Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ja jsem mel za to, ze kalibrace - buh vi pro co vsechno (vstriky?) - je oddeleno od programu vseho ostatniho. Ze kdyz bude nekdo chcit naprogramovat jine veci tak nemusi rozdrbat vsechno.
Software pokud je delany logicky by mel toto umoznovat. Jestli to tak neni (priznavam, ze nevim), tak se i tak najde snad jine reseni?
Software pokud je delany logicky by mel toto umoznovat. Jestli to tak neni (priznavam, ze nevim), tak se i tak najde snad jine reseni?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Foki Pokud se takovej problém objeví, tak budu spoléhat na to že jej jako vše ostatní můj mechanik vyřeší. Nevím co vše se kalibruje, vstřiky, čerpadlo? Co vím tak čerpadla dělá běžně.
Případně vždycky tam tu briketu můžu vrátit a SW vrátit zpět, poté si trhat vlasy
, kolik sem prodělal a pak to auto hodit ze skály
Naštěstí mě vykuchání a následný úpravy SW do doby než to bylo Ok stálo jen tuším 3tis.
Každopádně můj hlavní odpor je k principu funkčnosti DPF a tomu i jak DPF jako takový vypadá.
Případně vždycky tam tu briketu můžu vrátit a SW vrátit zpět, poté si trhat vlasy


Každopádně můj hlavní odpor je k principu funkčnosti DPF a tomu i jak DPF jako takový vypadá.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tak dnes kontrola DPF filtra pri 120000 km....bolo to iba preventívne a nemusel som tam isť...jak sme to napojili na diagnnostiku ukazalo jednu chybu ktora znamenala, že neprebehla jedna regenerácia tak ako by mala. Ta chyba sa nedala vymazať tak to bude asi chcieť regeneráciu...čo som nepostrehol žeby ju nedokončilo.....Doliali sme tej močoviny vošlo asi len 2 deci.....a že vraj to mam v pohode....zase nieje ani najlepší a ani najhorší...v pondelok plánujem urobiť okolo 500km tak skusim tu regeneráciu dokončiť a dúfam že sa tá chyba už neobjaví....
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
to vita a giggo , pokud vznikne nejaky problem tak diagnostika jako moznost napravy umoznuje prekaliborvani PCM , toto probíhá tak ze IDS odebere puvodni nastaveni (vase upravene bez DPF ) a nahraje tak kalibraci odpovidajici vasemu VIN ( cili s DPF ) . tim vznika problem ze PCM bude hledat filtr vcetne cidel a nenajde a nahlasi chybu .
to giggo , tvuj mechanik by musel byt pocitacovy copperfield , protoze se kalibruje PCM a je to soubor ktery se am nahraje a nejde upravovat .
vzdy kdyz mi diagnostika nabidne novou kalibraci pro dane auto , tak je tam napsano co tato kalibrace resi , treba studene starty , nebo houpani otacek atd atd
to vita - kdyz oni ti upravi sw bez DPF , a ja ti tam nahraju sw s DPF , a kdo s tim ma pocitat ? vyvojaři v nemecku ? myslis ze ví o nejakem kuchani a bastleni jednotek , ktere obcas funguje a obcas ne ?
proc se musite ujistovat ze to co jste udelali je to nejlepsi ?
to giggo , tvuj mechanik by musel byt pocitacovy copperfield , protoze se kalibruje PCM a je to soubor ktery se am nahraje a nejde upravovat .
vzdy kdyz mi diagnostika nabidne novou kalibraci pro dane auto , tak je tam napsano co tato kalibrace resi , treba studene starty , nebo houpani otacek atd atd
to vita - kdyz oni ti upravi sw bez DPF , a ja ti tam nahraju sw s DPF , a kdo s tim ma pocitat ? vyvojaři v nemecku ? myslis ze ví o nejakem kuchani a bastleni jednotek , ktere obcas funguje a obcas ne ?
proc se musite ujistovat ze to co jste udelali je to nejlepsi ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
foki, tak to uplne neni, ze bych to chtel obhajovat porad dokola.
Kdybych znal ty informace, co vim ted, pred 2.5 lety, tak se zachovam uplne jinak. A to, ze Focuse s timto motorem bych si urcite nekoupil. Nevedel jsem, jak je to pomerne slozite ten motor zprovoznit tak abych byl spokojeny. Kdyby to umel dobre odstranovat kazdy, tak tuto variantu doporuciuji na kazdem rohu. Ale takto ne. SW, ktery se snazi byt prilis chytry je leda k vzteku - analogie windows 7, 8. Jak u operacniho systemu, tak u auta nejsem typicky BFU - bezny franta uzivatel.
Jsem presvedcen, ze vyvojari v nemecku vi, ze jim nekdo leze do jednotek a radost z toho nemaji :) Proto se ty flash pameti vselijak zamykaji proti nahrati jinych dat. Myslim, ze zasahovat do PCM bude cim dal tezsi a budem v jeste v dobrem vzpominat na tuto dobu...
Kdybych znal ty informace, co vim ted, pred 2.5 lety, tak se zachovam uplne jinak. A to, ze Focuse s timto motorem bych si urcite nekoupil. Nevedel jsem, jak je to pomerne slozite ten motor zprovoznit tak abych byl spokojeny. Kdyby to umel dobre odstranovat kazdy, tak tuto variantu doporuciuji na kazdem rohu. Ale takto ne. SW, ktery se snazi byt prilis chytry je leda k vzteku - analogie windows 7, 8. Jak u operacniho systemu, tak u auta nejsem typicky BFU - bezny franta uzivatel.
Jsem presvedcen, ze vyvojari v nemecku vi, ze jim nekdo leze do jednotek a radost z toho nemaji :) Proto se ty flash pameti vselijak zamykaji proti nahrati jinych dat. Myslim, ze zasahovat do PCM bude cim dal tezsi a budem v jeste v dobrem vzpominat na tuto dobu...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- milanivs
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 10.04.2011 09:43
- Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zdravím kolegovia.
Moje FOFO má už úspešne za sebou niečo cez 70000 km. Keď som si čítal toto vlákno, niekoľkokrát ste tu opakovali, že interval na dolievanie EOLYSU je 60000 km. Tak som si prešiel faktúry zo servisu (chodím stále len do autorizovaného), ale nikde som nevidel, že by mi EOLYS dolievali. Keďže sa teraz chystám na dovolenku autom a čaká ma nádielka kilometrov a nerád by som niekde zostal visieť v núdzaku tak som šiel dnes do Szilcaru v Košiciach sa na to opýtať. Servisák mi potvrdil, že EOLYS sa dolieva každých 60000km, ale keď skontroloval moje WINko, skonštatoval, že v mojom aute je motor, ktorý sa už montuje aj to do FOFO 3 a tieto motory už EOLYS nepoužívajú. Išiel sa pozrieť aj pod kapotu moôjho stroja a potvrdil čo tvrdil predtým. Že ja už EOLYS nepotrebujem a že mám v aute nový typ DPF, ktorý má mať vyššiu životnosť ako predchádzajúci typ, čiže tých cca.120000km.
Tak som teraz z toho zmetený, niečo som čítal tu a niečo mi povedal servisák. Vie mi niekto erudovaný v tomto poradiť? Vopred ďakujem za Vaše informácie.
Na dovču idem budúci týždeň a ako vravím, nerád by som aby mi auto niekde skolabovalo, kvôli EOLYSU ...
Moje FOFO má už úspešne za sebou niečo cez 70000 km. Keď som si čítal toto vlákno, niekoľkokrát ste tu opakovali, že interval na dolievanie EOLYSU je 60000 km. Tak som si prešiel faktúry zo servisu (chodím stále len do autorizovaného), ale nikde som nevidel, že by mi EOLYS dolievali. Keďže sa teraz chystám na dovolenku autom a čaká ma nádielka kilometrov a nerád by som niekde zostal visieť v núdzaku tak som šiel dnes do Szilcaru v Košiciach sa na to opýtať. Servisák mi potvrdil, že EOLYS sa dolieva každých 60000km, ale keď skontroloval moje WINko, skonštatoval, že v mojom aute je motor, ktorý sa už montuje aj to do FOFO 3 a tieto motory už EOLYS nepoužívajú. Išiel sa pozrieť aj pod kapotu moôjho stroja a potvrdil čo tvrdil predtým. Že ja už EOLYS nepotrebujem a že mám v aute nový typ DPF, ktorý má mať vyššiu životnosť ako predchádzajúci typ, čiže tých cca.120000km.
Tak som teraz z toho zmetený, niečo som čítal tu a niečo mi povedal servisák. Vie mi niekto erudovaný v tomto poradiť? Vopred ďakujem za Vaše informácie.
Na dovču idem budúci týždeň a ako vravím, nerád by som aby mi auto niekde skolabovalo, kvôli EOLYSU ...
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a


- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No, mam podobnou otazku.
Ted mam najeto cca 118 tKm a pred dovolenou. Coz muze byt 2,5-3tkm. O hladinu aditiva se nebojim, jde mi o onu "zivotnost" DPF cca 120tkm. Jezdivam casteji i kratke trasy (okolo 5 km i v zime). Takze predpokladam, ze muj DPF nemusi byt v optimalnim stavu.
Ted jsem byl na emisich, kourivost 0,09 a max rozpeti 0,07.
Da se stav DPF nejak posoudit- treba diagnostikou?
Castejsi regenerace nepozoruji, ale ja obecne malokdy regeneraci poznam ...
Diky.
Ted mam najeto cca 118 tKm a pred dovolenou. Coz muze byt 2,5-3tkm. O hladinu aditiva se nebojim, jde mi o onu "zivotnost" DPF cca 120tkm. Jezdivam casteji i kratke trasy (okolo 5 km i v zime). Takze predpokladam, ze muj DPF nemusi byt v optimalnim stavu.
Ted jsem byl na emisich, kourivost 0,09 a max rozpeti 0,07.
Da se stav DPF nejak posoudit- treba diagnostikou?
Castejsi regenerace nepozoruji, ale ja obecne malokdy regeneraci poznam ...

Diky.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
to bude v klidu, rozsviti se maximalne kontrolka motoru, ale pojedes. Pri nejhorsim nouzovy rezim, jestli Te to uklidni...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No, prave nouzovy rezim 800 km od domova by me moc neuklidnil 

- milanivs
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 10.04.2011 09:43
- Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No to si ma ukludnil
Prečítal som si celý článok a keď to dobre chápem, tak ja mám DPF bez aditív. Či sa mýlim?
Dnes som sa váľal pod autom, ale medzi zadnou nápravou a torznou tyčou je len vzduch. Asi mal servisák pravdu. Takže nový poznatok pre všetkých, nové TDCi už nemajú EOLYS!!! O kurvítko menej

Prečítal som si celý článok a keď to dobre chápem, tak ja mám DPF bez aditív. Či sa mýlim?
Dnes som sa váľal pod autom, ale medzi zadnou nápravou a torznou tyčou je len vzduch. Asi mal servisák pravdu. Takže nový poznatok pre všetkých, nové TDCi už nemajú EOLYS!!! O kurvítko menej

Naposledy upravil(a) milanivs dne 16.07.2013 16:17, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a


- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nemam fotky, ale jak Focus, tak C-max maji nadobku na stejnem miste (demontaz PZ kola)
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ted jsem se koukal na muj prispevek po predchozich emisich http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 92#p643792 a mam vyrazne rozdilne hodnoty kourivosti.
I protokol vypada jinak- ted mam jen prumery a pred tim i jednotliva mereni. Kouromer stejny typ.
7/2011
kourivost 0,45
rozptyl 0,09
prebeh 5140
7/2013
kourivost 0,09
rozptyl 0,07
prebeh 5270
I protokol vypada jinak- ted mam jen prumery a pred tim i jednotliva mereni. Kouromer stejny typ.
7/2011
kourivost 0,45
rozptyl 0,09
prebeh 5140
7/2013
kourivost 0,09
rozptyl 0,07
prebeh 5270
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 23.02.2012 13:00
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
milan - ty to tu asi necitas, radsej len pises ako asi vacsina ostatnych....
davno tu bolo spominane ze od 3/2009 je system bez aditiva,
skus si niekedy pozret v etise co sa s tvojim autom ma robit pri jednotlivych servisnych kontrolach-aj ked to nebudes robit sam, aspon budes vediet intervaly vymeny filtrov, naplni a podobne
davno tu bolo spominane ze od 3/2009 je system bez aditiva,
skus si niekedy pozret v etise co sa s tvojim autom ma robit pri jednotlivych servisnych kontrolach-aj ked to nebudes robit sam, aspon budes vediet intervaly vymeny filtrov, naplni a podobne
- cereus
- Nováček
- Příspěvky: 155
- Registrován: 30.06.2011 22:53
- Bydliště: TT, SA
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mam presne to iste, co milan, este aj vyrobene ten isty den.
Ten clanok je pekny, ale pise sa tam, ze zmodernizovany motor ma 82 kW a my mame 80 kW ako mala stara 16 ventilova verzia. Teraz neviem, co si mam o tom mysliet.
Ten clanok je pekny, ale pise sa tam, ze zmodernizovany motor ma 82 kW a my mame 80 kW ako mala stara 16 ventilova verzia. Teraz neviem, co si mam o tom mysliet.

Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host