Tak jsem se byl dneska projet a nafotil ty budíky (moc sluníčka, líp mi to vyfotit nešlo

). Jak je vidět, tak 100 km/h znamneá lehounce pod 2500 ot. a 130 km/h nějakejch 3300 ot. (a ne 3000 jak jsem si myslel)
A z porovnání s mk3 vychází, že po výměně by to na stovce kleslo o nějakejch 350 a na 130 km/h asi o 400 otáček. To je přibližně to co jsem předpokládal na rychlosti 100 km/h. U 130 je to víc než jsem čekal, ale to mě tolik netrápí, těch pár výletů na dálnici ročně mi ani teď zvýšená spotřeba tolik nevadí.
Zeli: ještě k prvním reakcím, samozřejmě jsem rozhodně nechtěl dávat z TDCi, jedině ze stejněho motoru 2.5 V6.
Tym: koukám že mezi tou pětkou a šestou máš poměrně dost velkej skok, skoro to vypadá na nějakejch 800 otáček
Ford Mondeo 2.5i V6 170PS, r.v. 2000, sedan, Ghia, Panter Black, alu Ford ....... prostě fešák
