
Protažení kabelů do kufru
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Protažení kabelů do kufru
Tak si tam dá kapacitor nebo druhou baterku 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Otomar
- Člen klubu
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: Protažení kabelů do kufru
Natahoval jsem kabely k zesilovači do kufru, tak bych se rád podělil o pár fotek.
Co se týče tažení vnitřkem, tam je to jednoduché - odcvakat lišty kolem prahů a táhnout podél originál svazků, sem tam přitáhnout stahovací páskou, ať to není uplně volné. U řidiče silové vodiče, u spolujezdce signálové.
Protažení z motorového prostoru do vnitřní části byl trošku oříšek. Zvolil sem asi tu složitější variantu, ale ve výsledku to nebylo tak hrozné jak sem si zprvu myslel.
Nejprve je potřeba oddělat plastový podběh u kola před řidičem, drží ho pár šroubů s Torx drážkou a jeden obyč v prahu, nic složitého.
Po oddělání podběhu uvidíme tuhle plastovou přepážku a konektor V místě červeného kolečka sem vyvrtal díru odpovídající průměru kabelu od akumulátoru.
U řidičových nohou, vedle pedálů a za pojistkovou je tenhle průchod do podběhu K vrtání sem použil malý akumulátorový utahovák a zkrácený vrták.
Pak už sem protáhl kabel a opatřil chráničkou a přitáhl k stávajícím kabelům. Po upevnění je dobré průchod do kabiny zatěsnit silikonem.
V motoru sem to pak natáhl následovně: Na obrázku není vidět pojistka, kterou je potřeba umístit co nejblíže k akumulátoru.
Co se týče tažení vnitřkem, tam je to jednoduché - odcvakat lišty kolem prahů a táhnout podél originál svazků, sem tam přitáhnout stahovací páskou, ať to není uplně volné. U řidiče silové vodiče, u spolujezdce signálové.
Protažení z motorového prostoru do vnitřní části byl trošku oříšek. Zvolil sem asi tu složitější variantu, ale ve výsledku to nebylo tak hrozné jak sem si zprvu myslel.
Nejprve je potřeba oddělat plastový podběh u kola před řidičem, drží ho pár šroubů s Torx drážkou a jeden obyč v prahu, nic složitého.
Po oddělání podběhu uvidíme tuhle plastovou přepážku a konektor V místě červeného kolečka sem vyvrtal díru odpovídající průměru kabelu od akumulátoru.
U řidičových nohou, vedle pedálů a za pojistkovou je tenhle průchod do podběhu K vrtání sem použil malý akumulátorový utahovák a zkrácený vrták.
Pak už sem protáhl kabel a opatřil chráničkou a přitáhl k stávajícím kabelům. Po upevnění je dobré průchod do kabiny zatěsnit silikonem.
V motoru sem to pak natáhl následovně: Na obrázku není vidět pojistka, kterou je potřeba umístit co nejblíže k akumulátoru.
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*LPG*2015*White
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů