Mame firemny elektromobil, ktory samozrejme vsetci skusaju slapat na podlahu, ale auto stoji v teplej garazi, kde sa aj nabija, a po skoro 10 rokoch bateria slusne drzi.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13497
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Peugeot iOn/Citroen Czero. km neviem, strielam okolo 80tisic. Mali sme ho od Peugeotu este pred oficialnym uvedenim na trh na Slovensku (partnerske ksefty). Ked pojdem najblizsie, dam vediet. Ale mozno ho za posledne mesiace cez koronu aj vyradili. Sluzobakom som nesiel dobre dlho. Uz to budu asi 2 roky, co mame aj elektricky Smart fortwo. Ten tam je urcite.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mně jen zajímalo, kolik toho takový firemní elektroauto najezdí. A jestli teda jak tvrdíš, že baterky drží, jaký má dneska dojezd.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13497
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pouziva sa len na otocky po meste. Mame tam aj dalsie auta. Do Kosic to veru neda. Dojazd realne klesol o cca 10-15%. Moze to byt aj tym, ze ako nove malo predimenzovanu bateriu a nepouzivalo 100%.
Zalezi aj na kvalite (vyrobcovi) baterie. Nesmie sa hlboko vybijat. Mala by mat co najmenej rychlych vybijani a nabijani. A samozrejme teplota. Takze vztahovat to na ine elektroauta sa neda.
Zalezi aj na kvalite (vyrobcovi) baterie. Nesmie sa hlboko vybijat. Mala by mat co najmenej rychlych vybijani a nabijani. A samozrejme teplota. Takze vztahovat to na ine elektroauta sa neda.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4029
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autorevue.cz/v-cesku-uz-kou ... ompromisum
Tady je taky slibovaná budoucnost automobilismu...
Takže si to shrneme:
- lidové ID3 co má nahradit asi Golfa je za 1,25mil v základu
- auto váží 2 tuny
- lowcostem to smrdí i z videa a obrazků, realita bude počítám ještě horší
Pokud bych měl koupit auto podobných rozměrů a v lepší kvalitě třeba kolem 700k (třeba Kugu nebo co já vím), tak mi zbudou peníze na benzín asi na 210 000km.
Jen se tak zeptám, pro koho že to auto vlastně je?
Zábavný to nebude, luxusní a pohodlný asi taky moc ne a .. sice je to subjektivní, ale je neskutečně hnusný.
Tady je taky slibovaná budoucnost automobilismu...
Takže si to shrneme:
- lidové ID3 co má nahradit asi Golfa je za 1,25mil v základu
- auto váží 2 tuny
- lowcostem to smrdí i z videa a obrazků, realita bude počítám ještě horší
Pokud bych měl koupit auto podobných rozměrů a v lepší kvalitě třeba kolem 700k (třeba Kugu nebo co já vím), tak mi zbudou peníze na benzín asi na 210 000km.
Jen se tak zeptám, pro koho že to auto vlastně je?
Zábavný to nebude, luxusní a pohodlný asi taky moc ne a .. sice je to subjektivní, ale je neskutečně hnusný.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 759
- Registrován: 24.01.2020 17:38
- Bydliště: Chrudim/PCE
Re: Budoucí vývoj automobilismu
- podívej na tu sektu lobbistů a lidí co profitují z BEV a OZE + plné diskuze zfanatizovaných jedinců bojujících proti rakovinometům >> tenhle vlak jen tak někdo nezastaví a rozjede se nová doba masivního drancování zdrojů kvůlu BEV
... nastává pár posledních možností koupit slušný vůz s dobrým motorem, ale stejně pak zakážou nejdřív vjezd ICEV do měst a pak i celkově (teď ICEV jen zdražují sankcemi, spotřební daní, emisními limity atd., aby BEV nevypadal jako cenový propadák
)
- zajímavý výklad
o současné problematice motorů
https://vimeo.com/434987641


- zajímavý výklad

https://vimeo.com/434987641
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24601
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
me zaujal konec, kde rika, ze prepocitavaji CO2 pri zmene disku a pneumatik ... abychom przy neplatili "vypalne" pri koupi disku nebo pneumatik, podobne jako to platime pri koupi prazdnych CD/DVD/apod.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13497
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pneu maju inu celnu plochu a teda aj iny odpor vzduchu. Je to na pohlad malo, ale na meracej stolici nahanaju kazdy gram. Preto su pred pneumatikami tie plastove deflektory.
To by si platil aj za prudsie stlacenie plynu. Alebo montaz zadneho spojlera.
To by si platil aj za prudsie stlacenie plynu. Alebo montaz zadneho spojlera.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů