1,6 tdci cuká

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena

Příspěvek od V12 » 17.12.2013 20:10

Strata casu, na 99% to budu vstrekovace. Presne takto isto sa choval moj Plechac. Silne traktoroidny chod, vibracie motora, kolisanie volnobehu a intenzivny klepot. Nenameral som ziadny problem, az ked kolegov znamy doniesol IDS (alebo Bosch ? uz si nepamatam) bolo vsetko jasne - vyrovnavacie davky na studenych vstrekovacoch lietali od -8 do +8 miligramov, norma je vraj do 2 mg podla jedneho zdroja, podla druheho 1.4 mg. Ked sa zabozrut zohrial, korekcie klesli a vosli sa aj do prisnejsieho limitu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena

Příspěvek od Marod22 » 26.12.2013 15:00

lucky.jack píše:Na diagnostice to bylo? Jinak vaření z vody...

PS: vyprdni se na ježdění jako důchodce (pakliže jím nejsi :wink: ). Tohle tomu motoru nedělá dobře a ucpává se výfuk sazema. Proto to taky třeba nechce jet. Je potřeba ten motor ohřát a čas od času mu pořádně naložit, aby vylítaly saze, pavouci atd :wink: Jestli jezdíš po městě tak každých 500km to ohřej a dej mu až k omezovači. Uvidíš jak si potom bude vrnět.

A jinak dost množná egr...
O tomto občasnom prevetraní som vedel, ale už dlhšiu dobu som motor nestihol zahriať vzhľadom na krátke trasy ktoré v poslednej dobe jazdím. Už dlhšiu dobu navyše jazdím výhradne mesto. Pred dvomi dňami som si ale na toto spomenul keď som si všimol že mám po dlhej dobe teplotu motora "na stred"...tak som mu trochu naložil a dnes, keď som sadol do auta, po štarte som ho nespoznával. Oveľa hladší chod a ani som sa nenazdal a bol som na 2200 otáčkach. Väčšinou sa pri radení riadim zvukom a myslel som že som tak na 1700 ot. Ako by som mal vymenené auto. Toto čo píše lucky jack vyššie určite odporúčam. :perfect:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena

Příspěvek od V12 » 03.01.2014 23:20

Presne tak, dieslu treba raz za 500 km poriadne nalozit. Predtym ale zohriat na prevadzkovu teplotu a hlavne neist 500 km na 4000 rpm, specialne s 1.6HDI.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

majklito
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17.03.2014 17:22

Problem s motorem 1.6 TDCI

Příspěvek od majklito » 17.03.2014 17:26

Ahoj,
mam problem s motorem 1.6 TDCI Ford Focus kombi 2008.
Vse fuguje jak ma ale jak natankuji po ujeti par kilometru zacne v motoru skubat pri akceleraci.
Asi tak 3 za sebou potom klid a potom na novo.
Auto mam chvili ale prvni tankovani euroOil bez bioslozek a dnes Benzina Verva a to same.
Potom to prestane a je klid !
Ale i kdyz potom jedu tak pri zeslapnuti plynu je to svyzni a potom zase lenivy a tak se to strida dokola.
Nevite nekdo co stim muze byt ?
Diky za rady !


Sloučeno, upraven název vlákna. lucky.jack

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 17.03.2014 18:29

Jaká je to watáž? Filtry měněny(kdy)? Diagnostika byla?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

majklito
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17.03.2014 17:22

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od majklito » 17.03.2014 18:37

80kW filtry byly pry minuli rok a diagnostika nebyla
Naposledy upravil(a) majklito dne 17.03.2014 18:42, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 17.03.2014 18:41

Byly prý...HM...
Začal bych diagnostikou(nějakou pořádnou), tohle může dělat cokoli, a kor u tohodle motoru, kde je o "zábavu" postaráno.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

majklito
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17.03.2014 17:22

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od majklito » 17.03.2014 18:44

Tak ted jsem ho kupoval tak nemuzu na 100% rict ze jsou vymeneny .....a chces rict ze je to motor na ho .......?

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 17.03.2014 18:48

Jak se to vezme...ale každopádně to není vyvedený motor. Nebudu to rozepisovat, je tady toho o tomhle motoru(oba výkonové typy) napsáno mraky. Snad nejvíc o všech motorech. Začti se, můžeš hned v týhle sekci http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=196 .

Kolik to má najeto? Je 100% servisní historie a tím i KM?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

majklito
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17.03.2014 17:22

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od majklito » 17.03.2014 18:51

162 000km a servisni knizka je a km sedi

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 17.03.2014 18:56

OK, v tom případě, abysme tady zbytečně neplkali, nech udělat tu diagnostiku a pak se může řešit dál. Možná ještě předtím nech zkontrolovat stav filtrů a nech udělat servis po koupi auta! Pakliže už se tak nestalo.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm


Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 18.03.2014 11:09

Je to 80kW takže má. Jestli není vykuchanej a blbě odfapovanej... To mě napadalo taky(mimo jiné), ale nechtěl jsem zbytečně polemizovat nad věcí, kterou stejně bez diagnostiky nezjistí :nixw:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5732
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Stanley_vy » 18.03.2014 11:41

Já mám právě vysledováno, že auto poměrně často začne regenerovat po natakování. Asi je tam nějaká souvislost s tím, že je do nádrže v tu chvíli přidán eolys. A s tím, jak se filtr postupně zanáší a zase čistí, se celkem periodicky mění reakce auta na plyn. Ale jak píšeš, jsou to jen domněnky...

Uživatelský avatar
Jurasek1977
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 26.12.2012 18:41
Bydliště: Liberec

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Jurasek1977 » 18.03.2014 15:33

Já už mám za sebou diagnostiky dvě. Na nic se nepřišlo.... Jen se to mírně zhoršuje. Dříve to zlobilo jen při teplotách kolem nuly, teď už klidně i při sedmy stupních nad. Takže jsem se s tím smířil a čekám, až se to podělá úplně a budu konečně vědět čím to je. Naučil jsem se motor nechat chvíli klapat na volnoběh, pak je klid a nebo jedu kilometr bez emočních výjevů s vypnutými smysly a ono to pak po mírném zahřátí nedělá :-D
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host