Mám fouska rv 2002 1.8 TDDi 66kW a nevím ani proč, prostě jsem prošel pojistky

Jenže po kontrole všech pojistek jsem otočil klíčkem, rozsvítili se všechny kontrolky (jako to dělá při vytažené baterce) vylítli budíky a zase spadly. To je docela běžné. No jo, ale potom tachometr a trip zůstaly na vodorovných čárkách, žádné čísla a po otočení klíčku na III. se motor ani nehnul. Přes mod diagnostiky palubky všechny znaky i kontrolky fungují. Vlevo svítí závada motoru a to ozubené kolečko s vykřičníkem. Předpokládám, že jsem svojí prevencí asi splašil počítač. Má s tím někdo zkušenost? Někde jsem se dočetl, že mám nechat vytaženou baterku 10 minut. Zkoušel jsem 10 minut, hodinu, den a nic, pořád vyletí budíky, spadnou a svítí závada motoru a to ozubený kolečko nad kontrolkou motoru. Co sem posral a jak to řešit?
