Jelikož já mám provrtaný víčko nádrže, ta je mi k ho....!

Palivo ti z kopce nad cca 1800 ot. uzavře ŘJ sama.
Tak musíš uvážit sám, kdy a jak z velkýho kopce vyřadit.
Přesně tak, tohle jsem vysledoval také - otáčky musí být nad 3000 a ohřátý motor, pak teprve ŘJ zcela vypíná palivo při brzdění motorem. A zase obnovuje vstřikování při nějakých 1800ot. Za určitých podmínek(ovšem velmi zřídka) však vypíná vstřikování i pokud jsou otáčky pod 3000.stano. píše:Palivo mi vypina, ak ma motor 90stupnov a zacnem nim brzdit nad 3000ot/min. Takze musim pustit plyn nad 3000ot/min, a potom je nulova spotreba az do 2000ot/min. Nizsie zacne opat davkovat palivo. Jedine na patku to brzdi aj pod 3000ot/min.
...
Doteraz som z casu na cas otvoril viecko a pustil tam vzduch. Pri dlhych cestach na 1 nazdrz vzdy pri (mojom) odpocinku.petulak píše:Stano, provrtat víčko, tím podtlakem se akorát kurvěj čerpadla.
Vydoluj ten co tam je/imbus cca 2/ a dej šroubek m5.Honza.tomi píše:To je ten šroubek o který se to na konci zastaví? Jestli jo, tak budu muset přijít na to, jak s ním hnout
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů