Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 17.05.2013 09:21

Mozna to je to co jsem psal, ze nekdo se najde kdo se bude bat hefnout na plyn a tocit a tocit motor do omezovace... osobne by se mi takova prohlidka libila, ale KOMI ma pravdu ze je k prdu. Ale ty otacky jsou fakt malo na omezovac...
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Marod22 » 17.05.2013 10:59

Ja som si tú položku maximálne otáčky s uvedeným rozsahom 4000-5280 ot. vysvetlil tak, že v tomto rozsahu má byť prevedené meranie a preto možno meral pri tých 4140. Iné ma nenapadlo. Ale keď tvrdíte že je to zle, tak potom tam bol starý pánko asi nový a nevie merať. Alebo mu tam už nejaký 1,6 TDCi klakol a bál sa :twisted: . Neviem, fakt neviem. :nixw: . Ja mám na papieri prešiel...

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od phofy » 17.05.2013 11:36

Tak důležitý je, že jsi prošel, jinak kamarád co má 1.6 66kw, tak mu na emisích řekli jezdíto jezdí, něco zadali a nic neměřili :mrgreen: Jinak si zkuste prošlápnot plyn až na zem a já jsem nikdy 5000 z toho nedostal ručička skončila vždycky někde na 4800 (možná tolerance otáčkoměru)

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Marod22 » 17.05.2013 11:51

Inak kde sa zapojí obmedzovač? Znamená to začiatok červeného pola? Ja mám bielu prvú paličku za 4000, ďalej je to už červené. Nemá to napríklad 80kw verzia inak? Stále sa mi to nejak nezdá.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od phofy » 17.05.2013 12:00

Tak to vyzkoušej, až budeš mít auto zahřátý, tak na volnoběh prošlápni pedál až na zem a uvidíš kde se ti ručička zastaví.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od phofy » 17.05.2013 12:11

Tak tady jsou moje emise, jsou naměřený, nebo napsaný? Můžete hádat, pak vám řeknu výsledek
Přílohy
img002.jpg

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od spanel » 17.05.2013 14:42

Zrovna včera jsem se díval na report z emisí a cosi se mi mate, že naměřené otáčky byly také cca 4 800.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9494
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od phofy » 17.05.2013 15:03

Naschvál si to prošlápni a uvidíš, že se ti to zastaví na těch 4800. Já to snad dneska natočím :bebng:

sandokan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 23.02.2012 13:00

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od sandokan » 17.05.2013 16:47

aj z protokolu vidiet ze 1,8 (2V,115k) ma zrejme obmedzovac na 4800 a volnobeh na 850 -
1,6 bola 4 ventil (109k) takze tam je tych 800 a 5000 pochopitelnych-nakoniec aj na vykonovej krivke vidiet ze uz pri 4100 sa vykony vyrovnavaju a dalej 1,8 strmsie pada - na 1,6 pochopitelne vykonom stacit nemoze v najvyssich otackach-pouzitelny rozsah otacok je u 4V s mensimi a lahsimi ventilmi i pruzinami samozrejme vacsi

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vladko » 19.05.2013 20:49

Zdravím, chci se zeptat, už někdo z vás měnil (za neoriginál) nebo nechal čistit DPF (už jsem našel na netu firmy v ČR co provádějí čištění, ale nemůžu nikde najít ohlasy od prostých uživatelů aut)?
Jaké s tím máte zkušenosti?
Díky za jakoukoliv informaci. Myslím že je nás víc, kterým už se blíží stav, kdy bude třeba s tím něco udělat. Jen pro info, nechci rady typu vykuchat ;-)
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

myšák3
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 09.03.2013 22:17

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od myšák3 » 26.05.2013 14:31

Ahoj,
tak tenhle dotaz mi Vladko vzal z huby. Přesně to jsou informace které majitel ucpaného DPF potřebuje. Vypadá to že na toto fórum lidi chodí až když mají nějaký problém (např po vykuchání DPF). To dává naději že druhovýrobní a čištěné DPF jsou OK. Při kolika km obvykle začínají potíže s filtrem? Mě to potkalo při 130 000 km na 1,6 80 kw

Myšák3

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 26.05.2013 16:30

130 tisic je obvykly zacatek trablu. mozna 140 t...

Filtr z druhovyroby urcite funguje, toto zde uz psali ti co si jej koupili, ale levnejsi je vykuchat - coz neradim, protoze o takove rady tu neni zajem:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sagic » 26.05.2013 19:28

Levnejsi to neni, stoji to stejne :wink: Zkusenost mam jen s cistenim, bohuzel nevim presne jak, protoze to byl osvedceny zpusob meho mechanika ze servisu, kdy pry ma overeno ze po jeho cisteni odjeli v pohode i ti co jim nepomohla nucena regenerace, takze doufam ze sem vymenu oddalil... jinak bylo to preventivni pri rozebirani potrubi kvuli jinemu problemu, problem jsem nemel... najeto 111 000.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Giggo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1215
Registrován: 06.02.2011 09:43
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Giggo » 19.06.2013 10:24

Můj filtr byl v pohodě i ve 140 tis. (jezdil sem tehdy převážně dálnice, tak se moc nezanášel). Každopádně šel ven.
Druhovýrobu seženete na ebay od 6tis.

Vykuchat je dlouhodobější řešení a tudíž i levnější (je levnější i než pouhá první výměna). Pokud by se vyčištěnej nebo druhovýrobovej filtr zanášel rychlej, tak se úspora kucháním navyšuje. Nemluvě o nižší spotřebě a tím dalších ušetřenejch Kč :)

Každopádně to nikomu neradím, protože o to tu není zájem.

Ebay na nákup je volba ;)
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 19.06.2013 23:23

Giggo píše:
Vykuchat je dlouhodobější řešení a tudíž i levnější (je levnější i než pouhá první výměna).
co budes delat kdyz se objevi problem a bude potreba nove kalibrace ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů