Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
Wizzy008
Junior
Junior
Příspěvky: 270
Registrován: 15.10.2008 07:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Wizzy008 » 22.05.2014 12:34

Po kontrole svíček...pokud je jistota, že jsou ok a jsou dobře zašroubovaný (tudíž těsní a tlaky ve válcích jsou ok), tak pak zapalování. Zkus si půjčit kabely, ale tipuju cívku.
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver


Obrázek

bobo61
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 03.12.2012 22:48

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od bobo61 » 22.05.2014 21:16

Zdravím,
nevíte někdo kde se nachází snímač tlaku sacího potrubí na motoru 2.0 16V rok výroby 2006

Uživatelský avatar
Jirka Brno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 05.01.2012 18:14
Bydliště: BRNO

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Jirka Brno » 23.05.2014 13:09

No cívkaa kabely mě taky napadly, ale na LPG to jede naprosto normálně. Bez zhasínání, cukání atd. . Ještě je tady možnost natankování špatnýho benzínu. Co si o tom myslíte? Jinak nevím. Vynechání zapalování je trochu nepřesné určení místa závady. Vím, že ŘJ některý věci neumí.
Do značovýho servisu se mi moc nechce. Budu zase poslouchat blbý kecy proč a jak a kde a taky cena opravy je raketa. Posledně sem se hádal o záruční opravě a nakonec v jiným servise Ford zhodnotili, že jsem měl pravdu a opravili. :wallbash:
Nemá někdo zkušenost kterej servis Ford je v Brně OK ? Protože mi asi nic jinýho nezbude :?

Uživatelský avatar
shamycz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 05.11.2012 16:18

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od shamycz » 25.05.2014 09:29

No, taky je možná na vině kalibrace LPG. Palivo je za studeného motoru dávkováno dle korekcí uložených v tabulce ŘJ automobilu, která je zvyklá spíše dávkovat LPG. Poté co se zahřeje, je již dávkováno podle aktuální potřeby dle stavu lambd.

Já už tak taky jezdím asi rok, nijak to neřeším. Zkoušel jsem nakalibrovat LPG jednotku, ale nikdy to nejde úplně přesně...

Jediné co mi pomohlo bylo tankovat SHELL V-POWER RACING 100 oktanový benzín. Od té doby nezdechá, při studeném motoru se musí jezdit trošku opatrněji, ale po zahřátí žádný problém na LPG ani na benzín...
Ford Focus II 2007 3dv. - Duratec HE 1.8 92kw, LPG AG Compact Obrázek

Niki
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 05.02.2010 14:09

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Niki » 25.05.2014 19:13

Slyšel jsem myšlenku, že motorům, co mají dodělaný pohon na LPG, se zasírají vstřiky 95 oktanovým benzín. Údajně má v sobě více biosložky a při pár km najetých do přepnutí na LPG se zanáší vstřiky. Proto po přechodu na více oktanový benzín není takový problém. To by korespondovalo s tím, že každý kdo přešel na tento benzín, zaznamenal méně výrazné nechtěné projevy nekultivovaného chodu motoru. :idea:
Focus combi 2008 1,8 92 kw Titanium LPG red tango

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od stano. » 25.05.2014 19:36

Ci to nebude tym, ze LPG ma vyssie oktanove cislo. Tym padom 100oktanovy benzin je mu blizsie ako 95 oktanovy. Takze ak sa RJ nauci na LPG (hlavne predzapal), pri 95ke uz hodnoty nesedia.

Uživatelský avatar
Jirka Brno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 05.01.2012 18:14
Bydliště: BRNO

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Jirka Brno » 27.05.2014 12:26

Tak momentální stav je takovýto : výměna cívky, kabelů, svíček a nic. stejný problém.
Vím už , že nejede 3 válec a to pouze za studena. po ujetí cca 300-500 za vynechávání 3 válce se to zlepší. Po úplném zahřátí se problém ztratí. Benzín mám VERVU 100. Nic jinýho sem nikdy netankoval a ještě ji aditivuju pro jistotu troškou velfobinu. Teď vyčistím nádrž dám novej benzin a uvidím :-(.
Podám zprávu co to udělalo.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od stano. » 27.05.2014 12:27

Ventilove vole a tlaky vo valcoch niekto kontroloval?

Uživatelský avatar
Jirka Brno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 05.01.2012 18:14
Bydliště: BRNO

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Jirka Brno » 28.05.2014 08:21

Jo. Vše v pohodě. Proto jsem z toho nešťastnej. Už nevím co. :-(

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13483
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od stano. » 28.05.2014 09:04

Tu Vervu by som neaditivoval. Sama o sebe je dost aditivovana. Aby aditiva nereagovali - mohli by vytvorit ciastocky alebo sliz, ktory zalepi vstreky.

Uživatelský avatar
Jirka Brno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 05.01.2012 18:14
Bydliště: BRNO

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Jirka Brno » 02.06.2014 11:53

0 bodů. Asi mě čeká značkový servis a cenová raketa :-( :dih: Jen jsem zjistil, že po dobu cca 2 min nejede vstřik na 3 válci. Pak se chytne a jede napsrosto normálně.

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Cimi » 07.06.2014 23:31

zdar chci se zeptat zda je normální když mi po zapnutí klimatizace kolísaj otáčky na volnoběh, když klimu zapnu za jízdy tak to nepoznam ale když pak zastavuju tak to začlo jakoby pulzovat nahoru dolu až to zavibruje jednou mi to takhle při jízdě po Plzni chcíplo uplně. a to používam denní svícení který si bere podstatně mín než kdybych zapl světla. vim že už se to tu hodně řešilo ale nějak si nevzpomenu čím to bylo. Myslel jsem jestli na to nemaj vliv třebas zoxidované kontakty zemění. nebo špatné uhlíky v alternátoru. Napadlo mě nějaké seřízení škrtící klapky se dělá ale nechci se do toho bezhlavě vrtat.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od V12 » 08.06.2014 12:29

Jirka Brno píše:Jen jsem zjistil, že po dobu cca 2 min nejede vstřik na 3 válci.
Skus ho vymenit s napr. tym, co je vo valci 1 a potom sledovat, co sa bude diat. Ked bude blbnut aj vo valci 1, nieco mu bude. Ked po tejto zamene ale bude blbnut vstrek z 1 namontovany do 3, treba prekontrolovat kable, cievku (alebo cievky ?) atd.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Jirka Brno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 05.01.2012 18:14
Bydliště: BRNO

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od Jirka Brno » 13.06.2014 07:44

Záměna provedena a nic, kabeláž ke vstřiku ok ve značce diagnostikovali lambdu. Po výjejí výměně nenastala žádná změna v chování jen jsem o 6 litrů levnější. Argument při reklamaci: byla špatná a hotovo, jiná varianta neexistuje. Co bych prej chtěl reklamovat vždyť je lambda OK :-(. No uvidíme co řeknou až napíše soudní znalec s právníkem. Jinak stará lambda je taky OK. Bez závad a poškození.
někde je něco špatně. Ale co a kde? :wallbash:

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání otáček a zhasnutí motoru

Příspěvek od foki » 14.06.2014 08:56

Jirka Brno píše:Jinak stará lambda je taky OK. Bez závad a poškození.
:
jak jsi zjistil ze je bez zavad ? optycky nebo ji nekdo namontoval a zkousel v datalogeru ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů