..tak dneska jsem dělal palubku, fotky udělám až to bude komplet....ale takovej porod z ručičkama!!---
....rozhodně zapomeňte na Uřvanýho fámu že se srovanj sami, to možná mu tam běhaj trpajzlíci a štelujou si je podle lucerniček, ale sami ne-e!

...nejlepší asi bude když si vyfotíte stav palivoměru jak ste ho měly předtím, podle toho ho taky budete pak seřizovat
....vyndání ručuček opravdu funguje vidličkou, a chce to opravdu sílu, až sem se bál že je vyrvu i s motorčekama
...ja použil na obroušení barvy pilník na nechty od avonu, stojí asi něco kolem 150,- Kč, jde to bravůrně, a je to práce tak na cca 30 minut, je jemný a má dvě strany s jinou hrubostí. Připojistil jsem si to ještě odlakovačem.
Spátky ručičky jsem nandal tímto způsobem:
....Udělal jsem test ručiček,( zmáčkneme u pravého displeye tu černou tyčku a otočíme klíčkem do polohy žhavení až se nám ukáže na displey TEST pak tyčku pustíme a ručičky začnou skákat jak indiáni po běloších) a nechal z testu zapnuté zapalování, z testu se ručičky vrátily do svých 0 hodnot!!ručičky jsem vyndal před testem!! nasadím ručičku něco pod nulu u teploměru(motor mám studený), rychloměr a otáčkoměr zasazujeme hned nad tím držáčkem co brání spadnutí ručičky do polohy ,,půl,, a palivoměr musíme nandat podle té hodnoty kolik nám tam zbylo nafty či benálu(foto), a pak ručička spadne na nulu, při testu by se vám měli ručičky protočit na konec pak na začátek a pak do hodnot které jsou realné, viz palivo.
Hodně štěstí při honbě za jiným podsvícení.
Foto dodám při kompletaci budíků....