Ano, turbobenzin. Ale nie TURBOKOSABlackhawk píše:...turbobenzin, nemyslis?
Spotřeba
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Spotřeba
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Karel2
- Test driver

- Příspěvky: 6897
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Spotřeba
Taky nejsem zastancem turbokos, otazka zni, jestli 1,6 pocitat do turbokos
ale pokud uz, tak jedine asi v novem aute. Ty motory jsou pocitany na najezd 250K km, jenze to je jen propocet a zkutecnost bude asi nekde jinde. 
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Blackhawk
- Test driver

- Příspěvky: 3861
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Spotřeba
V12 píše:Ano, turbobenzin. Ale nie TURBOKOSABlackhawk píše:...turbobenzin, nemyslis?
-
PapoS
- Junior

- Příspěvky: 468
- Registrován: 07.02.2013 20:04
Re: Spotřeba
Myslim ze rovnaku debatu zvadzali ludia pred viac nez 20 rokmi, ked nejaky VW 1,9 Tdi zrazu mal vyssi vykon ako Mercedes-Benz W123 300D – 3,0 l, 64 kW 
Je jasne ze ked das do motora turbo, pridas kopu technickych noviniek zvysis vykon tak zivotnost asi nepredlzis. Otazka je len ci to vydrzi deklarovanych 240 tis alebo nie. Priemerny najazd v krajinach Europy je okolo 15 tisic rocne. Takze pre vela ludi to bude alebo by to bola
dostatocna zivotnost.
A ford tie motory nevyvijal preto ze nema do coho ineho investovat ale pre nieco taketo: Hlavne Euro 6 bude zabijak na benziny kedze zavadza limity pre pevne castice. Som zvedavy co si vyberiete v roku 2015: Turbokosu alebo hladku 1,6 s filtrom pevnych castic
Je jasne ze ked das do motora turbo, pridas kopu technickych noviniek zvysis vykon tak zivotnost asi nepredlzis. Otazka je len ci to vydrzi deklarovanych 240 tis alebo nie. Priemerny najazd v krajinach Europy je okolo 15 tisic rocne. Takze pre vela ludi to bude alebo by to bola
A ford tie motory nevyvijal preto ze nema do coho ineho investovat ale pre nieco taketo: Hlavne Euro 6 bude zabijak na benziny kedze zavadza limity pre pevne castice. Som zvedavy co si vyberiete v roku 2015: Turbokosu alebo hladku 1,6 s filtrom pevnych castic
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
No vidíš, a já osobně bych to řešil 2 - 2,5 L motorem, a pro šetřílky jen obyčejné tlačítko nastavení ŘJ. Tlačítko s drátem za 200 Kč, ať nežeru a pak jen nákladnější tři mapy v paměti ŘJ, 1. již známý nouzový dojezdový režim, 2. 107- 125kw výkon , 3. pro spořílky snížení výkonu na vstřicích na 70-90kw s jiným průběhem krouťáku již od 2000 otáček se sníženým ve vyšších točkách. Vše jde když to není karburátor a vše řídí elektronika.Blackhawk píše:Existuju aj ludia co uprednostnuju nizsiu spotrebu, ale maju obcas radi aj sviznu jazdu. Skor ako sa trapit s atmosferou je pre nich lepsi turbobenzin, nemyslis?ballu píše:Přeně tak, na malou spotřebu s nevyužitím výkonu, nepotřebuji 150 koní pod kapotou. To mě stačí nějakých 1,4L se spotřebou 5,5L ani turba to nepotřebuje. Když ale využiji výkonu , tak spotřeba je jinde a může se již popasovávat s 2,5L motorem šestiválu.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Blackhawk
- Test driver

- Příspěvky: 3861
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Spotřeba
Čiže namiesto hotoveho riesenia ako napr. v ekobúste, by si radšej kúpil nejaký 2-2,5 liter, montoval sa v nastaveni RJ, tym stratil zaruku a v pripade problemov by si caloval opravu z vlastneho.ballu píše: No vidíš, a já osobně bych to řešil 2 - 2,5 L motorem, a pro šetřílky jen obyčejné tlačítko nastavení ŘJ. Tlačítko s drátem za 200 Kč, ať nežeru a pak jen nákladnější tři mapy v paměti ŘJ, 1. již známý nouzový dojezdový režim, 2. 107- 125kw výkon , 3. pro spořílky snížení výkonu na vstřicích na 70-90kw s jiným průběhem krouťáku již od 2000 otáček se sníženým ve vyšších točkách. Vše jde když to není karburátor a vše řídí elektronika.
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Špatně jsi pochopil, byla to spíše rada pro výrobce, já jsem spokojený, do 100km/hod jezdím za 6,3 - 7L a když se chci svézt tak za 8- 9L 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- zdenek34
- Junior

- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: Spotřeba
No, za 8-9 l to žádné velké svezení nebude
Nic ve zlém 
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Spotřeba
Obsah--1150ccm.
Výkon-- 118 ks
Spotře.- 30l/100km
Když, pán bůh, dal tak výdrž= sezona
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
Výkon-- 118 ks
Spotře.- 30l/100km
Když, pán bůh, dal tak výdrž= sezona
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Taky nic ve zlém,zdenek34 píše:No, za 8-9 l to žádné velké svezení nebudeNic ve zlém
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Tak, tak, předsedo, ty dva spádové Wébry dovedly udělat hezký vír v nádrži.petulak píše:Obsah--1150ccm.
Výkon-- 118 ks
Spotře.- 30l/100km
Když, pán bůh, dal tak výdrž= sezona
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13617
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Spotřeba
Ja sa vozim po serpentinach na 1,8. Prdel mi veru cvakala a cez 10 to neslo. Cela trasa do 8 litrov.
Som zvedavy, o kolko nizsiu spotrebu by mal trojvalcovy ecoboost s papierovo vyssim vykonom. Ci by tahal lepsie. A ci pri 170t km bude jedinym drahsim servisom cidlo polohy skrtiacej klapky (nove do 100€).
Som zvedavy, o kolko nizsiu spotrebu by mal trojvalcovy ecoboost s papierovo vyssim vykonom. Ci by tahal lepsie. A ci pri 170t km bude jedinym drahsim servisom cidlo polohy skrtiacej klapky (nove do 100€).
-
fofok
- Test driver

- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba
Jenže atmosféry musíte hnát do otáček,aby to trochu jelo,kdežto turbobenzíny maj k dispozicici max krouťák mnohem níž a proto žerou míň.S 1,0 ecoboostem se dá v po jezdit do 6 l stejně tak s novým 1,2 tsi v oIII což s 1,6 atmosférou nemáš šanci.Nevěřte hospodskejm povídačkám a povozte se v něčem moderním a pak tu mudrujte.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Spotřeba
Spíše bych se přikláněl, o kolik více by měl vyšší spotřebu třívál předupaný turbem. Ty papírový koně jen ze vzduchu nevymámí, tam to vstřik rubne množstevně jak do 2,5L a turbo natlačí trojnásobek vzduchu, co by nasála atmosféra. Rozdíl je v tom, když pojedete tuto trasu pijánko, tak tříhrnec bude mít menší spotřebu, má lépe posazený krouťák a výkon již od spodu a nemusí tolik točit, ale v případě , kdy si to hodíte na čas, tak ten oturbovaný bude rychlejší, ale se spotřebou přes 10L ani nemrkne.
PS: je tomu tak dva roky, možná jsem zde o tom psal. Známý byl na dovolené v Chorvatsku, z odpoledního příjezdu již se zabydleli a v tom se přiřítil Kladeňák s novou koktavkou 1,4 TSI, který s přítelkyní okupoval vedlejší apartmán. Večer se sešli na balkóně a probrali cestu, jak to bývá u fernetu a dalších pochutin. Rozplýval se , jak TSI suprově jede a jak v pohodě se držel kolem 150km/hod silnějších aut a po cestě si krátil čas vzájemným předjížděním. Pochvaloval si, že jeho koupě byla správná volba, že není třeba víceoběmových motorů , když i ta jeho 1,4 má 125 koní a bohatě stačí. Pak přišla řeč na to, kolik mu to na cestě z Kladna na Makarskou vzalo. Pánové , kde se na dlouhou trať hrabe náš 3,0L , nějakých 14L/100km a že on spotřebu neřeší.
Tady je dobrý článek na porovnání, jsou to spotřeby při dodržování předpisů, tak zůstat nohama na zemi. V mém případě to vidím v barvách, jakou by měli spotřebu, kdyby se mě měli držet za prdelí při mém přesunu na jih k moři.
http://www.autoweb.cz/dojede-skoda-rapi ... dnu-nadrz/
PS: je tomu tak dva roky, možná jsem zde o tom psal. Známý byl na dovolené v Chorvatsku, z odpoledního příjezdu již se zabydleli a v tom se přiřítil Kladeňák s novou koktavkou 1,4 TSI, který s přítelkyní okupoval vedlejší apartmán. Večer se sešli na balkóně a probrali cestu, jak to bývá u fernetu a dalších pochutin. Rozplýval se , jak TSI suprově jede a jak v pohodě se držel kolem 150km/hod silnějších aut a po cestě si krátil čas vzájemným předjížděním. Pochvaloval si, že jeho koupě byla správná volba, že není třeba víceoběmových motorů , když i ta jeho 1,4 má 125 koní a bohatě stačí. Pak přišla řeč na to, kolik mu to na cestě z Kladna na Makarskou vzalo. Pánové , kde se na dlouhou trať hrabe náš 3,0L , nějakých 14L/100km a že on spotřebu neřeší.
Tady je dobrý článek na porovnání, jsou to spotřeby při dodržování předpisů, tak zůstat nohama na zemi. V mém případě to vidím v barvách, jakou by měli spotřebu, kdyby se mě měli držet za prdelí při mém přesunu na jih k moři.
http://www.autoweb.cz/dojede-skoda-rapi ... dnu-nadrz/
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Spotřeba
Vetsinou jsou to tu vsechno reci, ze "jedna pani povidala" a tak podobne
S atmosferou jezdil asi kazdy, takze ma kazdy predstavu, ale ne kazdy uz jezdil s necim modernejsim preplnovanym. Myslim, ze hodne lidi ma akorat predsudky.. A navic, cela diskuze o tom, jestli jsou velkoobjemove atmosfery super nebo ne je vlastne zbytecna, protoze takove motory uz se prakticky nedelaji .. kdo chce nove auto, stejne nema jinou moznost, nez nejake to turbo (bavime-li se o beznych autech).
Za sebe muzu rict, ze 1.6EB predcil vsechna ma ocekavani a co se spotreby a jizdy s nim tyce, tak je na tom ve vsech pripadech lepe, nez stara 1.6ka.
Za sebe muzu rict, ze 1.6EB predcil vsechna ma ocekavani a co se spotreby a jizdy s nim tyce, tak je na tom ve vsech pripadech lepe, nez stara 1.6ka.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host



