Info k GO motoru. Mondeo mělo spotřebu oleje 0,8l na 500 km, což bylo dost. Po rozebrání motoru zjištěno, že kroužky jsou zapečeny a lehce chyceny ojniční ložiska. Hlavní ložiska ok. Auto mělo poctivých 260000km. Po dlouhém hledání jsem našel firmu http://www.ksmotor.cz a našel zde sadu kroužků za 2285,-kč a sadu ojničních ložisek za 852,-kč. Pozor při objednávce ojničních ložisek je třeba dodat průměř čepu klikovky!!! Je tam více rozměrů. Žádný výbrus válců ani renovace klikovky. Broušení hlavy 400,-kč. Nová gufera ventilů cca 800,-kč. Gufera na klikovku cca 2000,-kč.
Šponovák řetězu rozvodů cca 2500,-kč.
Takže výměna: ojničních ložisek, pístních kroužků, gufer klikovky, šponováku rozvodů, gufer ventilů+renovace hlavy, sady těsnění.
Oprava za cca 10000,-kč materiál.
Olej total 10W-40
Auto má dnes najeto po opravě 5000 km a olej je stále na stejném místě.
Tak snad to někomu pomůže....
K tématu GO motoru 1.8 16v 92kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: K tématu GO motoru 1.8 16v 92kw
to je nejak brzy pri 260tkm, je to fakt nestoceny? mozna tomu nekdo pomohl... a proc olej 10w40?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.03.2013 14:24
Re: K tématu GO motoru 1.8 16v 92kw
Kilometry jsou poctivé. A jetli je to brzy to nevím, každopádně kroužky byly zapečený a s tímto olejem mám dobré zkušenosti.Ma.rt píše:to je nejak brzy pri 260tkm, je to fakt nestoceny? mozna tomu nekdo pomohl... a proc olej 10w40?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů