Problémy s výkonem 2.0 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Ale,někdy můžu šlapat na plyn jak chci a auto prostě nereaguje vůbec, musim ho znovu nastartovat. Může to být přesto tím filtrm?
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Leda jeste regulace turba nebo neco uplne jineho... Asi by ti tu poradili to projet a nahrat real data pri jizde... navody na to jak tu jsou, co poridit a co merit. Vice ti treba napise V12 co presne sledovat...
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Dekuju za odpovědi, my sme tozkoušeli s kámošem měřit za jízdy, jenže je to dost dlouhá vzdálenost a když to zrovna po 700 km jen tak lehce zakolísá že si toho člověk pomalu nevšimne,pak čekat dalších 700 je to děs.
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5718
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
To bude spíš opravdu tím PDF, když se to projeví, zkus sledovat aktuální spotřebu na volnoběh, bez klimy by měla být standartně 0,5 - 0,6l/h, při regeneraci o 0,3l víc. (0,8-0,9l/h).
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
To vyzkouším,a kdyžtak dám vědět co a jak,děkuju.
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
pokud by to bylo tou regenerací, bylo by dobrý kdyby to kontrolovalo řidiče nějakou kontrolkou 

2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Je mi právě divný, že se nerosvítí kontrolka pro neůspěšnou regeneraci .
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
asafa9 :
Na Fordoch sa kontrolka rozsvieti az pri poriadnom pripchati filtra.
sagic :
Zistil som, ze na to trhanie je ELM nepouzitelny, pretoze zbiera data prilis pomaly - 10 az 13 udajov za sekundu. Ked s nim sledujes napr. 5 roznych velicin (napr. poloha plynu, tlak v raile, tlak v sani, poloha EGR, poloha VGT), tak za 1 sekundu dostavas tak 2 hodnoty z tychto cidiel. Ked k tomu pridas este monitorovanie signalov polohy vacky a klukovky, tak uz su to iba cca 3 udaje za 2 sekundy a to je na zistenie vypadku dlheho desatinu sekundy prilis malo. Treba s tym ist niekomu fakt sikovnemu na IDS, tu uz nepomoze nic.
Na Fordoch sa kontrolka rozsvieti az pri poriadnom pripchati filtra.
sagic :
Zistil som, ze na to trhanie je ELM nepouzitelny, pretoze zbiera data prilis pomaly - 10 az 13 udajov za sekundu. Ked s nim sledujes napr. 5 roznych velicin (napr. poloha plynu, tlak v raile, tlak v sani, poloha EGR, poloha VGT), tak za 1 sekundu dostavas tak 2 hodnoty z tychto cidiel. Ked k tomu pridas este monitorovanie signalov polohy vacky a klukovky, tak uz su to iba cca 3 udaje za 2 sekundy a to je na zistenie vypadku dlheho desatinu sekundy prilis malo. Treba s tym ist niekomu fakt sikovnemu na IDS, tu uz nepomoze nic.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
V 12: co by jstemi doporučil ? Výměnu filtru,nebo nechat vyčistit,něco jiného?
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Pokud tedy mohu rict neco za sebe tak jak psal V12 sehnat nekdo s diagnostikou a zkusit nahrat vsechny ty data co byly zmineny. Podle toho co to ukaze tak pak resit... Ja bych resil nejdriv ocistou, jako druha volba druhovyroba, novy original bych nekupoval.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
ak by bola regeneracia po 700km, tak filter je ako novy a nie je dovod na cistenie o vymene vobec nie je dovod hovorit, ked mi na dialnici regenerovalo po 25km, este stale nehlasilo pricastu regeneraciu,a vedel som o nich len z merania teploty, pokial sa prejavuje nejaka strata vykonu, pravdepodobne bud sa vtedy zasekne EGR alebo klapky, predpokladam ze to netrva desatinu sekundy coho sa obava V12 ale mozno 1s co uz by sa mohlo dat diagnostikou zachytit, problem je tych 700km medzi vyskytom, chcelo by to zbierat data stale (ja to tak robim cca 2 roky, samozrejme to nie je standardne... ) alebo fakt dobreho servisaka
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Pokud vypadne výkon tak je to většinou na ,,tvrdo" a musím zhasnout a znovu nastartovat motor abych mohl jet. Takže by se to asi mělo dát změřit.
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
V tom pripade by nemel byt problem ani s Elmem a zmerit vse potrebne.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Presne tak. To spadnutie vykonu az do opatovneho natocenia bude zistitelne aj s ELM. Napadla ma jedna blba otazka - je vporiadku palivovy filter ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Filtr by měl být v pohodě.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host