Jasne, a este s tou spotebou, ked sa po zabehu kombinovane zmestim do + - 7 litrov tak to bude super.chmelko píše:tak ked prechádzaš zo 60 na 100 koní, tak ti tu 1.6 možem iba doporučit, bude ti stačit



hmm, no ved, este pojdem na predvadzaciu jazdu, a potom sa uvidi co a ako ... ale tazko najst ine auto s takou vybavou za taku cenu, co sledujem tak Ford ma v poslednej dobe vyhodne akcne modely, kdezto u ostatnych vyrobcov je to horsie...chmelko píše:myslím, že podla mna budeš jazdit kombinovanu 7,5-8l...

Na Fusion Champ som sa nepozeral, pretoze nieco vacsie by bolo lepsie, a Fikus je tak akuratchmelko píše:tak to 100% súhlasím
viz.napr.neprekonatelna ponuka fusion champion..






To neviem, ale viem, ze kombik s rovnakou vybavou a motorizaciou kotuce vzadu ma ... iste, mas pravdu, ze to zrejme pri brzdeni nespozorujem, ale ked mas auto na elektronoch nevyzera to s bubnami najlepsie...chmelko píše:je to v podstate imigovka a ty to ani nepoznas, pretoze zadne brzdy len dobrzduju predok
inac nemci su na to blazni a preto chcu vsetci kotuče, v inych krajinach to bolo 50/50, ale teraz neviem, dalo sa to u nás normalne v katalogu zaškrtnut alebo to bola iba otazka akcii?


 . Ale kdyz tomu das otacky, tak se to rozjet da. Ja to na zavodeni nepotrebuju a do mesta mi to staci. Diesel se mi nevyplati, tech 60000kc, co dam navic za motor, se mi vrati tak za 6 let ve spotrebe a za tu dobu dam za opravy 40k, takze radeji ne
 . Ale kdyz tomu das otacky, tak se to rozjet da. Ja to na zavodeni nepotrebuju a do mesta mi to staci. Diesel se mi nevyplati, tech 60000kc, co dam navic za motor, se mi vrati tak za 6 let ve spotrebe a za tu dobu dam za opravy 40k, takze radeji ne   
 Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host