ono aj kompresor ktory natlaci 300 barov je trosku iny ako obycajny na pneu do 6 barov a nehovoriac o tom ze samotny stlacajuci plyn sa zohrieva, zohrieva ho aj samotna masina, ktora ho stlaca... to zase suvisi s entropiou systemu - tj. druha veta termodynamicka

ked vzduch stlacam dodavam systemu pracu a tym sa system zahrieva (energia sa uloží), naopak ked flasu vyprazdujem tak uložená energia sa uvolnuje a tým pádom sa systém ochladzuje...
myslím že toto môžeme pri plnení pneumatík zanedbať... ale zasa preto by sa mali pneumatiky na druhý deň po plnení prekontrolovať lebo ked ju naplním horúcim vzduchom z kompresora tak je pneumatika teplá a ukazuje mi 2,3 baru ale do rána vychladne a už tam zrazu bude len 2,1 a ja si spokojný s tým jazdím...
kua my sme sa na tej MtFke (Materialovo-technolgicka fuck-ulta) ucili fakt riadne kraviny...