Zdravim...objevil se mi problem. Zacala se mi ztracet voda. Po zjisteni ze se tlakujou i hadice mi bylo receno ze to je na 100% tesneni pod hlavou. Voda v nadrzce bubla. Teplota drzi hned po 5km na 90st. Kapalina nikde neunika co se tyce hadic a spoju. Jinak kdyz jezdim po okreskach nebo mesto do 2,5tis.ot a do 90km/h tak se voda neztraci. Ale jakmile vjedu na dalnici a rychlost kolem 130+-tak po 300 km zmizi minimalne 1 litr. A snad jen jednou sem si vsiml ze mi spina chladic. Samozrejme muze byt vse jinak tak sem patral jak to zjistit.
Existuje kapalina ktera vyfukove plyny v chladicim okruhu detekuje.
Sehnal jsem ji a vydal se testovat.
Modra kapalina ma po kontaktu s vyfukovymy plyny zezloutnout .Otestoval jsem to nejdrive na vyfuku.....napojil merku na vyfuk a po par sekundach byla kapalina zluta.
Ale kdyz sem merku napojil na nadrzku tak kapalina zezelenala. Tak nevim co si myslet.
V cestine nikde nic neni a v anglictine sem neco nasel ale prelozeni pres prekladac nic poradne nerekne.
Z toho jestli sem to dobre pochopil tak zelena znamena mensi problem a zluta uz megaproblem. Otazkou je co je mensi problem.
Je mozne ze zelena je proto ze mi treba neotvira velky okruh a voda se skvari na valcich ??
Ma tu nekdo s touto kapalinou zkusenost nebo je zdatny anglictinar??
Odkaz na zahratej a studenej motor. http://youtu.be/tqfDrAD9G_U
http://youtu.be/3BRbqW3lsFo
A odkaz na test kapaliny. https://www.youtube.com/watch?v=1_SIwHMLmkM
Detekce spatneho tesneni pod hlavou
- kimanek1
- Nováček
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.01.2013 17:42
- Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri
Detekce spatneho tesneni pod hlavou
Naposledy upravil(a) kimanek1 dne 02.05.2014 21:31, celkem upraveno 1 x.
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002
- ASokky
- Nováček
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15.09.2013 13:20
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detekce spatneho tesneni pod hlavou
Pokud by ti neotvíral termostat a voda se držela jen v malém okruhu, tak nebudeš mít horký chladič a nespouštěla by ti sahara. Jsi blázen že to takhle honíš po dálnici, když ti to žere vodu a tlakuje se ti to, ryskuješ prasknutí hlavy
A do oleje ti voda nejde? Pokud ne, tak buď rád že se ti nic zatím nestalo. Sundat hlavu a dát to dokupy, dokud je hlava zatím ok,.

Ford Focus Combi 2000, 1.8TDDi 66KW
- Wizzy008
- Junior
- Příspěvky: 270
- Registrován: 15.10.2008 07:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detekce spatneho tesneni pod hlavou
Hmm..já bych řekl, že diagnóza je jasná. Nemůžeš čekat, že ti ten detektor zežloutne hned tak rychle, jako když ho strčíš do laufu, kde je to plný výfukových plynů. Když ho dáš do chladící kapaliny, kde jsou ty výfukový plyny rozpuštěný ve vodě a v mnohem nižší koncentraci, než ve výfuku, tak z toho detektoru zreaguje jen část..zbytek zůstane modrý. A modrá plus žlutá dává jakou barvu? Správně, zelenou 
Každopádně tam někde máš problém, záleží kde, to těsnění by by ještě ten menší. Taky může být i ta hlava prasklá.

Každopádně tam někde máš problém, záleží kde, to těsnění by by ještě ten menší. Taky může být i ta hlava prasklá.
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver

Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver

- kimanek1
- Nováček
- Příspěvky: 88
- Registrován: 05.01.2013 17:42
- Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri
Re: Detekce spatneho tesneni pod hlavou
jj zrejme to tak je.......teda,jedno z tesneni nebo hlava. Ted uz jen resim jak poznat tu spravnou ktera je spatna.
Co delat....udelat radeji obe dve a nebo staci tu ktera se ukaze jako vadna?? Pro klid obe.....pro finance jedna. Co je lepsi?
Co delat....udelat radeji obe dve a nebo staci tu ktera se ukaze jako vadna?? Pro klid obe.....pro finance jedna. Co je lepsi?
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002
- ASokky
- Nováček
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15.09.2013 13:20
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Detekce spatneho tesneni pod hlavou
Sundej hlavu a uvidíš, takhle nic nepoznáš. Po shození kefy se rozpozná problém,. ale každopádně nechat natlakovat, pokud si nebudeš jistej že je to jen těsnění,.
Ford Focus Combi 2000, 1.8TDDi 66KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů