Příspěvek
od gerome » 17.04.2013 22:01
Taky mám problém s kolísáním teploty. na pětku na plný plyn, nebo při jízdě do kopce. Problémy začaly po výměně rozvodů, které byly měněny i s vodní pompou a tudíž i s chladicí kapalinou. Teplota během několika málo vteřin najednou vyletí z poloviny ukazatele, přejede celý budík a zastaví se až o zarážku a poté stejně rychle jako teplota stoupla, klesne znovu zpět cca do poloviny budíku. Navíc u zahřátého motoru dochází k cukání kolem cca 2400 otáček (nejvýrazněji na dvojku) toto jsem řešil výměnou zapalování (cívka a kabely Valeo a Svíčky originál FoMoCo). Někde jsem četl, že pokud vzroste teplota motoru moc, řídící jednotka začne odstavovat válce kvůli chlazení, tak nevím jestli to nemůže mít spojitost. Už nevím, začíném mít pocit, že se se mnou můj focus přestal kamarádit protože už mi dochází inspirace co všechno může tyhle problémy způsobovat. Prosím o jakoukoli radu.
Focus I 1,6 16v 74kw
předtím: Peugeot 206 1,9D 51kw