
Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Jestli je hladnej a nejsou v něm nějaký nepravidelnosti po obvodu(nepravidelná tloušťka apod) tak není problém tam dát nový desky a frčet. A zpočátku brzdit opatrně, než si sednou 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Javol, ! 

FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 18.11.2012 17:45
Keramické destičky Focus II
Zdravím se svým Focusem dost blbnu - potřebuju pořádný brzdy. bylo mi nedávno doporučeno zkusit keramické, že je to něčem jiném. googlil jsem a vygooglil: http://www.autodily-online.cz/cs/E-shop ... 470-7193.2
podle toho popisu dole by to mělo sedět na můj 2.0 benzín 107kw. Máte nějaký zkušenosti a jaký ideální kotouče k tomu? předpokládám že ty současné Trw asi nebudou to pravé ořechové...
podle toho popisu dole by to mělo sedět na můj 2.0 benzín 107kw. Máte nějaký zkušenosti a jaký ideální kotouče k tomu? předpokládám že ty současné Trw asi nebudou to pravé ořechové...
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13419
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
V jednom odkazu na té straně píšou :
V naší nabídce máme 110 takových produktů. Vyberte si své vozidlo a zjistěte, zda se i něj tyto destičky vyrábí. Úspěch zaručen! Jedinečné výsledky v poměru kvality brzdného účinku a ceny přináší spojení brzdových destiček ATE Ceramic a brzdových kotoučů Zimmerman.
Jak dalece to jen reklamní tahák...
EDIT: neoplatilo by se místo vymýšlení kravin tam naimplantovat větší kotouče se vším všudy ?
V naší nabídce máme 110 takových produktů. Vyberte si své vozidlo a zjistěte, zda se i něj tyto destičky vyrábí. Úspěch zaručen! Jedinečné výsledky v poměru kvality brzdného účinku a ceny přináší spojení brzdových destiček ATE Ceramic a brzdových kotoučů Zimmerman.
Jak dalece to jen reklamní tahák...

EDIT: neoplatilo by se místo vymýšlení kravin tam naimplantovat větší kotouče se vším všudy ?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Prosím o radu, chtěl jsem sundat kotouč na přední nápravě, shodil jsem třmen a chystal se odšroubovat držák třmenu (drží na dvou šroubech s hlavou 15mm) nicméně i při použití kvalitní golasady jsem hlavu šroubu "žvejknul", jelikož potřebuji jezdit, tak jsem hrany kotouče srovnal na autě a nahodil nové desky. Nicméně mám teď žvejklý šroub, který bych si rád obstaral, abych byl připravený na případnou demontáž a montáž.
Otázka zní : Co za šrouby drží držák třmenu? Jak povolit nejelegantněji šroub s žvejklou hlavou?
Otázka zní : Co za šrouby drží držák třmenu? Jak povolit nejelegantněji šroub s žvejklou hlavou?
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Mělo by snad být M12x1,75 ale délku nevím.
Zkusit na šroub navařit matici a přes tu to potom nějak povolit. Hlavně nesežvejknout matici
Zkusit na šroub navařit matici a přes tu to potom nějak povolit. Hlavně nesežvejknout matici

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Na povolování těchto šroubů je lepší očkový klíč (žádný čínský šmejd!). Ten drží páku a sílu na páce v rovině s hlavou šroubu. Čím víc se posunuje rovina páky vůči hlavě, tím větší je riziko sklouznutí šestihranu z hlavy, obzvlášť u šroubů s vyšším utahovacím momentem, nebo šroubů lepených. To právě bývá, když se použije "gola". Některé žvejklé hlavy lze povolit i tak, že se na ně naklepe očkový klíč, ale může se tím poškodit. Jinak - jak píše kolega výše - navařit.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 24.07.2010 10:06
- Bydliště: Slavkov u Brna
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Já jsem to povoloval golou zn TONA a nebyl nejmenší problém. Akorát byla potřeba dlouhá páka. A neutahoval jsi to náhodou? To se mi stalo na hruhé straně že jsem to omylem utahoval a nadával jsem že to nejde.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Měl jsem také tonu, spíše bych ted ocenil nějaké info ohledně toho šroubu, abych pořídil náhradu..
Tak jestli se někdo chystáte měnit kotouče, vzpomeňte si, stačí délka šroubu, vnější průměr závitu a délka na deseti závitech(respektive stoupání).
Tak jestli se někdo chystáte měnit kotouče, vzpomeňte si, stačí délka šroubu, vnější průměr závitu a délka na deseti závitech(respektive stoupání).
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Průměr a stoupání jsem ti psal 
EDIT: 1447853 M12x1,75x30

EDIT: 1447853 M12x1,75x30
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Nic proti, ale psal si že snad, tak to neberu jako 100% informaci no 
Koukám žes přidal i délku. Díky

Koukám žes přidal i délku. Díky

- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Chalani brzdy mi brzdia akosi slabšie. Minimálna hrúbka sa udáva 23mm pre predné kotúče. Ja som ale nameral 25, čo je výrobná hrúbka. Akurát vidno na kotúčoch pár rýh po obvode na jednom aj na druhom. Neviem či už boli menené. Čo tie ryhy môže spôsobiť? Môže sa platnička opotrebovať takým spôsobom aby robila ryhy? A ešte jedna vec. Môžu platničky na kotúč časom "sadnúť" a spôsobiť ťažší chod kolies?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13485
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Ak myslis ryhy na trecej ploche po celom obvode, byva to totalne zodrana platnicka.
Tazsi chod kolies, alebo prideranie, ti mozu sposobit neodskakujuce platnicky. To by ale nemalo robit. Ked ich mas ale zodrabe na kost, mozno sa strmen nevracia ako ma.
Tazsi chod kolies, alebo prideranie, ti mozu sposobit neodskakujuce platnicky. To by ale nemalo robit. Ked ich mas ale zodrabe na kost, mozno sa strmen nevracia ako ma.
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
No myslím že je najvyšší čas meniť. Idem objednať kotúče Brembo a doštičky od Continentalu. Uvidíme čo to spraví. Ešte ma zaujíma jedna vec. Čo bubny? Podliehajú nejakému opotrebeniu? Neviem vôbec ako fungujú. Inak vďaka za info.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Výměna předních kotoučů a desek na FoFo II
Nižší účinnost brzd, může vzniknout taky tím když se brzdy dlouhodobě šetří. Na destičkách vznikne tvrdá vrstvička,která nemá takový tření. Občas neškodí dát brzdám trochu za uši.
Pokud kotouče mají dostatečnou tloušťku, nejsou zvlněný a vydřený od až na plech sjetý destičky,nevidím důvod je měnit. Drobný nerovnosti nevadí,nový destičky se jim přispůsobí.
Kolik máš najeto?
Bubny se taky opotřebovávají,ale jejich životnost je podstatně větší než u kotoučů.
Pokud kotouče mají dostatečnou tloušťku, nejsou zvlněný a vydřený od až na plech sjetý destičky,nevidím důvod je měnit. Drobný nerovnosti nevadí,nový destičky se jim přispůsobí.
Kolik máš najeto?
Bubny se taky opotřebovávají,ale jejich životnost je podstatně větší než u kotoučů.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host