Tak opět, jako před 4 roky jsem pocítil kvalitu benzínu, spíše motor mého obyváku. Tankuju několik let u stejné benzínky , kdy akční rádius vždy umožní pohodlně přijet do Brna zpět a opět natankovat po víčko u té samé.
Po posledních dvou plných nádržích N95 u nejmenované benzinky , mě začaly houpat otáčky na volnoběh po startu, na což je ford - benzín háklivý a ihned odhalí nekvalitní benzín. To, že i motor začal méně táhnout jsem nepoznal, jelikož do práce jezdím sám. Tak jsem tu druhou nádrž vyjel a byl připraven natankovat na zkoušku jinde. Nyní probíhají nějaké akce a kousek od baráku je benzinka, tak jsem tam narval plnou V-Power nitro+ při cestě domů a zaparkoval. Ráno start to samé, s kmitáním otáčkoměru, ale na jízdě jsem nic nepoznal a dorazil do práce /35km/ V poledne mě volali synátoři , že jim vyplivl kámoš s autem , tak se nemají s lístkama na LVA dostat do Prahy na hokej. Tak že přijedou našim druhým autem bez známky k mé práci a pujčí si Mondeo s dálniční. To že byl hokej suprový dle jejich vyprávění popisovat nebudu , ale popíšu jejich cestování.
Při cestě do Prahy brutalita, ve 3 lidech s pedálem na podlaze nechtělo auto přes 130, jen z kopce, a tak tímto způsobem, že je předjížděli kamiony dojeli až k Aréně. Po třech hodínách krásného hokeje sedli do Mondea s obavou, jestli vůbec nastartují a dojedou do Brna. Nastartovali , na jižní dotankovali benzín lacinší o 2kč jak v Brně a vyrazili. Najednou Mondeo bz problému, stačilo pošimrat na plynu a vyrazilo. I spotřeba, na cestě zpět to vzalo jen dvě třetiny toho co tam a jelo to. Tak jsem opět dotankoval V-Power nitro+ a přidal čistící aditiva STP pro benzín. Již na první nádrži to jde znát, jak na kultivovanost chodu motoru, startu, tak i na spotřebě.
PS: měl jsem zanesenou palivovou soustavu, při natankování kvalitního benzínu se po cestě do Prahy začal uvolňovat bordel a přicpal vstřiky. Po tříhodinovém stání aditiva rozložila vše, tak při cestě do Brna veškerý bordel prolítl výfukem. Placebo - neplacebo efekt, dávat N95 + nějaký VIF pro jistotu, to rovnou mohu tankovat V-Power nitro+, ve kterém vše je a když odpočtu cenu plechovky VIF a snížené spotřeby o 0,5L /poslední dobu jsem šel přes 8 L/100km/, tak mě to s tankováním V-Power nitro+ a jiného lepšího benzínu vyjde laciněji. Na nějaké oktany pro navýšení výkonu kašlu, jde mě o kvalitní benzín, nehuntující motor.
