Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

tikon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 27.04.2011 00:10

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od tikon » 20.08.2013 12:57

zhod klinak a nastartuj bez nej a uvidi hned jestli je to z rozvodu, a mrkni jeste na servo.

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od Fofan » 22.08.2013 18:58

Ja sem jednou rozvodak napl na jednom aute moc a delalo to taky tenhle zvuk a kamosovi taky na peugeotu,to se muze stat klidne :-)
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od miki21 » 23.08.2013 00:25

U jednašvesky rozvoďák napíná pružina v kladce. Tam to "moc" napnout ani nejde.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Fofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1180
Registrován: 27.01.2013 07:31

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od Fofan » 23.08.2013 07:11

To uz si nevzpominam,myslel sem ze je tam imbus na dopnuti a na 13ku klic dotahnout,to byl asi jinej motor.Tak leda me napadla ta vodni pumpa,novej remen ju vic zatizil a zacala kvilet,zkusit to vazne nastartovat bez rekene prislusenstvi at vyloucis ostatni
Ford Focus Mk2-07 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Černá Panther (met)
Ex. Ford Focus Mk1 2.0 Zetec
Obrázek

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 681
Registrován: 28.12.2011 23:17

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od kozelos » 26.08.2013 15:32

diky za rady, ale jak na potvoru to ted prestalo delat. Cili je to ocividne zavisle na venkovni teplote..

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 681
Registrován: 28.12.2011 23:17

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od kozelos » 24.02.2014 09:43

tak a je to zpet. ale tentokrat to bylo uplne jine.. tohle je zachyt z patecniho odpoledne, kdy jsem dorazil na chalupu (cili zahraty motor, venkovni teplota cca 7C). mezitim byly v lednu delane u maiera rozvody.
http://youtu.be/uzjlSFDzBkI

v sobotu jsem pak vymenil olej a behem toho jsem nekolikrat startoval a posouval se tam-zpet o cca 2m. uz se to neprojevilo. pak cestou domu se mi zdalo z kokpitu, ze zase slysim to klasicke hvi ... hvi ... hvi ... hvi

mam mit strach? kamaradova rada "dej si nahlas radio" mi moc nepomohla :nunu:

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od petulak » 24.02.2014 10:54

" Slyšel " bych to na nějakou kladku, :roll:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 681
Registrován: 28.12.2011 23:17

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od kozelos » 24.02.2014 11:08

mam z toho stejny dojem, ale ktera? :bebng: v kazdym pripade me hlavne zajima, zda s tim muzu jeste nejaky cas jezdit, nebo hrozi, ze se loziska za par km vysypou...?

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od petulak » 24.02.2014 18:39

Pár km, s tím najedeš, ale sichr je sichr, shod řemen, a rukou zkus vše, co se točí,..pumpa-servo- napín. kladky-altík-atd.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Peters56
Junior
Junior
Příspěvky: 498
Registrován: 10.08.2008 12:53
Bydliště: Meziboří u Litvínova
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od Peters56 » 24.02.2014 18:47

Taky to řeším a budu objednávat napínací i vodící kladku a pro jistotu i nový řemen.
Co neubrzdíš, to neukecáš Ford C-Max 1.8 16V 2008 Šedá AVALON GALERIE-heslo Peters56

Uživatelský avatar
marklar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 01.10.2010 13:56

Re: Kvílení u řemenů - 1.6 Zetec

Příspěvek od marklar » 27.05.2014 20:34

Tak jsem tak přemýšlel, jak popíšu svůj problém, až jsem narazil na výstižný příspěvek....hvi...hvi...hvi. Mno a tak dlouho jsem tohle poslouchal, někdy jsem to vůbec neslyšel no a dnes se rozsvítila jedna oranžová kontrolka, pak druhá a bylo vymalováno. Chladič bez vody a já jdu hledat vodní pumpu za rozumnou cenu,a budu doufat, že voda, která mi tekla z motoru, tekla od pumpy...
Nemám rád hvi...hvi....hvi...
Fofo Arnošt 1,6l (LPG), rok 1999, najeto 138.243 - 206.280, hatchback, spotřeba cca 7,5 l/100 (tzn. do 1,4 Kč/km)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti