Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 16.07.2013 22:44

C-Maxis píše:No, prave nouzovy rezim 800 km od domova by me moc neuklidnil :|
to je mala pravdepodobnost, ze nouzak nastane. Auto te v tom nenecha. To je jen nejcernejsi scenar ala V12.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Marod22 » 17.07.2013 10:43

Ford uvádza pre 1,6 TDCi výkony 70, 77 a 85 kW

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od cereus » 17.07.2013 23:01

Tak to tiez nesedi. Motor teda asi mame stary, mozno len zamenili filter za cDPF (bez aditiva).
Neviete niekto, ci Euro V. maju aj tie starsie 1.6 TDCi? Alebo Euro V. dosiahli az pri tej modernizacii?
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Marod22 » 18.07.2013 07:09

Euro 5 myslím má až po medernizácii. Silnejšia verzia s upraveným DPF a slabšia aj naďalej bez. Stredná netuším.

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Giggo » 18.07.2013 14:38

cereus píše:Mam presne to iste, co milan, este aj vyrobene ten isty den.
Ten clanok je pekny, ale pise sa tam, ze zmodernizovany motor ma 82 kW a my mame 80 kW ako mala stara 16 ventilova verzia. Teraz neviem, co si mam o tom mysliet. :?:
Vůbec to hraní s kW neřešit to bych si o tom myslel.
V článku je navíc toto "Maximálny výkon 82 kW (80 kW) dosiahne pri 3600 ot/min" z toho si vykládám, že to je dle toho kdo to do auta namontuje, jestli Ford či PSA a jak se jim to chce zrovna přepočítat.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Giggo » 18.07.2013 14:43

milanivs píše:No to si ma ukludnil :shocked:

Prečítal som si celý článok a keď to dobre chápem, tak ja mám DPF bez aditív. Či sa mýlim?

Dnes som sa váľal pod autom, ale medzi zadnou nápravou a torznou tyčou je len vzduch. Asi mal servisák pravdu. Takže nový poznatok pre všetkých, nové TDCi už nemajú EOLYS!!! O kurvítko menej :bravo22

Na dovču idem budúci týždeň a ako vravím, nerád by som aby mi auto niekde skolabovalo, kvôli EOLYSU ...
No EOLYS moc kurvítko není, nemá se tam co pokazit, jako na samotném DPF.
Hlavně kvůli EOLYS bys neskolaboval, protože auto upozorní na jejich nízkou hladinu.

Tuším v mém případě to byla oranžová tečka pod palubákem a nápis Engine systems fault (auto jelo naprosto normálně) až po napíchnutí na diagnostiku (cca po 1500 dalších km) jsem zjistil, že jediný proč mě tímto otravuje je nízká hladina eolys ... nu a tak jsem vykuchal DPF, ale to už je jiný příběh.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od cereus » 18.07.2013 20:23

Neviete, aku ma mat zivotnost ten cDPF? Predpokladam, ze bude drahsi ako ten povodny.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 19.07.2013 05:58

vita_k píše: to je mala pravdepodobnost, ze nouzak nastane. Auto te v tom nenecha. To je jen nejcernejsi scenar ala V12.
Auto ho v tom nenecha. Iba sa ho snazi presvedcit, ze je najvyssi cas na navstevu servisu :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 19.07.2013 07:51

a zacit setrit:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 19.07.2013 14:59

cereus píše:Neviete, aku ma mat zivotnost ten cDPF? Predpokladam, ze bude drahsi ako ten povodny.
Kdesi som narazil na udaj 200 - 240 tisic km. Ak je to pravda, tak to nie je az tak zle.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
milanivs
Junior
Junior
Příspěvky: 232
Registrován: 10.04.2011 09:43
Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od milanivs » 19.07.2013 17:38

Keď už nič iné, aspoň ušetrím peniaze za dopĺňanie Eolysu. Ačo som tak čítal, najlacnejšie to nobolo. :bravo22:
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 19.07.2013 18:36

Tak za Eolys ted uz moc neutratis.
Mozna za Infineum, ale zase tak drahe to neni.
Teda, pokud si to nechas dolit v servisu, tak to naskoci, to jo. Ale doliti a resetovani je tak na 10-20 minut.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 19.07.2013 19:05

Marod22 píše:Euro 5 myslím má až po medernizácii. Silnejšia verzia s upraveným DPF a slabšia aj naďalej bez. Stredná netuším.
ja si myslim ze DPF ma od 2009 nebo 2010 i 66kW .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

sandokan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 23.02.2012 13:00

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od sandokan » 19.07.2013 19:17

jj - Euro5 plati v EU od 1.9.2009 a to uz sa da splnit len s DPF

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od cereus » 19.07.2013 20:22

V12 píše: Kdesi som narazil na udaj 200 - 240 tisic km. Ak je to pravda, tak to nie je az tak zle.
Ak by to bola pravda, bude mi to stacit, lebo vymenu uz bude riesit niekto iny.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host