Prapodivné chování motoru FOFO mk1 1.6 99

Odpovědět
Uživatelský avatar
oggiee
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 04.05.2014 10:29
Bydliště: Českolipsko

Prapodivné chování motoru FOFO mk1 1.6 99

Příspěvek od oggiee » 12.05.2014 10:25

Zdravim lidi,

mám takovej zajímavej úkaz, moje FOFO mk1 1.6 74Kw r.v.99 má při zahřátém motoru na neutrál při sešlápnutí brzdového pedálu "dávivej" efekt, také při přeřazování rychlostních stupňů v točkách motor jakoby přibrzdí nejvíc to jde pocítit při řazení z 1. na 2. stupeň. Taková jakoby "díra" pak akceleruje. Motor zatím nechcípl nikdy.

Také mi občas přijde, že mi jakoby pohasnou zadní světla, i předek se mi zdá míň jasnější, když poklesnou otáčky, ale s jistotou to tvrdit nemůžu, nevím jak to mám vyzkoušet :(

Nejvíce mě ale zaráží nepřesnost ukazatele KM kdy mám na tachometru 50 a reálná rychlost ( měřeno na 3 různých radarech ) 42 :( na 6OKM na tachometru mám plus minus 5O na radaru :( kola jsou 14palce origo ford na zimním obutí a plechu.

Otáčky se mi zdají býti taky nepřesné, proto dnes zkusím ten test palubky, kde by mi mohl ukazovat snad pravdivé údaje to digitální počítadlo.

Takže k mému dotazu:

Dneska budu kontrolovat to odvětrávání klikovky, jestli není hadička KO.
Volnoběžný ventil je prý "nový" podle vzhledu nově opravdu vypadá ( každopádně další co sem k autu dostal se louhuje v petroleji a projde důkladným čištěním :) )
Mám podezření na VSS snímač a alternátor.

Dotaz k volnoběžnému ventilu : když ho odpojím při nastartovaném motoru, auto by mělo chcípnout? Pokud se tak stane, nehodí mi to chybu do řídící jednotky a nebude pak svítít kontrolka motoru?

A proto bych se chtěl zeptat, jestli se dají naměřit nějaké hodnoty obyčejným multimetrem ( voltáž ohmy a atd. )

Předem děkuji za informace

Honza
Naposledy upravil(a) oggiee dne 12.05.2014 15:19, celkem upraveno 1 x.
FORD FOCUS MK1 1.6 74KW r.v.1999 červená

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Prapodivné chování motoru FOFO mk1 1.6 99

Příspěvek od lucky.jack » 12.05.2014 12:11

Výtah z pravidel...
- Nejdřív hledejte a teprve pak se ptejte. Opakované dotazy na základní problémy jsou jedním z hlavních nešvarů jakýchkoliv technických diskuzí. Dříve než vložíte svůj dotaz (i když se vám zdá zásadní a jedinečný), snažte se odpověď v diskuzích najít pomocí nástroje na hledávání v diskuzích. Nebude to ztracený čas, dozvíte se spoustu zajímavých a užitečných věcí. Teprve pokud všechno selže, podělte se o svůj problém s ostatními.

- Oddělení nesouvisejících témat. Je nevhodné diskutovat v jednom tématu několik různých problémů! Zvažte, zda nebude lepší vytvořit pro každý problém oddělené vlákno.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti