Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mozna to je to co jsem psal, ze nekdo se najde kdo se bude bat hefnout na plyn a tocit a tocit motor do omezovace... osobne by se mi takova prohlidka libila, ale KOMI ma pravdu ze je k prdu. Ale ty otacky jsou fakt malo na omezovac...
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ja som si tú položku maximálne otáčky s uvedeným rozsahom 4000-5280 ot. vysvetlil tak, že v tomto rozsahu má byť prevedené meranie a preto možno meral pri tých 4140. Iné ma nenapadlo. Ale keď tvrdíte že je to zle, tak potom tam bol starý pánko asi nový a nevie merať. Alebo mu tam už nejaký 1,6 TDCi klakol a bál sa
. Neviem, fakt neviem.
. Ja mám na papieri prešiel...


- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak důležitý je, že jsi prošel, jinak kamarád co má 1.6 66kw, tak mu na emisích řekli jezdíto jezdí, něco zadali a nic neměřili
Jinak si zkuste prošlápnot plyn až na zem a já jsem nikdy 5000 z toho nedostal ručička skončila vždycky někde na 4800 (možná tolerance otáčkoměru)

- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Inak kde sa zapojí obmedzovač? Znamená to začiatok červeného pola? Ja mám bielu prvú paličku za 4000, ďalej je to už červené. Nemá to napríklad 80kw verzia inak? Stále sa mi to nejak nezdá.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak to vyzkoušej, až budeš mít auto zahřátý, tak na volnoběh prošlápni pedál až na zem a uvidíš kde se ti ručička zastaví.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak tady jsou moje emise, jsou naměřený, nebo napsaný? Můžete hádat, pak vám řeknu výsledek
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zrovna včera jsem se díval na report z emisí a cosi se mi mate, že naměřené otáčky byly také cca 4 800.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Naschvál si to prošlápni a uvidíš, že se ti to zastaví na těch 4800. Já to snad dneska natočím 

-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 23.02.2012 13:00
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
aj z protokolu vidiet ze 1,8 (2V,115k) ma zrejme obmedzovac na 4800 a volnobeh na 850 -
1,6 bola 4 ventil (109k) takze tam je tych 800 a 5000 pochopitelnych-nakoniec aj na vykonovej krivke vidiet ze uz pri 4100 sa vykony vyrovnavaju a dalej 1,8 strmsie pada - na 1,6 pochopitelne vykonom stacit nemoze v najvyssich otackach-pouzitelny rozsah otacok je u 4V s mensimi a lahsimi ventilmi i pruzinami samozrejme vacsi
1,6 bola 4 ventil (109k) takze tam je tych 800 a 5000 pochopitelnych-nakoniec aj na vykonovej krivke vidiet ze uz pri 4100 sa vykony vyrovnavaju a dalej 1,8 strmsie pada - na 1,6 pochopitelne vykonom stacit nemoze v najvyssich otackach-pouzitelny rozsah otacok je u 4V s mensimi a lahsimi ventilmi i pruzinami samozrejme vacsi
-
- Nováček
- Příspěvky: 154
- Registrován: 06.10.2011 12:15
- Bydliště: Ostrava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zdravím, chci se zeptat, už někdo z vás měnil (za neoriginál) nebo nechal čistit DPF (už jsem našel na netu firmy v ČR co provádějí čištění, ale nemůžu nikde najít ohlasy od prostých uživatelů aut)?
Jaké s tím máte zkušenosti?
Díky za jakoukoliv informaci. Myslím že je nás víc, kterým už se blíží stav, kdy bude třeba s tím něco udělat. Jen pro info, nechci rady typu vykuchat
Jaké s tím máte zkušenosti?
Díky za jakoukoliv informaci. Myslím že je nás víc, kterým už se blíží stav, kdy bude třeba s tím něco udělat. Jen pro info, nechci rady typu vykuchat

C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 09.03.2013 22:17
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ahoj,
tak tenhle dotaz mi Vladko vzal z huby. Přesně to jsou informace které majitel ucpaného DPF potřebuje. Vypadá to že na toto fórum lidi chodí až když mají nějaký problém (např po vykuchání DPF). To dává naději že druhovýrobní a čištěné DPF jsou OK. Při kolika km obvykle začínají potíže s filtrem? Mě to potkalo při 130 000 km na 1,6 80 kw
Myšák3
tak tenhle dotaz mi Vladko vzal z huby. Přesně to jsou informace které majitel ucpaného DPF potřebuje. Vypadá to že na toto fórum lidi chodí až když mají nějaký problém (např po vykuchání DPF). To dává naději že druhovýrobní a čištěné DPF jsou OK. Při kolika km obvykle začínají potíže s filtrem? Mě to potkalo při 130 000 km na 1,6 80 kw
Myšák3
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
130 tisic je obvykly zacatek trablu. mozna 140 t...
Filtr z druhovyroby urcite funguje, toto zde uz psali ti co si jej koupili, ale levnejsi je vykuchat - coz neradim, protoze o takove rady tu neni zajem:)
Filtr z druhovyroby urcite funguje, toto zde uz psali ti co si jej koupili, ale levnejsi je vykuchat - coz neradim, protoze o takove rady tu neni zajem:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Sagic
- Zkušený
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 18.06.2012 11:59
- Bydliště: Náchodsko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Levnejsi to neni, stoji to stejne
Zkusenost mam jen s cistenim, bohuzel nevim presne jak, protoze to byl osvedceny zpusob meho mechanika ze servisu, kdy pry ma overeno ze po jeho cisteni odjeli v pohode i ti co jim nepomohla nucena regenerace, takze doufam ze sem vymenu oddalil... jinak bylo to preventivni pri rozebirani potrubi kvuli jinemu problemu, problem jsem nemel... najeto 111 000.

Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977
Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Můj filtr byl v pohodě i ve 140 tis. (jezdil sem tehdy převážně dálnice, tak se moc nezanášel). Každopádně šel ven.
Druhovýrobu seženete na ebay od 6tis.
Vykuchat je dlouhodobější řešení a tudíž i levnější (je levnější i než pouhá první výměna). Pokud by se vyčištěnej nebo druhovýrobovej filtr zanášel rychlej, tak se úspora kucháním navyšuje. Nemluvě o nižší spotřebě a tím dalších ušetřenejch Kč
Každopádně to nikomu neradím, protože o to tu není zájem.
Ebay na nákup je volba
Druhovýrobu seženete na ebay od 6tis.
Vykuchat je dlouhodobější řešení a tudíž i levnější (je levnější i než pouhá první výměna). Pokud by se vyčištěnej nebo druhovýrobovej filtr zanášel rychlej, tak se úspora kucháním navyšuje. Nemluvě o nižší spotřebě a tím dalších ušetřenejch Kč

Každopádně to nikomu neradím, protože o to tu není zájem.
Ebay na nákup je volba

Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
co budes delat kdyz se objevi problem a bude potreba nove kalibrace ?Giggo píše:
Vykuchat je dlouhodobější řešení a tudíž i levnější (je levnější i než pouhá první výměna).
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host