Mám na autě nějaký problém a potřeboval bych nasměrovat co by to mohlo být. Při vyšší rychlosti a plynulé jízdě na dálnici (160 a víc) se po nějaké době cca (10km) objeví hláška o vysoké teplotě automatické převodovky. Nestalo se vám něco podobného, popřípadě čím to může být? Málo oleje, nebo je na automat nějaký extra chladič a tam by mohl být problém? Auto se mi přeplo jakoby do nouzového režimu a nechtělo přidávat a zrychlovat. Převodovka normálně řadila jak automaticky tak manuálně. Musel jsem zastavit na pumpě a řekněme po půl hodině bylo vše OK. Jinak krom hlášky o vyšší teplotě se neobjevilo nic jiného, hláška byla navíc označena jen žlutou ikonou, ne červenou.
Lazak
Vysoká teplota automatické převodovky
- Lazak
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.02.2013 17:45
- Bydliště: Petrovice u Karviné
Vysoká teplota automatické převodovky
Mondeo Kombi MK IV, 2,0TDCI 103kW, automat, 2008, Titanium
- Vitalish
- Zkušený
- Příspěvky: 1131
- Registrován: 22.04.2010 21:53
- Bydliště: Pjaha
Re: Vysoká teplota automatické převodovky
aut.převodovka má svůj vlastní chladič hned za normálním chladičem. Nepíšeš kolik máš najeto, ani jestli máš auto od nového nebo jeté, takže těžko řict jak je na tom převodový olej. Každopádně nevěř ničemu, co říkají autorizované servisy o výměně přev.oleje a měň ho max po 100 000 km nejlépe na stroji, co umí vycucnout všechno medium - když tady zahledáš, najdeš ,-)
- Lazak
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.02.2013 17:45
- Bydliště: Petrovice u Karviné
Re: Vysoká teplota automatické převodovky
Nemám ho od novoty, mám jej asi 4 měsíce, je to 2,0TDCI 96kW. Najeto to má k 200tis km. Olej v převodovce jsem nechal měnit, cca dva měsíce tomu, včetně rozvodů. Ale nebyl jsem u výměny, tak kdo ví jestli to měnili nebo ne. Bylo to v autorizovaném servisu v Ostravě. Napadá mně ještě jestli tam toho oleje nedali třeba málo...Hold nechám to někde celé zkontrolovat raději a budu u toho. V tom servisu to bylo tak nějak bez papíru, tak se nedá ani nic reklamovat 
Popřípadě, jakým způsobem je řešeno chlazení, nějak stejným systémem jako motor, nebo má to svůj okruh a nějakou chladící kapalinu???

Popřípadě, jakým způsobem je řešeno chlazení, nějak stejným systémem jako motor, nebo má to svůj okruh a nějakou chladící kapalinu???
Mondeo Kombi MK IV, 2,0TDCI 103kW, automat, 2008, Titanium
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů