Preskocene rozvody a nasledny problem

Odpovědět
Brunteles
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28.01.2013 15:29

Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Brunteles » 21.05.2013 22:35

Takze zanedbal som vymenu rozvodov. Po preskoceni auto putovalo do servisu kde rozvody vymenili prezreli sa ventili, hlava OK. No auto nestartovalo. Diagnostika ukazala chybu nizkeho tlaku vo vstrekovaci na 2 valci, po prekodovani vstrekov v RJ vsetko OK . Ked sa uz podarilo nastartovat pri volnobehu malo auto normalny zvuk ziadne klepanie ani nic, po pridani plynu cca pri 2,5 tisic otacok + zrazu zacalo mat zvuk ako stary traktor , taky ako ked skocili rozvody , pri asi 3,5 tisic malo znova normalny zvuk . Ale auto cely cas nema ziaden vykon , a niekedy nepusti cez 3 tisic otacok. Nemali ste niekto rovnaky problem alebo neviete pomoct co dalej skontrolovat ? Jedna sa o Ford Focus 2002 1,8 tdci 85 kw.

// EDIT : auto strasne dymi biely husty stiplavy dym

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Jardak » 21.05.2013 22:44

Takže byla dole hlava a vyměnily se ventily který se potkaly s pístem?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Brunteles
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28.01.2013 15:29

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Brunteles » 21.05.2013 22:49

Vsetky ventili po rozobrati hlavy sa vybrali a skontrolovali ziaden nebol poskodeny ani trosku tuknuty. Takze zrejme sa nestretol ziaden ventil s piestom.

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Jardak » 22.05.2013 16:10

Ani na pístech nebylo vidět obtiský ventily? Nějak se mi nechce věřit, že by se to po přeskočení řemene nepotkalo. Příznaky by tomu skoro odpovídaly. Asi bych pro jistotu nechal změřit kompresní tlaky.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 6977
Registrován: 08.11.2011 13:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od ZAHRY » 22.05.2013 16:13

jak pise Jardak - to by jsi mel teda kliku, ale zmer tlaky :wink:
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od foki » 24.05.2013 07:50

kdyz to skoci o zub tak je tam misto , jde to tvrde a blika zhaveni protoze cidla vacky a kliky davaji jine udaje nez maji davat
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Brunteles
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28.01.2013 15:29

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Brunteles » 29.05.2013 15:08

Tak dal som premerat tlaky 1valec:17 2:20 3:11 4:17

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Jardak » 30.05.2013 14:42

To je docela bída, ne? Myslím, že minimální tlak je cca 25 at. Pak se div, že motor hulí a smrdí nespálenou naftou když nemá tlaky....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 6977
Registrován: 08.11.2011 13:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od ZAHRY » 30.05.2013 14:51

Hlavne ten 3ti valec je teda extra bida 8O
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

Brunteles
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28.01.2013 15:29

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Brunteles » 30.05.2013 18:09

ake su moznosti kadial moze unikat kompresia ?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Jardak » 30.05.2013 18:26

Jak moc byly rozvody rozhozený, o kolik zubů?
Když jste měli hlavu dole, zkoušeli jste ventily zalejt jestli opravdu těsní, nebo jste je jen okem zkoukli? Pokud se ventily s pístem jen lehce dotkly, nemusí bejt okem na ventilech nic vidět, přesto můžou bejt trochu ohnutý a tím netěsný. Chtělo by do válce stříknout trochu oleje a měření zopakovat. Pokud se tlaky pronikavě zlepší jsou KO pístní kroužky. Pokud zůstanou stejný je to na ventilech. Ten olej tam chce stříknout nějak šikovně aby neskončil v dutině pístu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Brunteles
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 28.01.2013 15:29

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Brunteles » 30.05.2013 22:37

preskocene boli o 2 zuby , ventili posielal mechanik dakemu svojmu znamemu na kontrolu no zajtra tam zbehnem a skusim ten test s olejom a premerat to

Uživatelský avatar
Petros
Nováček
Nováček
Příspěvky: 56
Registrován: 22.03.2008 23:35

Re: Preskocene rozvody a nasledny problem

Příspěvek od Petros » 07.10.2013 21:03

Už je sice 1/2 roku od posledního příspěvku, ale jak oprava dopadla?

Já jsem měnil známému rozvodový řemen na Opel Corsa B - 8ventil. Prý žádná rána, motor točil v pohodě, jen nechytal :dih:. Roztrhl se mu řemen. Dal jsem mu nový ale motor jel jen na jeden válec :-). Takže hlava dolů, a co tam nebylo? 5 ventilů lehce klepnutých - trošku ohnuté talíře. Skoro to ani nebylo vidět, ale stačilo to na to, aby ve válcích nebyl žádný tlak. Oprava na tu hrůzu jednoduchá - přefrézovat sedla, nové ventily zabrousit, zkusit těsnost na benzín a motor poskládat. Oprava za levno - celé za 2.500,-Kč. Na fordíku by to bylo za jiný peníz :blee:.
Ford Focus Combi, černá Panther metalíza, r.v. 2003, 1.6 16V, 74kw, FYDD

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host