Stránka 8 z 8
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 09.08.2013 22:37
od stano.
Napisem to aj sem. V nizkych otackach 1.6 ide skoro ako 1.4. Az ked sa 1.6 vytaca, tak vyhrava nad 1.4. Inak 1.4 dost skoro straca dych. Max. krutaku ma myslim uz v 4000ot/min a potom to ide rychlo dolu. Takze ju ani nema zmysel nejaky vytacat.
A neviem cim to presne je. Ked na 1.4 menim vzduchovy filter, tak auto hned ozije. A po poslednej vymene sviecok som mal pocit, ze to dostalo par koni navyse. Na 1.8 taketo rozdiely nepozorujem. A to filter ma ovela vacsi najazd pri vymene

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 09.08.2013 22:39
od vitr73

..obsah nejde nicim nahradit

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 09.08.2013 22:47
od stano.
Nejde o objem. Ale o to, ze vymena filtra a sviecok na 1.4 je ako povolenie rucnej brzdy. Na 1.8 je to skor placebo.
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 09.08.2013 22:50
od matys
vitr73 píše:
..obsah nejde nicim nahradit

...................a co takhle pomoc otáčkám kompresorem nebo turbem ??? ...........to by bodlo !!!
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 09.08.2013 22:56
od stano.
Mam kompresor z chladnicky ... moze byt?

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 10.08.2013 06:52
od vitr73
ta foukat motor by bylo jiste lepsi...mnel jsem jedno mazdu 1.6 turbo...a verte ze to jelo paradne..i brachovo uno 1.4 v turbu jelo(kdyz to nahodou jelo) taky fajnove...dulezite jsou 2 veci -1-kone na kg 2-prubeh a velikost kroutaku
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 10.08.2013 08:16
od matys
stano ................. Kompresor eliminuje prodlevu turba, která nastává při sešlápnutí plynu. Je napojen přímo na motor, proto se jeho otáčky odvíjí přímo od otáček motoru. Ale napojení na motor samozřejmě vystavuje pohonnou jednotku další zátěži .Používají je i takové značky , jako McLaren SLR , Jaguár XF , Jaguár XJ a testuje i VW 1,4 TSI
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 10.08.2013 09:02
od stano.
Nemusis ma poucovat

Si srandu robim.
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 10.08.2013 09:04
od vitr73
mercedes pouziva kombinci obou...kompresor krmi male otacky a turbo velke...nema to vubec zadnou prodlevu
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 10.08.2013 09:16
od stano.
TFSI od VW tiez.
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napsal: 10.08.2013 12:47
od 321910336
stano. píše:Napisem to aj sem. V nizkych otackach 1.6 ide skoro ako 1.4. Az ked sa 1.6 vytaca, tak vyhrava nad 1.4. Inak 1.4 dost skoro straca dych. Max. krutaku ma myslim uz v 4000ot/min a potom to ide rychlo dolu. Takze ju ani nema zmysel nejaky vytacat.
A neviem cim to presne je. Ked na 1.4 menim vzduchovy filter, tak auto hned ozije. A po poslednej vymene sviecok som mal pocit, ze to dostalo par koni navyse. Na 1.8 taketo rozdiely nepozorujem. A to filter ma ovela vacsi najazd pri vymene

vytáčet smysl opravdu nemá, max výkonu podle internetu v 5000, kroutící moment v 3500 do kterých pojede asi podobně jako ta 1.6