Palivove cerpadlo?
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivove cerpadlo?
ja myslim ze i na pumpu z monostriku co dava 1.1 atm by se to po chvilce adaptovalo tim ze kdyz by lambda hlasila chudou smes tak by řj jednoduse cas vstriku zvetsila...a umi az 35 procent adaptace a pokud by dosla nakonec a vic pridat nemohla a lambda by porad hlasila v danem rezimu otacek a zateze chudou smes tak by rozsvitila kontrolku zavady...jak jednoduche...z cehoz usuzuju ze pumpu s malim tlakem by si to odhalilo samo...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivove cerpadlo?







...nee..prepojte to a mate klid do konce zivotnosti auta...je to k hounu tam

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2011 17:17
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Ahoj, jsem zde zase zpátky po nějaké době s tím mý problémem (viz výše). Zjistila jsem, že se to děje, když se auto "přehřeje" - když jedu nějakou delší trasu ve velkých teplech. A řešení je kupodivu poměrně jednoduchý - auto je potřeba nechat pořádně schladnou - stalo se mi to teď dvakrát - v obou případech jsem auto na místě nechala do rána a ráno chytlo na poprvé. Nemáte, prosím, někdo nějakej nápad, co by to mohlo způsobovat? Není tam nějaké tepelné čidlo, které by mohlo být vadné a odstavovalo v podobném případě palivové čerpadlo? Nebo nějakej problém s řídící jednotkou? A úplně poslední dotaz - nevíte, kdo v Brně (kromě autorizovaných servisů samozřejmě) se starejma Fordama zabývá a byl by schopen to diagnostikovat? Jako je hezký, že teď vlastně vím, kdy pravděpodobně neodjedu, ale ráda bych to dala do pořádku 

Ford Focus 1999, 2.0 benzín
- fotopetr
- Člen klubu
- Příspěvky: 265
- Registrován: 30.08.2014 00:19
- Bydliště: Poříčany
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Měl jsem ten samý problém. Bylo to v čerpadle. Je tam první rychlá "diagnostika"
, sedni do auta, zavři dveře a otoč klíčkem do polohy II a musíš slyšet, že se čerpadlo krátce rozběhne. Je pod pravou zadní sedačkou, neboli na vršku nádrže. Pokud se nerozeběhne, hledal bych závadu na jeho kontaktech. Pokud se rozeběhne a stejně nenastartuješ, je to někde jinde
.
Jinak čerpadlo se dá vyndat i bez vyndání nádrže, stačí jen auto trochu zvednout na jedné straně, ale není to moc příjemná práce...


Jinak čerpadlo se dá vyndat i bez vyndání nádrže, stačí jen auto trochu zvednout na jedné straně, ale není to moc příjemná práce...
Ford Focus II Combi, 1,8TDCI, 85kW, r.v.2008
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
to, slyším teda prvně.fotopetr píše:Měl jsem ten samý problém. Bylo to v čerpadle. Je tam první rychlá "diagnostika", sedni do auta, zavři dveře a otoč klíčkem do polohy II a musíš slyšet, že se čerpadlo krátce rozběhne. Je pod pravou zadní sedačkou, neboli na vršku nádrže. Pokud se nerozeběhne, hledal bych závadu na jeho kontaktech. Pokud se rozeběhne a stejně nenastartuješ, je to někde jinde
.
Jinak čerpadlo se dá vyndat i bez vyndání nádrže, stačí jen auto trochu zvednout na jedné straně, ale není to moc příjemná práce...

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2011 17:17
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Díky moc za názor, ale... počítala jsem původně s kontaktama na čerpadle, hledala jsem někoho, kdo vytáhne tu nádrž a zkusí na to mrknout, nicméně - je to vázaný fakt na přehřátí, delší jízdu a po odstátí a zchladnutí to zas jede v pohodě - což mi úplně na kontakty nesedí - nebo myslíte, že jo?
Ford Focus 1999, 2.0 benzín
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Není možný že by to nasávalo teplej vzduch z motorového prostoru když píše že to dělá jen po delší jizdě a hlavně ve velkých vedrech?Mám pocit že už tu někdo psal něco podobného.
to Katcha:
A když zapneš klíček do druhé polohy tak slyšíš čerpadlo že naběhne?Myslím v případě kdy auto nechytá.Pokud nezabzučí tak je jasný že je to čerpadlem, asi bych vsadil taky na ty kontakty nebo třeba ta pojistka u spolujezdce.Ale pokud zabzučí a auto přesto nechytne tak to asi tím nebude.Chtělo by to zkusit jestli v tu chvíli kdy auto nechytá dostává benzín a háže jiskru.Taky by nebylo špatný skontroloval čidlo klikové hřídele.Někdy se umí třeba zalepit špónama a pak to blbne.Jinak dostat ven čerpadlo bez demontáže nádrže nebo udělání otvoru pod sedačkama to sem taky ještě neslyšel.
to Katcha:
A když zapneš klíček do druhé polohy tak slyšíš čerpadlo že naběhne?Myslím v případě kdy auto nechytá.Pokud nezabzučí tak je jasný že je to čerpadlem, asi bych vsadil taky na ty kontakty nebo třeba ta pojistka u spolujezdce.Ale pokud zabzučí a auto přesto nechytne tak to asi tím nebude.Chtělo by to zkusit jestli v tu chvíli kdy auto nechytá dostává benzín a háže jiskru.Taky by nebylo špatný skontroloval čidlo klikové hřídele.Někdy se umí třeba zalepit špónama a pak to blbne.Jinak dostat ven čerpadlo bez demontáže nádrže nebo udělání otvoru pod sedačkama to sem taky ještě neslyšel.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Johny181: urcite to mozny je, ja to mel takhle u 1.6ky i ted u 1.8ky. Staci zvednout kapotu, sednout do auta a nastartovat 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2011 17:17
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Jo, jo, snažila jsem se čerpadlo teď poslouchat, i když to nejelo a nějaký bzučení v kabině slyším (i když to zrovna nestartuje), ale zdá se mi, že to spíš slyším někde v nohách spolujezdce a, ne pod zadním sedadlem, je to pokaždé jinak dlouhý bzučení. Budu muset asi někoho zaúkolovat a bzučení čerpadla si líp "nastudovat".
Ford Focus 1999, 2.0 benzín
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13493
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Moze byt. Skus skontrolovat sacie potrubie, ci nie je vypadnuta hadica z airboxu. Pripadne vycistit MAF.
Mna tak napadola moja opakovana skusenost pri ceste do Chorvatska. Cely rok startuje auto na brnk, ci v lete, ci v zime. Ale vzdy na odpocivadle pri obci Skradin (pri tom peknom moste), ked odstavim auto, tak o 20 minut vzdy startujem na nejaky 5. krat. Ci je to zmenou nadmorskej vysky, alebo prehriatym vzduchom, alebo cim, netusim. Nikdy sa mi to nepodarilo nasimulovat inde. A vzdy auto nastartuje na 1. brnk.
Mna tak napadola moja opakovana skusenost pri ceste do Chorvatska. Cely rok startuje auto na brnk, ci v lete, ci v zime. Ale vzdy na odpocivadle pri obci Skradin (pri tom peknom moste), ked odstavim auto, tak o 20 minut vzdy startujem na nejaky 5. krat. Ci je to zmenou nadmorskej vysky, alebo prehriatym vzduchom, alebo cim, netusim. Nikdy sa mi to nepodarilo nasimulovat inde. A vzdy auto nastartuje na 1. brnk.
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2011 17:17
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
A je to 100% vázaný na velký teplo a delší jízdu (více kratších hned po sobě). Opravdu poté nastane to, že chvíli auto chytá a hned zdechá, pak už ani nechytá (nejde benzín) a po zchladnutí hned napoprvé. Nějaký relé nebo něco, co by to mohlo způsobovat? nebo fakt nevím 

Ford Focus 1999, 2.0 benzín
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13493
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Ako vies, ze nejde benzin?
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2011 17:17
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Protože to má vždycky úplně stejnej průběh - párkrát to nastartuje a ihned (ani ne po 1 sekundě) auto zdechne, jakoby se docucával benzín z hadic a cca po pátým pokusu už to ani nechytne, jen točí startér naprázdno. Z toho soudím, že to prostě nemá v tu chvíli palivo.
Ford Focus 1999, 2.0 benzín
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13493
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Usudzujes. Nemusi byt pravda.
Daj si do podpisu, ake mas auto.
Podla 1. prispevku, mas 2.0 benzin. Ten ma nastastie na konci palivovej listy ventilek. Za hrubou hadicou sania, na opacnej strane, ako je regulator tlaku, je pod (vacsinou modrou) capickou autoventil. Ked to nejde natocit, stlac ten stredovy cicik (ako ked vypustas koleso), ci vystrekne benzin. Ak ano, je tam dostatocny tlak a cerpadlom to nebude.
Ked to nejde natocit, pri tomto pokuse otvoris kapotu. Po tych par sekundach sa vrat naspat a skus nastartovat.
Daj si do podpisu, ake mas auto.
Podla 1. prispevku, mas 2.0 benzin. Ten ma nastastie na konci palivovej listy ventilek. Za hrubou hadicou sania, na opacnej strane, ako je regulator tlaku, je pod (vacsinou modrou) capickou autoventil. Ked to nejde natocit, stlac ten stredovy cicik (ako ked vypustas koleso), ci vystrekne benzin. Ak ano, je tam dostatocny tlak a cerpadlom to nebude.
Ked to nejde natocit, pri tomto pokuse otvoris kapotu. Po tych par sekundach sa vrat naspat a skus nastartovat.
-
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 26.09.2011 17:17
Re: Problém s (asi) palivovým čerpadlem - prosím o radu
Jo, jo, 2.0 benzín, musím najít, kde nastavit podpis
Díky moc za radu, udělám pokus
jen budu muset počkat, až mě ta sviňa nechá zase někde stát, teď když všechno zas funguje asi nemá smysl tento pokus dělat.

Díky moc za radu, udělám pokus

Ford Focus 1999, 2.0 benzín
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů