Engine system fault

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Engine systems fault - BEZ poklesu výkonu

Příspěvek od V12 » 22.01.2013 13:02

K tomu Mondeu z mojho predosleho prispevku - takze vymenil sa alternator, zhaviace kable a baterka. A to vsetko za 830 EUR v autorizovanom servise :shocked: :dih:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Re: Engine systems fault - BEZ poklesu výkonu

Příspěvek od kkulin » 26.01.2013 22:38

Zdravím, někdo tu říkal že je to hadice od turba a já souhlasím, protože nedávno jsem měl ten sám problém. Auto jelo bez problému jen tak nějak syčelo a hlásilo chybu engine system fault. Takže hadice od turba

Matthes
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.07.2012 18:58

Engine system fault 1,6 80kW TDCi

Příspěvek od Matthes » 07.04.2013 20:56

Ahoj

Tahle potvora ma DPF. Pokud se jede stylem na plnej kotel, tak po chvili vypise tuhle chybovou hlasku. Zmizi hned po vypnuti a zapnuti zapalovani. V pameti zavad po ni nezustava ani zminka. Pokud si ho shodim do nouzaku s napojenou diagnostikou, tak hlasi jedinou chybu P0234-62; stav preplnovani turbokompresoru.

Koukal jsem na tyhle moznosti (dle manualu) a nejsem z toho chytry:
Brake torque (brake on and throttle at wide open)
Transmission oil temperature (TOT) exceeds calibrated threshold
Engine over temperature
Ignition misfire exceeds calibrated threshold
Knock sensor (KS) failure or knock detected
Low speed fuel pump relay not switching

Co jsme tak koumali s kamaradoj, tak ten bazmek na mereni rozdilu tlaku DPF asi nefunguje. Pokud mezi jeho piny merim odpor, tak je neustale stejny bez ohledu jestli se tam foukne nebo ne... Ani v tom necvaka. Teoreticky by to mel byt nejakej rozdilovej presostat, ne?

Auto je dosmekane z Nemecka a kamarad je jeho druhej majitel v CR. Na tachaci 200 000km.

EDIT: Vsechny filtry novy. Jinak jede pekne... dokud nepadne do nouzaku.
Focus combi 2.0 107 kW AODA
Vydechlina s nájezdem 270 000 km

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Engine system fault 1,6 80kW TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 07.04.2013 21:04

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Rofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.08.2011 15:46

Re: Engine systems fault - BEZ poklesu výkonu

Příspěvek od Rofi » 04.06.2013 15:42

Zdarec borci,
mám FORD FOCUS II, 1.6 TDCI, 2007, cca před měsícem jsem dělal rozvody + filtry.
nedávno mě to po nastartování zdechlo a chvíli to nešlo vůbec nastartovat. Druhý den jsem nastartoval, odjel cca 2km a začalo to cukat, a tak to dělá každý den, přijde mě že to přestane při zahřátí motoru. S autem moc nejezdím, mám totiž i služební, tak víc stojí u baráku, než na silnici.
můžete mi pleas poradit co to může být. Teď posl. dva dny už to píše "ENGINE SYSTEMS FAULT".
Děkuji za rady.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Engine systems fault - BEZ poklesu výkonu

Příspěvek od lucky.jack » 04.06.2013 16:22

Nejsou blbě udělaný rozvody? Čidla na vačce a klice se pak nemůžou dohodnout a je problém na světě...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

bandy71
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 05.02.2013 17:55

motor fault engine

Příspěvek od bandy71 » 06.06.2013 12:22

Sloučeno! lucky.jack
Příště prosím zkus nejdřív Hledat


může mi někdo poradit .po napíchnutí na diagnostiku vyhodilo chybový kod-kapacita plnicího turbo/kompresoru nedostatečná.trvale co to může být?do autorizovaného servisu to mám 50 km.mechanik mi to v obyčejným servisu zkontroloval a nenašel nic.Když je auto studené tak s ním malinko občas cukne a hláška nesvítí,ale po cca 15 km se rozsvítí.

bandy71
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 05.02.2013 17:55

Re: Engine systems fault

Příspěvek od bandy71 » 08.06.2013 17:54

nevi nekdo neco o poruse kapacita plniciho turbo kompresoru nedostatecna?tlaky a všechno kolem bylo změřeno a vyšlo z toho,že turbo plní pozdě.JEZDIL JSEM S NÍM NA DOVOLENÉ A NEMÁ VŮBEC TAH,JAKO KDYBY TAM TURBO ANI NEBYLO...Z výfuku se mi kouří černý kouř jako bych pálil pneumatiky...poradte,dík.Je to na výměnu turba?Mechanik mi řekl,že jsou špatný střiky...má to souvislost?
Naposledy upravil(a) bandy71 dne 28.07.2013 19:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine systems fault

Příspěvek od foki » 08.06.2013 22:43

plneni turba , hadice , podtlaky , zmerit plnici tlak kdy chyba nabehne , muze zustavat otevreny odfuk
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Rofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.08.2011 15:46

Re: Engine systems fault

Příspěvek od Rofi » 24.06.2013 20:36

díky za radu lucky.jack...
byl jsem na diagnostice, a našlo mě to asi 8 chyb, servisák mi je odstranil, a říkal že když to začne znovu dělat, opět to napíchne a uvidí co to napíše za závadu. Určitě se ta závada bude opakovat, tak už přijde na řadu fyzická oprava. Vše běželo 14 dní jak má, ale teď to začalo dělat znovu. :wallbash: Při nastartování jde slyšet jak padají otáčky a prostě to 3-4 sekundy točí..Zajedu za ním a uvidíme, každopádně díky za tip!!

Rofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.08.2011 15:46

Re: Engine systems fault - BEZ poklesu výkonu

Příspěvek od Rofi » 24.06.2013 20:37

lucky.jack píše:Nejsou blbě udělaný rozvody? Čidla na vačce a klice se pak nemůžou dohodnout a je problém na světě...
díky za radu lucky.jack...
byl jsem na diagnostice, a našlo mě to asi 8 chyb, servisák mi je odstranil, a říkal že když to začne znovu dělat, opět to napíchne a uvidí co to napíše za závadu. Určitě se ta závada bude opakovat, tak už přijde na řadu fyzická oprava. Vše běželo 14 dní jak má, ale teď to začalo dělat znovu. :wallbash: Při nastartování jde slyšet jak padají otáčky a prostě to 3-4 sekundy točí..Zajedu za ním a uvidíme, každopádně díky za tip!!

Rofi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 02.08.2011 15:46

Re: Engine systems fault

Příspěvek od Rofi » 26.06.2013 17:58

takže opětovná diagnostika odhalila tyhle poruchy opakovaně:
1) P 1402 Porucha systému recirkulace výfukových plynů
2) P 0087 Snímač tlaku palivového potrubí

nevíte jestli to může zapříčinit problémy (viz. příspěvky výše) ?
a případně co bude nejlepší udělat / opravit ?

díkec moc!!

Uživatelský avatar
FiFi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1082
Registrován: 04.08.2010 22:11
Bydliště: Kutná Hora/Praha

Engine fault - 2,0 TDCi

Příspěvek od FiFi » 28.07.2013 16:07

Ahoj, prosím o pomoc a radu. Mám problém s mým dvojkovým Focusem 2,0 TDCi. Dneska jsem jel na nákup, normální jízdou s klimou, pak jsem se stavil u kamaráda, kde motor běžěl 5min na volnoběh s klimou, jedu a po 500m ztratil výkon a zdechnul. Rozsvítilo se plno kontrolek, ale vyloženě si nepamatuju, které to přesně byly. Nastartoval jsem to znovu, ujel pár metrů a zdechnul. Tak jsem to odstavil, a zkoušel opět nastartovat - skákalo mi tam myslim motor nebo engine fault a pak taky esp fault. Stále bliká kontrolka od žhavení. Fofana jsem odtáhnul s starou dobrou 1,6 benzínem před barák, kde teď stojí. Za tohohle vedra jsem zkusil odpojit baterku - nic. Když teď po nějaké chvíli přijdu, tak to ani chybu nehlásí, všechno zhasne, jen furt bliká kontrolka žhavení a když otočím klíčkem do druhé polohy jakoby do startování, tak to nedělá nic, motor netočí. Prosím tedy o vaše rady, co s tím. Bohužel to nikam neodtáhnu. Díky moc.

Uživatelský avatar
vitacz
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1744
Registrován: 16.06.2008 22:08
Bydliště: Praha 10

Re: Engine fault - 2,0 TDCi

Příspěvek od vitacz » 28.07.2013 16:58

čidlo polohy vačkové hřídele?
Ford Focus 1.8 TDCi 74kW chip 92kW 125HP Kombi 2004 ->Galerie<-
Ford S-Max 2.0 TDCi 103KW - 2011
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
FiFi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1082
Registrován: 04.08.2010 22:11
Bydliště: Kutná Hora/Praha

Re: Engine fault - 2,0 TDCi

Příspěvek od FiFi » 28.07.2013 17:05

A když jsem udělal self test, tak mi to ukázalo tyhle chyby:

E510
E200
D900
E197
D147

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti