Dynamika FF I 1.6 74KW

Odpovědět
Kahn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 76
Registrován: 28.05.2008 21:28

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od Kahn » 17.09.2010 11:31

Ahoj, jinak k těm převodovkám...Zjistíš to i podle výrobního štítku.
Typ převodovky je políčko označené č.6 a pokud máš motor 1.6, tak by tam mělo být W. Stálý převod je pod č.7. Tam bys měl mít buď B (4,06), nebo 4 (3,82). Jinak Ford si to tam dával jak se mu zachtělo a paradoxně je těch kratších 4,06 víc....co sem tak slyšel.
Jinak ohledně dynamiky si nestěžuju..akorát 5st. je dost dlouhý, což snižuje spotřebu, ale zase pružnost celkem malá....jinak dále ani nepotřebuju 4st...roztáhnu 3st. a pak hned dávám 5st.
Jinak sem četl o E85 a rozhodl se to vyzkoušet..při poměru 1:1 je to opravdu dost znát....do kopce to s 5lidmi na 5st. jede jako předtím se 3!...Mno a co to předvádí na 2st od 3000ot...a hlavně od 4000ot...to mě překvapilo....myslím že tedka to jede určitě srovnatelně jak 1.8!
Ono to taky blbé feldě s jednobodovým vstřikováním přidalo 11% výkonu a 6% krouťáku. což potom vícebodovému ve Focusu to bysme pak byli na tom výkonu cca 115koní.Jo a spotřeba mi vzrostla asi o čtvrtlitru...což mě mile překvapilo
Ford Focus combi Trend 1.6 16V Light Sapphire Blue

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od matys » 17.09.2010 13:10

Kahn...........co to je to E85 , můžeš být konkrétnější ?

Díky
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od miki21 » 17.09.2010 13:20

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

fannes
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 31.08.2012 21:27
Bydliště: Bratislava/ Šaľa

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od fannes » 05.11.2012 08:35

Zdravim, vratil by som sa k dynamike Fofa I 1.6. Kupil som si danu verziu asi pred mesiacom, v podstate spokojnost, avsak ta dynamika ma trosku sklamala :-/
Uvediem dovod: Pred kupou som browsoval po nete a v podstate vsade doporucuju Fofa kupit v benalu 1.6, ze je kultivovany, tichy, tocivy, pruzny a vela nezerie (okolo 7 litrov). Moj otec na octaviu II taktiez v benalu 1.6, takze zhruba som vedel ako 100 konove benziny jazdia. Osobne som s tymto motorom v octavke nemal problem, na bezne jazdenie podla mna staci, preto som sa ani vo focuse na silnejsie motory nesustredoval. Napriek tomu ma tento motor v octavke horsie recenzie ako ma focus 1.6. Ludia vravia, ze je to stara 8v technika, ze je lenivy a nechce sa mu do otacok a vela zerie.
Moje skusenosti Octavia: Priznavam ze v nizsich otackach (pod 2.000) je pruznost slaba avsak neni problem na mestkej 50 jazdit na 5 st. a plynule zrychlit. Ked je potreba rychlejsej akceleracie, podradi sa o stupen ci dva a nie je problem. Prevodovka je kratsia (na 5st. pri 100-ke 3.000 ot) avsak predbiehat na 5 ke nie je problem a akceleracia zo 120 ci 140 prijemne prekvapy. Spotreba samozrejme zavisi od pocasia a jazdneho stylu. Ja som skor kludny a ekonomicky vodic, takze mimomesta okresky v pohode za 6 litrov, dialnica 7.5-8 litrov, mesto podla premavky 8-10 litrov. Dlhodoba priemerna okolo 7 litrov.
Moje skusenosti Focus: Kedze Focus I je oproti Octavie II lahsi asi o 150 kg a vacsina recenzi tvrdi ze pre Focus to je optimalna motorizacia a v Octavke tvrdia ze je to obycajny priemer, tak som predpokladal priblizne podobnu dynamiku focusu ako ma octavka, nakolko ma focus tazsie prevody (5 st. pri 100-ke 2.600 ot). Cize nizsia hmotnost focusa + tazsie prevody sa priblizne mohlo rovnat vyssia hmotnost octavky + lahsie prevody. Avsak v porovnani s Octaviou mi prijde ze sa mu moc za tym plynom nechce: Rozjazdy su malatnejsie: aj pri razantnejsom pridani sa tazsie zbiera z otacok. Zrychlenie na 5 st. pri 100vke mi pripomina feliciu 1.3 (mali sme ju 12 rokov) a na stvorke to je tiez velmi vlazne. Samozrejme je mi jasne ze je to 16 ventil, ktory sa proste musi viac tocit ako 8v ale aj tak sa mi zda ze je to akesi lenive v tom focuse :-/ Spotrebu zatial neviem objektivne posudit, nemam palubak a este som toho vela nevyjazdil, ale priemerka bude asi tiez okolo 7-7.5 litrov.
Skratka ide o to, ze som cakal trosku viac od tej 1.6 oproti octavke. Ak by mal niekto hocijaku inu skusenost s porovnanim tychto alebo inych 1.6- tiek budem rad ak napise svoje nazory. Vdaka.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 06.11.2012 19:03

muj nazor je ze po svezeni s 1.6kou mam pocit(proti 1.8ce a 2.0) ze aby 1.6ka jela pekne musi se tocit jako motorka...obsah nicim nejde nahradit!
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od matys » 06.11.2012 19:24

.................1,6ka je motor 16ventil a ten se musí točit a ne jezdit volnoběhem s ohledem na spotřebu .
Když nejsou kW v obsahu , musí se honit točkama .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 06.11.2012 20:49

no vzdyt rikam...aby jela 1.6ka jako 2.0 tak se musi honit jako motorka...a pak jede za to same a nebo jeste vic..a proto rikam ze ti co jezdi prevazne dalky a nebo nalozeny tak nejlepe 2.5 V6..a bude spotreba stejna a bude jeste vykonova rezerva...no proste cim dospelejsi motor tim lip
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
prechmichal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 16.02.2012 16:02
Bydliště: Sedlice

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od prechmichal » 23.01.2013 08:07

ja mam 1.6 3 rokem a nemuzu si ztezovat...(az na nejakej problemek sem tam treba s volnobehem) na normalni ježdeni je to cajk...a kdyz potrebujes fofr tak 4000 tocek minimalne...a kdyz muzu tak čerpam schel nitro +

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 31.01.2013 17:46

ja rikam..od 2l vejs....1.8 uz podle mne nejede nic moc :D...1.6 na jezdeni staci...na svezeni az od dvoulitru nahoru..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
swah
Junior
Junior
Příspěvky: 398
Registrován: 13.05.2009 22:03
Bydliště: Praha

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od swah » 31.01.2013 17:57

Je to tak... Při ježdění s FF1 2.0 jsem si kilowatty skutečně užíval. S FF2 1.6 a 74 kW to žádný zápřah "od spodu" není, ale když se trochu zahřeje a vytočí, tak se rozjede pěkně. Rozdíl je ale znát.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 31.01.2013 21:50

..zrovna vcera jsem mnel tu cest se svezt fofo kombi..s prudkym 1.4 motorem....muj dojem je ze tohle bych nechtel ani zadarmo a ani nove...to proste NEJEDE! ...to i stara felda 1.3 mpi je zivejsi....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Kombík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 02.01.2009 18:42
Bydliště: Přerov

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od Kombík » 08.08.2013 22:02

U každého benzinového motoru je řadící páka a je třeba ji používat, někdo to ví někdo ne.Max MK je u 1.6 ve 4000 ot. tak pokud chci ,aby to jelo musím se držet kolem této hodnoty.Pokud jezdím naložen v plném obsazení, tak je lepší kratší převodovka, pokud jezdím ve dvou tak je lepší delší převodovka, jak na dálnice, tak na spotřebu. Je nepochopitelné ,že u F ll nezvedli výkon / auto je těžší/ a místo toho nechali kratší převodovku.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 08.08.2013 22:40

..a ja zase rikam ze proc zivit neco co jede na hranici svejch sil 7 litrama kdyz muzu jed stejne s necim co pri stejne jizde pojede o litr vejs a vim ze v to je schovana jeste nejaka rezerva vykonu..ale muj nazor po 4 lete zkusenosti s 1.4 motorem...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od enjoy » 08.08.2013 22:51

Proč pak nemají všichni lidi třílitrový atmosféry? Ono na těch 1.6 motorech asi něco bude, protože když půjdeš o kubaturu výš a jak říkáš, bude to žrát o litr víc, tak to je 500 - 1000,- měsíčně víc jen na benzínu. Já třeba do února jezdil s naftou, která jezdí za 6,5 litru po městě a pak pořídil Mondeo v benzínu a to žere o 2 litry víc a to ještě když moc nezlobím. Dynamika cca stejná, pocitově ten diesel samozřejmě je mnohem živější.
U stokoňovýho auta bych se soustředil na jedinou věc, protože výkon tam není, tak aby to mělo alespoň solidní podvozek, aby se nemuselo v zatáčkách příliš ubírat, protože kdo by pak toužil po tom, tu chudinku pořád rozpohybovávat.
Ještě cca před rokem jsem jezdíval s Mazdou 3 s 1,6 motrorem.Chcíplotina to byla pěkná, ale podvozek byl excelentní.Pak to celkově dávalo docela solidní pocit z jízdy.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od vitr73 » 08.08.2013 23:02

..mazdu jsem mnel taky..BG 323 s turbem..a to muzu rict ze to jelo docela pekne...nez odeslo turbo
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti