
Mám ST220 r.v.2002, auto mám 11 měsíců, před 9 měsíci jsem si do auta nechal udělat plyn, ze začátku bylo vše OK. S plynem jsem měl pak čím dál větší problémy, ale vše se po čase vychytalo, stálo to sice nějaké peníze, nervy a čas, ale vyplatilo se to, teď vše funguje jak má, auto jede na plyn stejně jako na BA, necuká to atd...
Teď k věci...
Nejsem si jist zda to dělalo před tím než jsem dal do auta plyn, ale myslím že ne, takže bych to spojitost s plynem neviděl, BA jednotku jsem resetoval taky několikrát ale nic, problém mám při startování i při vyřazení, abych to tu nemusel nějak extra rozvádět, uploadnul jsem na youtube video, takže koukněte a hrňte sem svoje názory.
Krokový motorek jsem zkoušel měnit, podltakové hadice jsem zkontroloval a váhu vzduchu jsem taky měnil, bezezměny, je pravda že teď jezdím s jiným krokovým motorkem a je to lepší, ale otáčky padaj stejnak....
Video ukazuje jen startování, zrovna to bylo asi to nejhorší období a dělalo to fakt hodně, jednou to i chcíplo, jen dodám na plynovej pedál jsem vůbec nešahal, až na konci, ale to nemělo vliv jak je vidět. To pípání ve videu znamená že je plyn vyplej, startovalo to na benzín, po resetu jednotky furt stejný.
Za tu dobu co mám auto se mi i 3x stalo že jedu pohodička eko jízda

Důležité nakonec, byli tu už tací lidi, kteří mi tvrdí že je nebo jsou podpálený ventily apod hovadiny, já to vidím na něco menšího než motor. Filtry jsou nové, svíčky taky, akorát jsou to spešl plynové, možná zkusit koupit normálně origo benzínové.
+ Pokud je motor studený, otáčky vyletí na 1200 ot/min a padají normálně pomalinku až na volnoběh, dokud se motor neohřeje. Takže dokud nemá motor cca 70stupnu + tak ty otáčky fungují bezvadně.
Četl jsem teď vlákno u nějakýho forďáka co je v sekci Motor-Mondeo mk3 benzín, má 1.8 92kw nebo kolik, defakto on zjednodušeně vysvětluje jeho a zárověn můj z 90% stejný problém.
Děkuji všem za pomoc a Váš čas.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lrvyVGripx4[/youtube]