MagnaWox: A zkoušel jsi voln.ventil pročistit? Já po té chybě zkusím jít systematicky, docela dost jsem se toho tady dočetl a věřím, že nám ještě někdo zkušenější poradí

V rámci prohlídky po koupi jsem nechal vše prohlédnout, vyčistit – viz. předchozí příspěvek, tak kdyby to bylo klapkou, jejím snímačem, nebo ventilem, tak by se to po pročištění alespoň chvíli chovalo jinak – navíc jsou tyto části podle mechanika v pořádku. Chci závadu odstranit, nechci z ní udělat vlastnost

, i když prakticky ničím neobtěžuje, ale zkrátka chci, aby mi auto škytlo hned, vždy a všude, bez nutnosti použití plynu. Plánuju jej mít cca 8+ let, takže chci,aby bylo totálně v cajku

Zároveň samozřejmě nechci vyždímat finanční konto na hledání téhle závady/nezávady

. Takže teď ještě zkusím následující: 2x plná nádrž s addit. benzínem + čističem vstřiků a ventilů (dneska načepováno), hodím reset ŘJ dle návodu, o víkendu to víc proženu, projedu, aby se vstřiky a ventily co nejvíc pročistily. Když by nepomohlo, tak výměna paliv. čerpadla (díval jsem se, že Bosch kolem 3 litrů, což není zas až tak hrozné...) + filtru (ostatní filtry měněny a myslím, že palivový filtr na to vliv nemá, ale když už budu měnit čerpadlo, tak i s filtrem), no a pak se uvidí. Pokud by to dělalo i dál, tak prostříknutí váhy vzduchu (ale taky nemyslím, že je to tím), pak bych přemýšlel nad voln. ventilem (i když by měl být ok...?) nebo regulátorem tlaku paliva, popř. čidlem teploty nasávaného vzduchu.....

Jsem odjakživa oplistou, ale tenhle focus mě uchvátil jízdou, stavem, interiérem, zkrátka vším....nerad bych na ford zanevřel, hodil auto do protiúčtu a pořídil zase opel…Tenhle problém se přeci u focusů docela objevuje, hodil jsem sem i video z dnešního startu. Opravdu nikdo ze zdejších guru neporadí? Když by nebylo zbytí a nic nepomohlo, klidně pojedu za nejlepším focusmechanikem i přes půl republiky
