Po FL je mladší přeceMaslik píše:Chci se optat, jaký jsou rozdíly u FoFo MK2 před FL a po FL??

Po FL je mladší přeceMaslik píše:Chci se optat, jaký jsou rozdíly u FoFo MK2 před FL a po FL??
1,8 a 2,0 jsou prakticky stejné motory, jen se liší vrtáním. Měl jsem možnost je porovnat v Mondeu (ale ta 1,8 byla s čipem na 100kW) a rozdíl byl prakticky minimální. 2,0MZR je opět ten samý motor. Hlavně pozor na spotřebu oleje (pokud tam není originální 5w30 ale 10w40 nebo podobný, je to často snaha, spotřebu oleje omezit). FFII/Mazda 3 - asi vyber, co se ti víc líbí a co bude při prohlídce v lepším stavu. Motory, brzdy, konstrukce podvozku,... co není stejné, to je velice podobné. U Focusu vidím výhodu v dostupnějších dílech, nebo aspoň těch použitých, a v kombíku.TomBaa píše:Zdar všem. Chci se zeptát na váš názor. Zvažuju koupi FF 2, jako náhradu za můj FF 1 (Tddi). Měl by to být benzín, a měl byt být o level dynamičtější než starý Tddi. Tudíž bych vybíral mezi motory 1,8i a 2,0i (1,6i jsem řídil a není to zlý, ale chci říznější svezení)
Proto se ptám, který z těch motorů byste mi doporučili, s ohledem na zábavu, ale hlavně spolehlivost a náklady na opravy apod... dík za vaše rady.
PS. ještě pošilhávám po Mazdě 3 (1.gen.) 2.0 MZR, jak je na tom ve srovnání s FF II?
Díky
Něco na tom bude, ale Tddi má "jen" 200 Nm to není o tolik víc co tyhle benzíny. Ale do nafty znovu jít nechci, u ojetiny je to risk, zvlášť když je deset let stará...gecko-x píše:Benzínovou 1,8 můžu doporučit pro spolehlivost. Ale proti naftě se bojím i ten 2litr se ti bude zdát líný, z vlastní zkušenosti. Nemá to ten kroutak.
Zásadní je taky jak jsou na tom se spolehlivostí. Na 2,0i jsem moc negativ neslyšel, ale u 1,8 FlexiFuel, psali,že např. zlobí klapky swirl, apod.... nebo se pletu??1,8 a 2,0 jsou prakticky stejné motory, jen se liší vrtáním. Měl jsem možnost je porovnat v Mondeu (ale ta 1,8 byla s čipem na 100kW) a rozdíl byl prakticky minimální. 2,0MZR je opět ten samý motor. Hlavně pozor na spotřebu oleje (pokud tam není originální 5w30 ale 10w40 nebo podobný, je to často snaha, spotřebu oleje omezit). FFII/Mazda 3 - asi vyber, co se ti víc líbí a co bude při prohlídce v lepším stavu. Motory, brzdy, konstrukce podvozku,... co není stejné, to je velice podobné. U Focusu vidím výhodu v dostupnějších dílech, nebo aspoň těch použitých, a v kombíku.
Díky za info. Jak se projevuje odcházející dvouhmota? Co se týká 1,8čky, tak podle mě více jich je právě Flexi fuel, nebo to z inzerátů nepoznám. PS. jde to zjistit přes vin..? někde tu byl odkaz na databázi.Hansoff píše:Verzi FlexiFuel bych se vyhnul. Etanol je agresivnější k těsněním a hadicím a ochotně na sebe váže vodu.
"swirl" klapky jsou součástí sacího potrubí a to je záměnné mezi 1,8 a 2,0.
K čemu se chci dostat je, že rozdíl ve spolehlivosti mezi 1,8 a 2,0 bude prakticky žádný. Pokud nebere olej, plynule táhne a nemlátí dvouhmotový setrvačník, je jen málo dalších věcí, co by se mohly pokazit. Pokud nebyla zanedbaná údržba.
to u našeho Tddi i s prací bratru 27t... naštěstí byl v tu dobu ještě ve vlastnictví otce... udělat to teď ...enjoy píše:Mně teď vypeklo palivové čerpadlo, bratru 9600,-![]()
Jinak jo, taky jsem vždycky tvrdil, že u dvoulitru jen dvouhmota a jinak nic.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů