tak scout sa na posed nelisi nicim od obyc. octavky. trosku vyssie sedis a madlo pred spolujazdcom. inak nic - treba sa povozit, anjlepsie tam, kde to poznas a nie rovny povrch

.
Mno, skodovka to robi jednoducho, proste len nafukne previsy auta a vyzera vacsie. vo vnturi priestor pre cestujucich je porovnatelne velky ako iny, dokoncna vzadu to jemne pokulhava (tym, ze ma maly razvor a najma u OI to bolo vyditelne). U oII to v porovnani s focusom nejako extra neposznas, ale focus ma miesta o nieco viac, to je bez debaty. Avsak pokial ludia maju do 180cm (mozno 185), nie je to absolutne problem pre nikoho v ziadnom aute. Akurat fofo hb bude mat problems hlavou, kombi nie.
Po pravde s tou strednou triedou je to take zmiesane. Ak zoberes premiovky strednej triedy (mb-c, bmw3, ci a4) tak oni su v segmente takmer vzdy najmensie a octavia, ci focus, megane ich vonkajsimi rozmermmi uplne atakuju, ci rozmermi pre posadku. Ved OII je takmer rovnako dlha ako mb-c - je tam rozdiel 1,2 cm v prospech MB. V sirke tychto aut (bez vonkajsich spatakov) je rozdiel iba 1mm! v neprospech OII.
Vo vnutri - vpredu lakte - ma OII o 2,5 cm navrch. Aj ked tu je to diskutabilne mb tam uvazda dva rozmery - niekde ako keby kolena a lakte a bud ma o 2,5 cm viac oII alebo v nizsej casti o 2,5 cm viac MB. Myslim si vsak, ze je to zanedbatelne.
Cize v porovnani s premiovkami o triedu vyssie, taka OII, ale ani focus nezaostavaju za nicim - rozmermi. Sice razvor ma mb vacsi az o 19cm voci OII (voci focusu to bude nieco menej), ale to ma vplyv tak max. na jazdne vlasnosti, kezde u MB je koncepiou nahonu predna naprava posunuta vyrazne dopredu pred motor. Z hladiska miesta pre posadku tam zasadny rozdiel nebude.
Ale to len tak na okraj, ze nie vsetko je hned jasne. Ale urcite OII patri do nizzsej strednej triedy a to najma motormi a vybavami (aj ked oII sa da neskutocne dovybavit - samo za neskutocne ceny).
Tak isto materialy v OII sa aspon vizualne viacej priblizuju kvalite tych v mb-c ako tym vo focuse.