Stránka 8 z 121

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 21.07.2014 10:17
od Miri
jen tak na odlehčení rozhovor se Črtvtníčkem (to RS mk1 pořád má):
http://www.auto.cz/rozhovor-s-petrem-ct ... paci-82218

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 22.07.2014 15:18
od Karel2
Stejny motor uz davaji do Mustangu? Nevim co na to amici, ze jim tam nebubla aspon 5l obsah, ale tenhle "motor do sekacky", tedy z jejich pohledu.:mrgreen:
http://www.autoweb.cz/ford-focus-rs-201 ... newsletter

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 22.07.2014 15:52
od Nonid
2.3 EB je v 2015 mustangu, libovej moturek.

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 27.07.2014 10:27
od viduka55

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 08.08.2014 13:50
od Karel2

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 05.09.2014 19:45
od Karel2

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 10.09.2014 16:24
od Karel2

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 30.09.2014 21:22
od ZaQik

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 16.10.2014 09:48
od ZaQik

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 16.10.2014 10:11
od Nonid
Bomba system tohle :cooler:

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 18.10.2014 09:31
od Karel2
Tak nam to novy Mondeo trosku hanej. http://www.auto.cz/ford-mondeo-2015-prv ... ojmy-83616

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 18.10.2014 11:04
od Miri

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 13.11.2014 10:18
od ZaQik

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 13.11.2014 10:44
od tym
Nemůžu si pomoci, ale od MKIII se mi FF nelíbí. Splývá mi tak nějak s korejci, ani ten vnitřek mě nenadchl... Teď alespoň trochu upravili čumák, ale asi bych si ho stejně dnes nekoupil. :nnou:

Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu

Napsal: 25.01.2015 12:34
od fordavid
Citace:

CO SE STALO VE FORDU. Pracoval jsem 7 let v Genku a pomáhal dávat do produkce hned několik modelům. Hlavní průšvih Fordu je ten že se stahuje zpět do Ameriky. Monedo i Fiesta budou apriory a jsou americká auta a né evropská jak tomu bylo dřivě. Pilotplant tedy hlavní fabriky už nejsou v Genku a Kolíně ale v Mexiku. Sdílení amerických dílů je mnohonásobně vyšší. A evropská výroba jede ve Španělsku, kde je levná prac.síla a také dobré spojení s mořem. Za sebe mohu říct že Fiesta z Kolína byla lepší než Fiesta z Valencie i když se montovala ze stejných dílů. Je mi toho líto, včetně těch cca. 20 000 pracovních míst v okoli Genku které zanikli.... Nové mondeo bude smz. dobré, ale myslím že bude ještě více spotřební a tou unifikací s amerikou prostě ztratí...