tazne zarizeni
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.07.2013 07:03
tazne zarizeni
Zdar Focusakum:-) Nemate prosim nekdo navod ci schema pro amatera jako jsem ja jak zapojit zasuvku tazneho zarizeni na FF 2004 5dv? jsem bezradnej, nemuzu to nikde naji... Predem vsem dekuju
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: tazne zarizeni
Jakou k tomu mas elektriku? Jen zarezavaci svorky, nebo vcetne redukce konektoru?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.07.2013 07:03
Re: tazne zarizeni
Mam k tomu univerzalni sedmipinovou zasuvku...
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: tazne zarizeni
OK, to je jasne. Co je ale na druhe strane kabelaze? Dva konektory (samec+samice), nebo jen volne kabliky?
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: tazne zarizeni
Kdyz ma univerzalni, tak to budou asi jenom draty bez koncovky. To bude muset bud napajet nebo nacvakat.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.07.2013 07:03
Re: tazne zarizeni
Jen hole draty...
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: tazne zarizeni
Musis si najit svazek dratu co vede k zadnimu svetlu(u FF2 jsem to pripojoval na pravou stranu) a tady zjistit ktery drat je ktery. Pak na ne pripojit jednotlive draty do zasuvky. Zapojeni zasuvky najdes na netu. Pripojit to jde bud priletovanim kdyz oholis izolaci. Nebo spojkama, ktere nacvaknes na oba spojovane kabely.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13483
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: tazne zarizeni
Nepretazis GEM dalsimi ziarovkami? Hlavne dalsich 42W na brzdach? Plus malo by ti vypinat hmlovku pri pripojeni vozika.
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 865
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: tazne zarizeni
Nevím jestli je to u MK1 nutné, ale jde to samozžejmě připojit např. pomocí tohoto:
http://www.tazne.cz/elektropripojka-7pi ... /?cid=5916
Tam už je možné i nastavit zhasnutí mlhovky, na jiné verzi i odpojení couvacích senzorů, ale cena je někde jinde, než za samotnou zásuvku. Já jsem si dával tu verzi s odpojením couvacích snímačů, mám MK2 po FL. Možná někdo kdo má MK1 by mohl napsat, jestli je nutné použít tohle, nebo je možné připojení přímo na žárovky.
http://www.tazne.cz/elektropripojka-7pi ... /?cid=5916
Tam už je možné i nastavit zhasnutí mlhovky, na jiné verzi i odpojení couvacích senzorů, ale cena je někde jinde, než za samotnou zásuvku. Já jsem si dával tu verzi s odpojením couvacích snímačů, mám MK2 po FL. Možná někdo kdo má MK1 by mohl napsat, jestli je nutné použít tohle, nebo je možné připojení přímo na žárovky.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: tazne zarizeni
Ja bych asi pro Focus mk.1 poridil neco lepsiho:
http://www.e-taznezarizeni.cz/typova_el ... z2799.html
Neni to origo, ale rozhodne lepsi, nez nejake prorezavani dratu, nebo pajeni. Proto jsem se ptal na zacatku na konektor, nebo volne draty ...
A pokud chces pripojovat hole draty, je potreba stahnout schemata (jsou tady na foru) a podivat se, co kam patri.
http://www.e-taznezarizeni.cz/typova_el ... z2799.html
Neni to origo, ale rozhodne lepsi, nez nejake prorezavani dratu, nebo pajeni. Proto jsem se ptal na zacatku na konektor, nebo volne draty ...
A pokud chces pripojovat hole draty, je potreba stahnout schemata (jsou tady na foru) a podivat se, co kam patri.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.07.2013 07:03
Re: tazne zarizeni
pro Vituta; nahodis mi prosim link na ty schemata? nevim jak to najit. Dekuju
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: tazne zarizeni
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 53&t=11711
"Komplet elektricka schemata FF I"
Bud vyhledat zapojeni jednotlivych svetel, nebo projit zapojeni konektoru v kufru, schemata maji rozpis obou ...
"Komplet elektricka schemata FF I"
Bud vyhledat zapojeni jednotlivych svetel, nebo projit zapojeni konektoru v kufru, schemata maji rozpis obou ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů