Příspěvek
od ballu » 08.06.2014 15:56
Jednotkou to nedoladíš, to jsou mechanické kmity plynů v určité frekvenci , průměrem roury ,její délkou a prvním zůžením nebo ohybem kde se odráží. Tyto odražené kmity proběhnou při otevřeném výfukovém ventilu několikrát, ale podstatou max, naladění je zavření výf. ventilu, těsně před přicházející vlnou - kmitem plynů. To je výfuk , u sání je položen výkon do nižších otáček = maximální průměr sání a co nejkratší, posazení výkonu do maximálních otáček = menší průměr a delší délka sání, tak aby se motor nedusil .A v tomto je pak rozdíl motoru na soutěže, do vrchu a na okruhy, kde je posazen největší krouťák. Je to jen tak vysvětleno v kostce pro pochopení.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V