Ono není na škodu atakovat občas PC = dojezd 0km. Ten pocitový nevýkon motoru je bordel v nádrži při pravidelném tankování , než se rosvítí hladové oko. Ta představa, že mám dojezd 20km a potřebuji v nenadále rychle akcelerovat a ŘJ mě to zakáže pro jen 3 L v nádrži .

Když nalejete do benzínu vodu, tak po pár minutách se rozdělí , benzín vespod a voda plave nad ním . To znamená, když mám v nádrži poskromnu , tak každý benzín stárne a dostává se do něj voda, jízdou se promíchá a čerpadlo začne dávat směs benzínu a vody, to je to vynechávání. Proto je třeba kvalitní benzín, sem tam dát VIF a taky se nebát dojet k benzince se stavem PC = nula, ono tam ještě stejně nějaké deci je. Pak není problém , jestli je nádrž plná nebo na dně.

Když se nevýjíždí sem tam i ten spodek, tak nastává větší koncentece vody v benzínu v posledních 100 km = rozsahu svícení hladového oka a jeho odpočítávání.
