Problémy s výkonem 2.0 TDCi

asafa9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20.05.2013 23:00

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od asafa9 » 30.05.2013 20:47

Ale,někdy můžu šlapat na plyn jak chci a auto prostě nereaguje vůbec, musim ho znovu nastartovat. Může to být přesto tím filtrm?

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od Sagic » 30.05.2013 22:04

Leda jeste regulace turba nebo neco uplne jineho... Asi by ti tu poradili to projet a nahrat real data pri jizde... navody na to jak tu jsou, co poridit a co merit. Vice ti treba napise V12 co presne sledovat...
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

asafa9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20.05.2013 23:00

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od asafa9 » 30.05.2013 22:21

Dekuju za odpovědi, my sme tozkoušeli s kámošem měřit za jízdy, jenže je to dost dlouhá vzdálenost a když to zrovna po 700 km jen tak lehce zakolísá že si toho člověk pomalu nevšimne,pak čekat dalších 700 je to děs.

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5718
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od Stanley_vy » 30.05.2013 22:56

To bude spíš opravdu tím PDF, když se to projeví, zkus sledovat aktuální spotřebu na volnoběh, bez klimy by měla být standartně 0,5 - 0,6l/h, při regeneraci o 0,3l víc. (0,8-0,9l/h).

asafa9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20.05.2013 23:00

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od asafa9 » 31.05.2013 05:40

To vyzkouším,a kdyžtak dám vědět co a jak,děkuju.

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od Mr.Zdenda » 31.05.2013 11:34

pokud by to bylo tou regenerací, bylo by dobrý kdyby to kontrolovalo řidiče nějakou kontrolkou :bebng:
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

asafa9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20.05.2013 23:00

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od asafa9 » 31.05.2013 15:16

Je mi právě divný, že se nerosvítí kontrolka pro neůspěšnou regeneraci .

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od V12 » 31.05.2013 17:46

asafa9 :
Na Fordoch sa kontrolka rozsvieti az pri poriadnom pripchati filtra.

sagic :
Zistil som, ze na to trhanie je ELM nepouzitelny, pretoze zbiera data prilis pomaly - 10 az 13 udajov za sekundu. Ked s nim sledujes napr. 5 roznych velicin (napr. poloha plynu, tlak v raile, tlak v sani, poloha EGR, poloha VGT), tak za 1 sekundu dostavas tak 2 hodnoty z tychto cidiel. Ked k tomu pridas este monitorovanie signalov polohy vacky a klukovky, tak uz su to iba cca 3 udaje za 2 sekundy a to je na zistenie vypadku dlheho desatinu sekundy prilis malo. Treba s tym ist niekomu fakt sikovnemu na IDS, tu uz nepomoze nic.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

asafa9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20.05.2013 23:00

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od asafa9 » 31.05.2013 18:36

V 12: co by jstemi doporučil ? Výměnu filtru,nebo nechat vyčistit,něco jiného?

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od Sagic » 31.05.2013 19:20

Pokud tedy mohu rict neco za sebe tak jak psal V12 sehnat nekdo s diagnostikou a zkusit nahrat vsechny ty data co byly zmineny. Podle toho co to ukaze tak pak resit... Ja bych resil nejdriv ocistou, jako druha volba druhovyroba, novy original bych nekupoval.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od Komi » 31.05.2013 20:35

ak by bola regeneracia po 700km, tak filter je ako novy a nie je dovod na cistenie o vymene vobec nie je dovod hovorit, ked mi na dialnici regenerovalo po 25km, este stale nehlasilo pricastu regeneraciu,a vedel som o nich len z merania teploty, pokial sa prejavuje nejaka strata vykonu, pravdepodobne bud sa vtedy zasekne EGR alebo klapky, predpokladam ze to netrva desatinu sekundy coho sa obava V12 ale mozno 1s co uz by sa mohlo dat diagnostikou zachytit, problem je tych 700km medzi vyskytom, chcelo by to zbierat data stale (ja to tak robim cca 2 roky, samozrejme to nie je standardne... ) alebo fakt dobreho servisaka
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

asafa9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20.05.2013 23:00

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od asafa9 » 01.06.2013 16:40

Pokud vypadne výkon tak je to většinou na ,,tvrdo" a musím zhasnout a znovu nastartovat motor abych mohl jet. Takže by se to asi mělo dát změřit.

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od Sagic » 01.06.2013 19:29

V tom pripade by nemel byt problem ani s Elmem a zmerit vse potrebne.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od V12 » 01.06.2013 21:12

Presne tak. To spadnutie vykonu az do opatovneho natocenia bude zistitelne aj s ELM. Napadla ma jedna blba otazka - je vporiadku palivovy filter ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

asafa9
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20.05.2013 23:00

Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK

Příspěvek od asafa9 » 02.06.2013 11:12

Filtr by měl být v pohodě.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host