FoFo ma pro mne ale hlavni vyhodu ve spolehlivosti, coz je pro mne daleko dulezitejsi faktor. Snazit se v podvecer kus za Mnichovem probudit vstrikovaci cerpadlo na Omeze neni zazitek, ktery bych si chtel zopakovat
Fofo na dlhe trasy
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Fofo na dlhe trasy
Tuhle trasu v pohode ujede skoro kazdy auto. Rozdil je akorat v tom, jak se pak citi ridic. Ja jsem driv jezdil delsi trasy s Omegou a Granadou, a musim rict, ze oproto FoFo to byla uplne jina pohadka.
FoFo ma pro mne ale hlavni vyhodu ve spolehlivosti, coz je pro mne daleko dulezitejsi faktor. Snazit se v podvecer kus za Mnichovem probudit vstrikovaci cerpadlo na Omeze neni zazitek, ktery bych si chtel zopakovat
Takze ja bych preferoval tu spolehlivost, klidne i na ukor pohodli. A spotreba je az nekde na konci 
FoFo ma pro mne ale hlavni vyhodu ve spolehlivosti, coz je pro mne daleko dulezitejsi faktor. Snazit se v podvecer kus za Mnichovem probudit vstrikovaci cerpadlo na Omeze neni zazitek, ktery bych si chtel zopakovat
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4992
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fofo na dlhe trasy
No jo,ale primárně zněl dotaz fofo II na dlouhé trasy za 5000 eur a to jsou dvě věci,který nejdou dohromady.To se můžeme dostat k tomu,že nejlepší na dálky je Bentley Continental.Ještě před pár desítkami let jezdili východní Němci s celou rodinou na Jadran Trabantama a ještě za ním měli zapřaženej karavan a nikdo se nad tím nepozastavoval.Dneska jsou lidi tak marketingově zblblý,že fofo II snad považujou za auto do města.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- Cowley
- Zkušený

- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Fofo na dlhe trasy
Presne to se snazim naznacit: za tu cenu pokud mozno co nejspolehlivejsi auto - vybava nebo spotreba je az druhotna. K cemu je super kara co nic nezere kdyz te necha uprostred cesty. 
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Fofo na dlhe trasy
Každá automobilka si definuje segmenty, kam cílí auta. Jinak by vyráběla 1 (slovy jeden) typ auta a nabízela jej, jak rozvozcům pizzy, tak ředitelům.fofok píše:...Dneska jsou lidi tak marketingově zblblý,že fofo II snad považujou za auto do města.
Každý auto může jezdit jak ve městě, tak trasy over 1000 km.
Pokud u auta za 5000 € je kritériem spolehlivost na trase 1800 km, ročně 60 tis. km - tak fajn, ať si ten člověk koupí FoFoII.
Alespoň bude zde na fóru komu radit s problémy.
Aneb proč má většina velkých firem definovanou obnovu vozy po X letech nebo Y km? Protože je to o spolehlivosti a ceně oprav.
Jako koupit auto za 5000€ pro ježdění pro rodinu, ročně 10 - 20 tis. km, tak je to o tom, že co ten maník do Anglie najede za rok, tak v tomto režimu to budeš jezdit 3 roky. A budeš řešit spíš stárnutí pneu, než 1x za rok ojeté pneu.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Fofo na dlhe trasy
V12 píše:3 roky dozadu som zo zvedavosti okusil bazarovy FFII 1.4i. Dodnes obdivujem toho cloveka, ktory s nim dal 150 tisic km.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Nonid
- Test driver

- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Fofo na dlhe trasy
V reakci na porovnani motorizaci FoFo: Diky bohu za 1.8 16v! Okresky jsou s tim jedna basen nezavisle na tom, jak dlouhy trasy... A dlouhy trasy nabizej priblizne stejnej komfort, jako Octa II 1.6TDI nebo lehce jeta i 1.9TDI
Oboji mam projety dostatecne a FoFo nebejt tak hlucnej, tak nemam vytku 
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Infinter
- Zkušený

- Příspěvky: 1643
- Registrován: 14.10.2009 11:53
- Bydliště: Pardubice
Re: Fofo na dlhe trasy
V reakci na auto na dlouhé trasy: Hlavně s tempomatem!!!
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fofo na dlhe trasy
tak za 5000€ auto na dalky bych videl jako jasny Mondeo s benzinem
diesel uz asi bude mit nakrouceno hodne a tudiz bude neco stat na opravach. kdyz benzin bude mit jen treba 120-140tkm za sebou, tak to jeste neco vydrzi, pak po 2 letech vymeni spojku, mozna nejake lozisko, asi civku, termostat a pojede dal. Blby je, ze jich moc neni, ale v Nemecku by se snad sehnala nejaka z 2004/2005.
Spolehlive byly Octavie I, ale to pohodli neni uplne idealni.
Spolehlive byly Octavie I, ale to pohodli neni uplne idealni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Fofo na dlhe trasy
Jelikož budu měnit brzdy, tak jsem pro zajimavost prolézal i ostatní položky ve slevách, vše značková kvalita. Když by koupil nějaký benzínový Mondeo, a obětoval ještě dalších 30 tis. Kč , tak má kompletně vyměněný tlumiče, čepy, ložiska ,silenbloky, brzdy a spojku, nepočítám běžný spotřební díly, které mění i u nového. Plus práce, když nemá možnost si to udělat co nejvíce sám. Motor moc nepotřebuje, jen oleje a filtry + něco přetěsnit. S touto investicí, kdy i z cenou auta se vleze do těch 5000 eu + 1000 eu na opravy, má pohodlnou káru na dalších minimálně 150 tis. km s výměnou oleje, filtrů a tankování benzínu. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Fofo na dlhe trasy
Vcera na Prima Cool stal Clarkson pred podobnou volbou. Auto na 1250km napriec Europou. James navrhoval naftove Audi, Mercedes, Volvo. Hammond BMW. Vybral si Ford Mustang Shelby GT 500, ale zase tam bol problem s 50litrovou nadrzou a tankovanim kazdych 250km 
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fofo na dlhe trasy
tak tohle bych chtel videt...ballu píše:J30 tis. Kč , tak má kompletně vyměněný tlumiče, čepy, ložiska ,silenbloky, brzdy a spojku, nepočítám běžný spotřební díly, které mění i u nového.
spojka s dvouhmotu - 13?
tlumice - 8?
brzdy - 8?
loziska nejsou za babku, pak ten zbytek... normalni clovek tohle poridi spis za 50
ono jeste jsem postrehl, ze najezd za rok ma byt 60tkm... tak to bych poridil radsi neco takovehleho
http://www.autopribyl.cz/index.php?vid=420
sice to je nad 5000€, ale diesel musi vyjit lepe, kdyz bude mit nabehano treba jen 120tkm. za 60000 km usetri takovych 40000 CZK, to pak na vstriky a turbo za dva roky vyjde a jeste zbyde
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5840
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Fofo na dlhe trasy
A bude to těch 108 tis. km opravdu mít? Nemyslím si...
Na druhou stranu, mám najeto na 2.0 TDCi necelých 70 tis. km a oproti 2.0i už jsem za tu dobu ušetřil na palivu asi 50 tis. Kč. Počítám při svojí skladbě jízd rozdíl 2l na 100 km (jezdím dlouhodobě za 6,3l/100) a +/- stejnou cenu za litr paliva (tankuju Vervu).
Na druhou stranu, mám najeto na 2.0 TDCi necelých 70 tis. km a oproti 2.0i už jsem za tu dobu ušetřil na palivu asi 50 tis. Kč. Počítám při svojí skladbě jízd rozdíl 2l na 100 km (jezdím dlouhodobě za 6,3l/100) a +/- stejnou cenu za litr paliva (tankuju Vervu).
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Fofo na dlhe trasy
Pak přijde turbo, vstřiky dvouhmota a úspora je rázem pryč

- Stanley_vy
- Člen klubu

- Příspěvky: 5840
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Fofo na dlhe trasy
Já hlavně ty peníze nemám, takže jako by nebyla. 
A dvouhmotu máš taky.
A dvouhmotu máš taky.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Fofo na dlhe trasy
Stanley_vy píše:A bude to těch 108 tis. km opravdu mít? Nemyslím si...
Na druhou stranu, mám najeto na 2.0 TDCi necelých 70 tis. km a oproti 2.0i už jsem za tu dobu ušetřil na palivu asi 50 tis. Kč. Počítám při svojí skladbě jízd rozdíl 2l na 100 km (jezdím dlouhodobě za 6,3l/100) a +/- stejnou cenu za litr paliva (tankuju Vervu).
u tohoto prodejce to ty km na 99,9% mit bude. Leda, ze by to v D nekdo tak sikovne stocil a papirove padelal, ale tenhle bazar je jeden z mala, ktery se chova velmi slusne
mne by spis vadilo, ze to ma sportovni podvozek, na dlouhe cesty a komfort asi ne idealni
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů





