závada motoru,cukaní ,škubaní motoru. nepojízdne

Zamčeno
Uživatelský avatar
ladis248
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 17.02.2012 18:14
Bydliště: Frýdek Místek

závada motoru,cukaní ,škubaní motoru. nepojízdne

Příspěvek od ladis248 » 30.12.2012 19:45

Zdravím, vlastním od ledna Fofa 1.6 (1999), všechno nádherně šlapalo, až do pátku. Přijedu z chaty ( 160km) a pár km před domem se mi při rozjezdu na křižovatce auto málem "zadusilo". Celou cestu jsem jel tak 120, jen při konci dálnice jsem na to trošku šláp a vytáhl tak na 175. Ale teď k problému, vystoupím tedy z auta a slyším 20 let starý traktor, respektive mého Focuse (zevnitř auta nic slyšet nebylo). Ten zvuk je opravdu strašný, říkal jsem si, že asi vejfuk, je už pěkně sežranej a někde tam možná nějaká dirka byla, ale až takovejdle zvuk byl fakt podezřelej. Neřešil jsem to moc a šel si vybalit. Poté nastartuju a zas ten zvuk, ke všemu se celé auto jaksi klepalo, vejfuk lítal ze strany na stranu. Rozjíždím se auto se klepalo jak prase před porážkou. Je viditelná ztráta výkonu, to co jsme jezdil na 3ku teď musím jet na 2, jinak se auto dusí a škube se. Když šlápnu na plyn, to auto táhne jak naložená 3válcová HTP Fábie :/ Todle bych si typl na ty svíčky, ale nechápu, proč se kvůli tomu to auto tak klepe ( je to opravdu hodně znát), výfuk taky pěkně smrdí ( jak petarda) a ke všemu ten zvuk. Myslel jsem si, jestli to neodešlo tou změnou rychlosti, celou cestu 120 a pak 175,ale to mi přijde jako stupidita. Projel jsem pak ještě celou Prahu a nic. Napado mě, že by i zvhly kabely, celou cestu solidně pršelo, ale ty jsem odpojil a po zjištění že jsou pěkné, suché ( a očividně i nové) jsem je jen prostříkl kontaktolem a zase zapojil. Nevíte, co by s tím mohlo být? Budou to jen svíčky a nefunkční 1 válec? Nebo i něco víc? Viz to klepání celého auta, zvuk z vejfuku? Hrozné je i, když mám nohu na plynu, strašně se rozklepe volant. Tankuju většinou normálně benzin, jen teď před cestou jsem tam nalil z důvodu úspory trochu E85 (1:3) , ale jelikož jsem již na něj jezdil i občas dřív, nepřipadá mi to jako ten důvod. Dneska při spuštěné klimatizaci a rozjezdu na jedničku mi to zas málem chcíplo. Při vyšších otáčkách mi přijde auto v pohodě. Díky za reakce. ;)


mám uplně stejný problem s tím ,že auto nejede .a před tím jsem slišel v motoru divne zvuky jakoby cvrkot někde u škrtici klapky od tama šel ten zvuk .pak my vypl motor ,spadly potáčky rozsvítili se kontrolky pak jsem tak tak .doskakal jsem na nejbližší parkoviště,na 1 ,,a už ho musel nachát být rozsvítili se mi kontrolky ,,řidici jednotky ,mazaní a baterka a zustali svitit, ,pak jsem to zkusil startnout ,chvili jsem to prtotočil a po cca 3 vteřinách naskoči.,
_________________
mám 1,8 16v zetec rok 1999
Ford Focus 99 HB ,1.8i 16v černá metalíza

Uživatelský avatar
Dragic
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3773
Registrován: 14.12.2010 19:36
Bydliště: Liberec

Re: závada motoru,cukaní ,škubaní motoru. nepojízdne

Příspěvek od Dragic » 30.12.2012 20:06

No vypadá to na zapalovací cívku.
Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004

Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: závada motoru,cukaní ,škubaní motoru. nepojízdne

Příspěvek od miki21 » 30.12.2012 20:23

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Zamčeno

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti