Palivove cerpadlo?

Odpovědět
Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivove cerpadlo?

Příspěvek od vitr73 » 08.07.2015 21:35

ja myslim ze i na pumpu z monostriku co dava 1.1 atm by se to po chvilce adaptovalo tim ze kdyz by lambda hlasila chudou smes tak by řj jednoduse cas vstriku zvetsila...a umi az 35 procent adaptace a pokud by dosla nakonec a vic pridat nemohla a lambda by porad hlasila v danem rezimu otacek a zateze chudou smes tak by rozsvitila kontrolku zavady...jak jednoduche...z cehoz usuzuju ze pumpu s malim tlakem by si to odhalilo samo...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivove cerpadlo?

Příspěvek od vitr73 » 08.07.2015 21:39

:D :D ..no jo...to by mohlo delat to kurvitko...teda ventil odvetrani klikove skrine :D :D :D ...je skoda ze o to prichazim tim ze jsem to prepojit...na co bych ted mnel falesnej vzduch svadet? :D :D
...nee..prepojte to a mate klid do konce zivotnosti auta...je to k hounu tam :bebng:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Katcha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 26.09.2011 17:17

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od Katcha » 09.07.2015 09:21

Ahoj, jsem zde zase zpátky po nějaké době s tím mý problémem (viz výše). Zjistila jsem, že se to děje, když se auto "přehřeje" - když jedu nějakou delší trasu ve velkých teplech. A řešení je kupodivu poměrně jednoduchý - auto je potřeba nechat pořádně schladnou - stalo se mi to teď dvakrát - v obou případech jsem auto na místě nechala do rána a ráno chytlo na poprvé. Nemáte, prosím, někdo nějakej nápad, co by to mohlo způsobovat? Není tam nějaké tepelné čidlo, které by mohlo být vadné a odstavovalo v podobném případě palivové čerpadlo? Nebo nějakej problém s řídící jednotkou? A úplně poslední dotaz - nevíte, kdo v Brně (kromě autorizovaných servisů samozřejmě) se starejma Fordama zabývá a byl by schopen to diagnostikovat? Jako je hezký, že teď vlastně vím, kdy pravděpodobně neodjedu, ale ráda bych to dala do pořádku :)
Ford Focus 1999, 2.0 benzín

Uživatelský avatar
fotopetr
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 265
Registrován: 30.08.2014 00:19
Bydliště: Poříčany

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od fotopetr » 09.07.2015 11:15

Měl jsem ten samý problém. Bylo to v čerpadle. Je tam první rychlá "diagnostika" :) , sedni do auta, zavři dveře a otoč klíčkem do polohy II a musíš slyšet, že se čerpadlo krátce rozběhne. Je pod pravou zadní sedačkou, neboli na vršku nádrže. Pokud se nerozeběhne, hledal bych závadu na jeho kontaktech. Pokud se rozeběhne a stejně nenastartuješ, je to někde jinde :-).
Jinak čerpadlo se dá vyndat i bez vyndání nádrže, stačí jen auto trochu zvednout na jedné straně, ale není to moc příjemná práce...
Ford Focus II Combi, 1,8TDCI, 85kW, r.v.2008

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od petulak » 09.07.2015 11:39

fotopetr píše:Měl jsem ten samý problém. Bylo to v čerpadle. Je tam první rychlá "diagnostika" :) , sedni do auta, zavři dveře a otoč klíčkem do polohy II a musíš slyšet, že se čerpadlo krátce rozběhne. Je pod pravou zadní sedačkou, neboli na vršku nádrže. Pokud se nerozeběhne, hledal bych závadu na jeho kontaktech. Pokud se rozeběhne a stejně nenastartuješ, je to někde jinde :-).
Jinak čerpadlo se dá vyndat i bez vyndání nádrže, stačí jen auto trochu zvednout na jedné straně, ale není to moc příjemná práce...
to, slyším teda prvně. 8O
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Katcha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 26.09.2011 17:17

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od Katcha » 09.07.2015 11:43

Díky moc za názor, ale... počítala jsem původně s kontaktama na čerpadle, hledala jsem někoho, kdo vytáhne tu nádrž a zkusí na to mrknout, nicméně - je to vázaný fakt na přehřátí, delší jízdu a po odstátí a zchladnutí to zas jede v pohodě - což mi úplně na kontakty nesedí - nebo myslíte, že jo?
Ford Focus 1999, 2.0 benzín

Uživatelský avatar
Johny181
Junior
Junior
Příspěvky: 418
Registrován: 07.12.2013 22:13
Bydliště: Klobouky u Brna

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od Johny181 » 09.07.2015 13:54

Není možný že by to nasávalo teplej vzduch z motorového prostoru když píše že to dělá jen po delší jizdě a hlavně ve velkých vedrech?Mám pocit že už tu někdo psal něco podobného.
to Katcha:
A když zapneš klíček do druhé polohy tak slyšíš čerpadlo že naběhne?Myslím v případě kdy auto nechytá.Pokud nezabzučí tak je jasný že je to čerpadlem, asi bych vsadil taky na ty kontakty nebo třeba ta pojistka u spolujezdce.Ale pokud zabzučí a auto přesto nechytne tak to asi tím nebude.Chtělo by to zkusit jestli v tu chvíli kdy auto nechytá dostává benzín a háže jiskru.Taky by nebylo špatný skontroloval čidlo klikové hřídele.Někdy se umí třeba zalepit špónama a pak to blbne.Jinak dostat ven čerpadlo bez demontáže nádrže nebo udělání otvoru pod sedačkama to sem taky ještě neslyšel.
FOFO 1.5 110kw :arrow: 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
Obrázek
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold :arrow: -byl
9let sloužil bez zaváhání
:palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Příspěvek od Nonid » 09.07.2015 13:57

Johny181: urcite to mozny je, ja to mel takhle u 1.6ky i ted u 1.8ky. Staci zvednout kapotu, sednout do auta a nastartovat :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Katcha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 26.09.2011 17:17

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od Katcha » 09.07.2015 14:03

Jo, jo, snažila jsem se čerpadlo teď poslouchat, i když to nejelo a nějaký bzučení v kabině slyším (i když to zrovna nestartuje), ale zdá se mi, že to spíš slyším někde v nohách spolujezdce a, ne pod zadním sedadlem, je to pokaždé jinak dlouhý bzučení. Budu muset asi někoho zaúkolovat a bzučení čerpadla si líp "nastudovat".
Ford Focus 1999, 2.0 benzín

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od stano. » 09.07.2015 14:04

Moze byt. Skus skontrolovat sacie potrubie, ci nie je vypadnuta hadica z airboxu. Pripadne vycistit MAF.

Mna tak napadola moja opakovana skusenost pri ceste do Chorvatska. Cely rok startuje auto na brnk, ci v lete, ci v zime. Ale vzdy na odpocivadle pri obci Skradin (pri tom peknom moste), ked odstavim auto, tak o 20 minut vzdy startujem na nejaky 5. krat. Ci je to zmenou nadmorskej vysky, alebo prehriatym vzduchom, alebo cim, netusim. Nikdy sa mi to nepodarilo nasimulovat inde. A vzdy auto nastartuje na 1. brnk.

Katcha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 26.09.2011 17:17

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od Katcha » 09.07.2015 14:05

A je to 100% vázaný na velký teplo a delší jízdu (více kratších hned po sobě). Opravdu poté nastane to, že chvíli auto chytá a hned zdechá, pak už ani nechytá (nejde benzín) a po zchladnutí hned napoprvé. Nějaký relé nebo něco, co by to mohlo způsobovat? nebo fakt nevím :)
Ford Focus 1999, 2.0 benzín

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od stano. » 09.07.2015 14:07

Ako vies, ze nejde benzin?

Katcha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 26.09.2011 17:17

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od Katcha » 09.07.2015 14:13

Protože to má vždycky úplně stejnej průběh - párkrát to nastartuje a ihned (ani ne po 1 sekundě) auto zdechne, jakoby se docucával benzín z hadic a cca po pátým pokusu už to ani nechytne, jen točí startér naprázdno. Z toho soudím, že to prostě nemá v tu chvíli palivo.
Ford Focus 1999, 2.0 benzín

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13493
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od stano. » 09.07.2015 14:16

Usudzujes. Nemusi byt pravda.
Daj si do podpisu, ake mas auto.
Podla 1. prispevku, mas 2.0 benzin. Ten ma nastastie na konci palivovej listy ventilek. Za hrubou hadicou sania, na opacnej strane, ako je regulator tlaku, je pod (vacsinou modrou) capickou autoventil. Ked to nejde natocit, stlac ten stredovy cicik (ako ked vypustas koleso), ci vystrekne benzin. Ak ano, je tam dostatocny tlak a cerpadlom to nebude.
Ked to nejde natocit, pri tomto pokuse otvoris kapotu. Po tych par sekundach sa vrat naspat a skus nastartovat.

Katcha
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 26.09.2011 17:17

Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu

Příspěvek od Katcha » 09.07.2015 14:20

Jo, jo, 2.0 benzín, musím najít, kde nastavit podpis :)

Díky moc za radu, udělám pokus :) jen budu muset počkat, až mě ta sviňa nechá zase někde stát, teď když všechno zas funguje asi nemá smysl tento pokus dělat.
Ford Focus 1999, 2.0 benzín

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů