Dynamika FF I 1.6 74KW

Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od stano. » 09.08.2013 22:37

Napisem to aj sem. V nizkych otackach 1.6 ide skoro ako 1.4. Az ked sa 1.6 vytaca, tak vyhrava nad 1.4. Inak 1.4 dost skoro straca dych. Max. krutaku ma myslim uz v 4000ot/min a potom to ide rychlo dolu. Takze ju ani nema zmysel nejaky vytacat.
A neviem cim to presne je. Ked na 1.4 menim vzduchovy filter, tak auto hned ozije. A po poslednej vymene sviecok som mal pocit, ze to dostalo par koni navyse. Na 1.8 taketo rozdiely nepozorujem. A to filter ma ovela vacsi najazd pri vymene :roll:

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 09.08.2013 22:39

:D ..obsah nejde nicim nahradit :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od stano. » 09.08.2013 22:47

Nejde o objem. Ale o to, ze vymena filtra a sviecok na 1.4 je ako povolenie rucnej brzdy. Na 1.8 je to skor placebo.

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od matys » 09.08.2013 22:50

vitr73 píše::D ..obsah nejde nicim nahradit :D
...................a co takhle pomoc otáčkám kompresorem nebo turbem ??? ...........to by bodlo !!!
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od stano. » 09.08.2013 22:56

Mam kompresor z chladnicky ... moze byt? :mrgreen:

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 10.08.2013 06:52

ta foukat motor by bylo jiste lepsi...mnel jsem jedno mazdu 1.6 turbo...a verte ze to jelo paradne..i brachovo uno 1.4 v turbu jelo(kdyz to nahodou jelo) taky fajnove...dulezite jsou 2 veci -1-kone na kg 2-prubeh a velikost kroutaku
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od matys » 10.08.2013 08:16

stano ................. Kompresor eliminuje prodlevu turba, která nastává při sešlápnutí plynu. Je napojen přímo na motor, proto se jeho otáčky odvíjí přímo od otáček motoru. Ale napojení na motor samozřejmě vystavuje pohonnou jednotku další zátěži .Používají je i takové značky , jako McLaren SLR , Jaguár XF , Jaguár XJ a testuje i VW 1,4 TSI

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od stano. » 10.08.2013 09:02

Nemusis ma poucovat :D Si srandu robim.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 10.08.2013 09:04

mercedes pouziva kombinci obou...kompresor krmi male otacky a turbo velke...nema to vubec zadnou prodlevu
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od stano. » 10.08.2013 09:16

TFSI od VW tiez.

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od 321910336 » 10.08.2013 12:47

stano. píše:Napisem to aj sem. V nizkych otackach 1.6 ide skoro ako 1.4. Az ked sa 1.6 vytaca, tak vyhrava nad 1.4. Inak 1.4 dost skoro straca dych. Max. krutaku ma myslim uz v 4000ot/min a potom to ide rychlo dolu. Takze ju ani nema zmysel nejaky vytacat.
A neviem cim to presne je. Ked na 1.4 menim vzduchovy filter, tak auto hned ozije. A po poslednej vymene sviecok som mal pocit, ze to dostalo par koni navyse. Na 1.8 taketo rozdiely nepozorujem. A to filter ma ovela vacsi najazd pri vymene :roll:
vytáčet smysl opravdu nemá, max výkonu podle internetu v 5000, kroutící moment v 3500 do kterých pojede asi podobně jako ta 1.6
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti