Ehm. Proč tedy ten systém airbagů komplikují předpínači pásů? Airbag totiž dokáže zlomit vaz. Jde o milisekundy a je potřeba to načasovat faktpřesně.vitr73 píše:a hlavne...bag je uz nafouknutej kdyz k nemu telo doleti...akorad je to jak do polstare naraz a ne jako do zdi...to vim z vlastni zkusenosti
deakt.airbag spolujezdce
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: deakt.airbag spolujezdce
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: deakt.airbag spolujezdce
predpinac pasu tam je proto aby byla sance zachrany zivota i v trochu vetsi rychlosti..jinak by to tam nedali no ne?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13484
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: deakt.airbag spolujezdce
Ak nemas pas (predpinac), tak ti panvu nema co zachytit. Hrozi dolamanie noh , panvy a poskodenie bedrovych klbov. Za dalsie, nie vsetky narazy su priame celne, ked hlavou letis oproti airbagu. Ak by si urobil kotrmelec, tak bez pasu lietas po aute ako skrecok v slapacej guli. Podobne pri bocnom naraze. Bocny airbag sice trochu pomoze. Ale nie vsetky auta ho maju a svojim objemom je ovela mensi ako celny. A tiez celny naraz, ale do rohu, sikmo, ked telo ma smer pohybu vedla airbagu.
Naposledy upravil(a) stano. dne 22.04.2013 08:00, celkem upraveno 1 x.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: deakt.airbag spolujezdce
Ne. Je tam proto, aby o cca 10 cm zkrátil pás, tj. utáhl Tě do sedačky. Při jakékoliv rychlosti, pokud má dojít k aktivaci airbagu.vitr73 píše:predpinac pasu tam je proto aby byla sance zachrany zivota i v trochu vetsi rychlosti..jinak by to tam nedali no ne?
Pokud by tělo bylo volné, potká se s bagem moc brzy. Musíš se s ním střetnout, až když je nafouklý, ne když se nafukuje. Jde o milisekundy a toto právě dá to správné načasování.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: deakt.airbag spolujezdce
Vim, ze jde o rypani, aleEidž píše: ... Musíš se s ním střetnout, až když je nafouklý, ne když se nafukuje ...

System predepinac vs. airbag je nastaven tak, aby se hlava stretla s jiz vyfukujicim se airbagem. Airbagy, ktere maji rizeny tlak media, dovedou tohle zarucit i pri ruznych rychlostech (ne jen pri testovanych 64 km/h). Nepouziti pasu znamena obvykle drivejsi stret hlavy s airbagem, casto bez sance na preziti ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13484
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: deakt.airbag spolujezdce
Predpinac pasu je aktivovany aj bez airbagu. Pokym jednotka vyhodnoti, ze airbag nie je treba (nizka rychlost, bocny naraz v aute bez bocneho airbagu, otocenie na strechu), tak aktivuje iba predpinac pasov.
Predpinac je tam hlavne pre to, aby pritiahol pas k telu, oprel telo do sedacky. Ak mas na sebe vetrovku, sedis v predklone, alebo okolo bedier nemas poriadne dotiahnuty pas, predpinac ho napne. Samotny naraz a spomalenie tela je zachytene brzdou v navijaku pasu (a popripade airbagom).
A spravne, hlava ide proti uz nafuknutemu airbagu (narazom hlavy sa vyfukuje).
Predpinac je tam hlavne pre to, aby pritiahol pas k telu, oprel telo do sedacky. Ak mas na sebe vetrovku, sedis v predklone, alebo okolo bedier nemas poriadne dotiahnuty pas, predpinac ho napne. Samotny naraz a spomalenie tela je zachytene brzdou v navijaku pasu (a popripade airbagom).
A spravne, hlava ide proti uz nafuknutemu airbagu (narazom hlavy sa vyfukuje).
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: deakt.airbag spolujezdce
Ehm, za prvé, reaguji na uživatele vitr73, jeho příspěvek z 21.04.2013 07:38vitut píše:Vim, ze jde o rypani, aleEidž píše: ... Musíš se s ním střetnout, až když je nafouklý, ne když se nafukuje ...![]()
System predepinac vs. airbag je nastaven tak, aby se hlava stretla s jiz vyfukujicim se airbagem. Airbagy, ktere maji rizeny tlak media, dovedou tohle zarucit i pri ruznych rychlostech (ne jen pri testovanych 64 km/h). Nepouziti pasu znamena obvykle drivejsi stret hlavy s airbagem, casto bez sance na preziti ...
A za druhý, píšu o dokonavém ději, tj. nafouklý. O další milisekundu se už vyfukuje a střetne se s tělem.vitr73 píše:predpinac pasu tam je proto aby byla sance zachrany zivota i v trochu vetsi rychlosti..jinak by to tam nedali no ne?



Když tedy nebudeme slovíčkařit, tak podstata děje je, aby se tělo nestřetlo s nafukujícím se bagem.
Ale to je šumák.



Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů