Příspěvek
od xbobcz » 18.05.2013 09:07
Jako EGR muze byt - kdyz zustane otevreny, ale pak auto sice
jede blbe, ale hlavne cerne kouri. Je to divny, ze kdyz od nej
mas upadly drat, ze to nehlasi zadnou chybu na diag.
Chce to opravdovou diagnostiku, ne hadat. Vycteni chyb neni diagnostika.
Kdyz to projedes s diag tak se podivat na davku paliva, tlak v sani, zkontrolovat
co ukazuji teplotni cidla. Ten EGR co tam mas ma i zpetnou vazbu, takze se
na diag da podivat na to jestli se hybe jak ma. Kdyztak ho muzes zkusit
zaslepit jestli se to nezmeni.
Tady to cerpadlo si nijak samo naftu nepridava, je kompletne rizeny elektronicky
po CAN sbernici. Mnozstvi paliva ridi jednotka podle informaci z cidel -
chce to zkontrolovat hlavne tlak v sani - MAP jestli dava turbo to co ma,
pak teplotu nasavanyho vzduchu IAT a teplotu hlavy CHT.
Podle toho ze ti to dela po vymene vstrikovacu - tak bud jsou spatne ty vstriky,
nebo po ty oprave neco zustalo odpojeny - hlavne bych se zameril na hadicku
k MAP cidlu.
Focus II 1.8 TDCi