Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od zeli » 02.08.2014 10:53

Presne, koupit si novejsi auto s 6q a myslet si jaka je to vyhra a pak zjistit, ze ve vysledku je sestka kratsi nez petka u vetsiny 5q je hruza. Clovek pak jen zbytecne kvrdla nebo musi preskakovat.
Mondeo na tom neni s 5q tak zle a motor je pomerne dobre odhlucnen oproti ostatnim zvukum.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od ballu » 02.08.2014 18:20

No, jestli se někomu vyplatí na 6q jezdit minimálně 160km při 4000 ot/min tak aby motor byl na krouťáku a byl schopný i trochu akcelerovat. :wink: Na ucpané D1 a povolených 130km :roll: Většina těch , kteří lítají více jak 130km, právě fascinuje ten projev vytočeného motoru a jeho síly v těchto otáčkách. :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od enjoy » 02.08.2014 18:33

Osobně bych šestku uvítal. Nad 140km/h začíná kravál a to fakt, růžové brýle nenosím, kravál to fakt je.. šéf má MK3 2.0TDCi a na šestý kvalt je ticho a klídek. Ten benzín na tu pětku pak sice docela jede, ale ustálenou třeba 160tkou bych dlouho jet vážně nechtěl.
Vůbec bych po tom šestém kvaltu nepožadoval zrychlení, bral bych ho jako kvalt na ustálenou rychlost. A rozhodně neberu argument, že by si s tím motor neporadil.
Vrazili tam prostě starou převodovku ještě z dom Escorta a řekli, že je to tak nejlepší.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od zeli » 03.08.2014 12:11

Samozrejme by to ten motor utahl, ale akcelerace skoro nula, takze jakmile je na dalnici jen trochu provoz, tak je jizda na sestku takrka nepouzitelna, pokud se nechces plouzit za nakladakama. Jezdil jsem s 6q v SCi a dynamika proste nestacila na zarazeni do rychleho pruhu, kde je spoustu dravcu s naftakama, ktery pracujou akorat v optimalnich otackach. Holt to chce proste zazit :mrgreen:
Ted s 2,5 V6 je to lepsi, je to motor s vykonem, ktery tak akorat postacuje na jezdeni po dalnici, aniz by se mi nekdo nervozne lepil na kufr. A tu sestku tam mam prakticky porad. Takze jedu na tempomat a obcas prislapnu aniz bych musel premyslet, jestli tam mam narvat petku nebo ctyrku. Jizda je pak radost a odpocinek :palec_nahoru:
Ale nechci nikoho presvedcovat, kdybych mel 5q, tak by me to taky asi stvalo a myslel bych si jak to bude s 6q u slabyho benzinovyho motoru uzasny :D
BTW 4000ot na 6q je cca 180kmph.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
losky
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 17.02.2011 08:01
Bydliště: Plzeň

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od losky » 06.08.2014 09:53

Schválně ještě jednou budu sledovat otáčky při dálniční rychlosti a pokud někdo pojede se mnou tak bude fotit :)

asi jsem našel řešení problému s nedostatkem výkonu pro 6tkju
sice je to pro Focus, ale na Mondeo bude taky určitě něco existovat :)
http://www.fswerks.com/products/fswerks ... -2008-2011
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od zeli » 07.08.2014 15:46

Mam pocit, ze uz tady nekde jsou tachometry 5q a 6q natocene nebo aspon nafocene. Nekde v galerce... :nixw: :)
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
losky
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 17.02.2011 08:01
Bydliště: Plzeň

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od losky » 15.08.2014 14:29

Vím že jsem to tu někde viděl, jenom nevím kde, tak jsme nafotili můj 5q
omlouvám se za kvalitu ale jako ilustrace to snad stačí
Přílohy
IMG_20140813_155643.jpg
IMG_20140813_155658.jpg
IMG_20140813_155751.jpg
IMG_20140813_155853.jpg
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od Ma.rt » 17.08.2014 13:30

jj, 1,8ka 92kW to ma uplne stejne...
1.8 81kW ma rychlejsi staly prevod, cili celkem dobra alternativa pro ty, kdo chteji rychlejsi petku (a samozrejme i ostatni kvalty) a nebastlit tam 6q.. akorat tech 81kW asi moc nejezdilo
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od zeli » 17.08.2014 14:25

Ja bych napsal, ze ma spis delsi staly prevod ta 81kW verze...takze o to linejsi to auto pak je :)
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Převodovka z 1,8SCi do 2,0i 107kW Zkušenosti???

Příspěvek od Ma.rt » 18.08.2014 16:33

to je jasny :) ale pro dvoulitr by to byla pohoda, 1.6ka v escortu taky jakztakz jela a tam byly echt tezky kvalty :) na druhou stranu ti pak trojka treba jede 140, takze jsou kratke rychlostni intervaly, kdy jsi na tom trosku lepe, nez lehci staly prevod :) ale celkove je to samozrejme linejsi :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů